Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Spína sa kompresor klímy pri vyfučanom chladive? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Laco |
| ||
Host | Spína sa kompresor klímy pri vyfučanom chladive? Potrebujem to vedieť lebo po zapnutí klímy (manuálnej) sa nič nedeje. Kompresor sa nespustí. Je to kvôli tomu, že chladivo je vyfučané alebo je problém niekde inde? Omega B 2.0 manuálna klíma | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | To ze se kompresor nesepne diky absenci chladiva je sice casty, ale ne jediny duvod proc se tak deje .... Takze odpoved zni ANO, muze to byt i tim, ale zaroven k tomu dodam ze muze byt vice dalsich duvodu napriklad rele, elektroinstalace ... | ||
| |||
Laco |
| ||
Host | Martas ďakujem, len som chcel vedieť či má zmysel klímu naplniť alebo najprv hľadať problém niekde inde. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Pokud je ta klima "prazdna" tak nejdriv si nech udelat tlakovou zkousku nez ji znovu nechas naplnit. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Zkus taky zmáčknout jeden ventilek na plnění klimy, jestli bude syčet chladivo. leší je mačkat ten na nízkotlakém okruhu, ten není kuličkový (s pohumovanou kuličkou) a nehrozí poškození. Mě třeba klima spíná a chladí a to tam nemám možná ani půlku chladiva, takže to budeš mít skoro prázdné. U Omegy zpravidla jen chybí chladivo, jen občas je problém jinde. Potom už jde o to, jak dlouho vydrží klima naplněná. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Laco |
| ||
Host | Legend prosím ťa nemáš nejaky nákres alebo foto ktorý ventilček to je? Počul som o možnosti napustiť to nejakou fluorescenčnou látkou a pomocou UV svetla sa nájde miesto úniku alebo viete o nejakom inom spôsobe? Alebo je bežné, že časom sa chladivo stratí a neriešiť to len raz za čas to nechať naplniť? | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | Tak plnici ventily bejvaj na hadicich co vedou ke kompresoru. Sleduj kam ty 2 trubky vedou, na kazdy z nich najdes jeden ventil. U nekterejch aut bejva ventil na hadici az u chladice. Fluorescencni barvivo je jedna z cest. Specialnimi brylemi je videt misto uniku, bohuzel jen na mistech, ktera jsou okem viditelna (coz jsou vlastne jen trubky v motoru, a kompresor samotny). Chladic klimy, kde byva casto problem, videt pod saharama neni, kdyz tak jen z jedne strany. Pokud je zavada na vymeniku pod pristrojovkou, barvivo nic neresi, pokud utika chladic, byva na nem od chladiva beztak mastna skvrna. Takze moje rada -jako prvni zkontrolovat chladic, pokud je mastny od chladiva- vymenit nebo opravit. Utikajici plnici ventily byvaji taky zavada, stojej par korun. Kompresor v haji - velmi casta zavada - utika chladivo tesnenim hridele kompresoru. Dalsi cesta jak se da najit unik, je "ocichat" to senzorem na unik chladiva. Myslel jsem si ze to nemuze bejt dostatecne citlivy - kamarad klimatizer me vyvedl z omylu. Je to asi nejrychlejsi cesta jak najit unik. Nevim jestli se to "ocichani" bezne pouziva, me to delala firma co se zabyva chlazenim baraku, ne autoklimatizacema. Jinak co jsem mel cest bejt u oprav klimatizaci Opel, tak vzdycky to byl bud kompresor, nebo chladic klimy, nekdy i oboji zaroven. Jeste muze byt spatna civka nebo spojka kompresoru, s tim sem se zatim u oplu nesetkal. | ||
| |||
Laco |
| ||
Host | Dík, skúsim pozrieť. Keď nič nenájdem tak si ju dám naplniť a "ovoňať" | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Laco napsal ... Dík, skúsim pozrieť. Keď nič nenájdem tak si ju dám naplniť a "ovoňať" Zkusim ti to napsat jeste jednou. Nech si napred udelat tlakovou zkousku a pak to teprve pln chladivem .... | ||
| |||
Laco |
| ||
Host | OK | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |