Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
automat dojel |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ted si vzpominam, ze na 1-2 kvalt je dulezity brzdny pas, ktery muze prasknout atp. Pak by 1,2 kvalt nemely reakci a takto by se to chovalo, to by nebyla narocna oprava. Mohlo by to myslim byt videt i zespoda, jestli je prevodovka podobna jako u benzinu - mohl bych se podivat. Mam jednu rozebranou v garazi. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | JardaB napsal ... Ted si vzpominam, ze na 1-2 kvalt je dulezity brzdny pas, ktery muze prasknout atp. Pak by 1,2 kvalt nemely reakci a takto by se to chovalo, to by nebyla narocna oprava. Mohlo by to myslim byt videt i zespoda, jestli je prevodovka podobna jako u benzinu - mohl bych se podivat. Mam jednu rozebranou v garazi. Posli mi maila ja to nafotim a oznacis mi to kde to je... dekuju | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | JardaB napsal ... Ted si vzpominam, ze na 1-2 kvalt je dulezity brzdny pas, ktery muze prasknout atp. Pak by 1,2 kvalt nemely reakci a takto by se to chovalo, to by nebyla narocna oprava. Mohlo by to myslim byt videt i zespoda, jestli je prevodovka podobna jako u benzinu - mohl bych se podivat. Mam jednu rozebranou v garazi. Tak sem ji vyndal, celou rozebral a az na konci sem nasel brzdu Je KO jak ty celisti tak ten zelezny valec... Nemel bys ho? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hezkyy Jestli je to stejny jako na benzin, tak mel, docela OK stav - ten pas jinak stoji asi 1700 a kolo tak podobne. Mas fotku? To je osoupane, nebo jinak znicene? Ja mel z obou prevodovek skoro ve stejnem stavu, na jednom pasu bylo asi o 0.3mm vic materialu, tak jsem to prehodil. Ale fungoval bez problemu. Taky se to zespoda serizuje, kdyz se oddela kryt z toho serva. Jestli zjistis, ze to je stejny, posli na SZ adresu a ja udelam manzelce balicek, at ho posle Jo jeste, nasel jsi za cerpadlem a pak jeste uprostred takove 2 plastove krouzky? Ja uz rozebral 3 spajzky a u kazde byl nejaky fuc (v oleji) Tema se serizujou vule, to neni kriticke, ale kdyz tam nejsou, oje..ou se treci plochy - proto jsem menil i pumpu. [ Upraveno Monday 04 January 2010 - 19:18:52 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | JardaB napsal ... Hezkyy Jestli je to stejny jako na benzin, tak mel, docela OK stav - ten pas jinak stoji asi 1700 a kolo tak podobne. Mas fotku? To je osoupane, nebo jinak znicene? Ja mel z obou prevodovek skoro ve stejnem stavu, na jednom pasu bylo asi o 0.3mm vic materialu, tak jsem to prehodil. Ale fungoval bez problemu. Taky se to zespoda serizuje, kdyz se oddela kryt z toho serva. Jestli zjistis, ze to je stejny, posli na SZ adresu a ja udelam manzelce balicek, at ho posle Jo jeste, nasel jsi za cerpadlem a pak jeste uprostred takove 2 plastove krouzky? Ja uz rozebral 3 spajzky a u kazde byl nejaky fuc (v oleji) Tema se serizujou vule, to neni kriticke, ale kdyz tam nejsou, oje..ou se treci plochy - proto jsem menil i pumpu. Napis mi prosimte na maila Email ja ti poslu ty fotky... jsou total vydrene... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hele, dily jsem nasel, vyfotil, ted stahuju ovladace pro Win7 na fotak a poslu ti fotky, at se mas na co tesit - myslim, ze dily jsou docela zachovale Zitra presvedcim manzelku, at s tim skoci na postu Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | No tak po nainstalovani zpet do auta automat radi pouze jedna a dve.. kdyz ma dat za tri tak je snaha ale skoci opet za dve... cim to muze byt? Menil sem brzdovy pas | ||
| |||
Viktor |
| ||
Host | Jenom bych se s vámi všemi chtěl podělit o vynikající zkušenost s opravářem automatů - p.Fresl, FRE-KO SERVIS Praha, Malá Chuchle. Fakt borec, a hlavně žádnej zlatokop. Oravil mi za 3500,- to, co jiný odhadovali na 30-40 tisíc! (Někdy mi to nezařadilo tuším trojku, někdy naopak s velkou ránou...) Borec to ani nenapíchl, povídal, že by mi zbytečně tahal prachy, páč tohle stejně nevyčte. Říkám mu - asi rovnou vyměníte olej, co? A on, ač by měl xˇeft, říkal, že pokud nebyl měněn pravidelně, teď už by ho neměnil. Do dvou měsíců by mi prej s nejvyšší pravděpodobností odešel automat. Prý to tak prostě je... Závadu jen odhadl, že by to měl být selenoid 3.ho kvaltu. A taky že jo! Od té doby řadí jako vítěz, cena dílu cca 3tis, práce 500! _; | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A to tam jako po vymene solenoidu nalil puvodni olej, kdyz ho musel stejne vypustit? To se mi nejak nezda... Jinak vymena solenoidu je trivialni operace, asi 3 minuty navic pri bezne vymene oleje Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | 1. Peknej pokus, ale tam to bude stat penize = pro Wisastara neprijatelne 2. Presne s touhle firmou mam zcela opacnou zkusenost, prevodovku jsem tam dovezl vymontovanou (o tom ze by ji vymontovali v podstate nechteli ani slyset), ani se na ni v kufru nepodival a podle popisu co to dela/nedela jeho odhad znel 75 000 (cca. 1/2 ceny automatu do Jeepu), nakonec me ji zrepasovali o par km blize (v Braniku) za 20 000. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |