• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: Spína sa kompresor klímy pri vyfučanom chladive?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Laco
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 08:27:21
Spína sa kompresor klímy pri vyfučanom chladive? Potrebujem to vedieť lebo po zapnutí klímy (manuálnej) sa nič nedeje. Kompresor sa nespustí. Je to kvôli tomu, že chladivo je vyfučané alebo je problém niekde inde?

Omega B 2.0 manuálna klíma
Poslední odpovědi
Darry
Odeslal: Tuesday 08 December 2009 - 11:20:27

Jako první bych zkusil promáčknout ventilek na napouštění klimy samozřejmě s opatrností. Pokud něco budou foukat náplň tam je. Pak bych šel po čidle, které je dole na trubkach jsou tam dvě. Jedno spíná jen při tlaku v systemu, pokud tam není tlak, tak se kompresor nerozběhne. Barevnou náplň bych tam dával až v nejhorším případě prý to nějak zasírá celý systém u nás to chlaďař prvně naplní dusíkem , necha to porad pod tlakem a zkouší se zda je dobra el. mag spojka a poslouchá se kde to uchází. Nejčastěji chladič, nebo kompresor. Barvivo dava až v nějhorčím případě. Snad ti to pomůže.
Tydou
Odeslal: Tuesday 08 December 2009 - 09:24:55

kdyz tam nemas chladivo tak by se spravne kompresor nemel spinat protoze tam mas snimac nizkeho a vysokeho tlaku, v obou pripadech by komprosor mel byt vypnuty aby nedoslo k jeho poskozeni, pokud bezi s praznou klimou tak je asi spatny nizkotlaky spinac a naopak, jeste na kompresoru je takova pojistka proti behu na vysoky tlak kdyz je KO vysokotlaky snimac, je to takovy nentilek a uvnitr je jako by alobalova krytka, ta praskne kdyz je v systemu vysoky tlak a kompresor taky nebezi, kdyz se nedari najit unik a klima bezi treba aspon tyden tak je na to specialni tekutina ve strikacce od Bernera nebo Normfestu ted presne nevim, dava se po naplneni klimy a musi se nechat pul hodiny bezet klima aby se to dostalo vsude do systemu, sam ji mam pouzitou v Cali, ztracel se mi tlak za tri dny o polovinu, z 10 baru dusiku sem mel za tri dny asi 4-5,klima fungovala tyden, vyrobce udava ze opravy system kdyz udrzi chladivo aspon 4minuty, to se mi zda ale trochu prehnany, zkouseli jsme to na trech autech v lete a do dneska klimy fungujou, zalezi na servisech jestli to pouzivaj, stoji to ale cca 1000Kč a jedna strikacka je do 1kg chladiva
Laco
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 14:44:58

OK
Martas
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 13:43:39

Laco napsal ...

Dík, skúsim pozrieť. Keď nič nenájdem tak si ju dám naplniť a "ovoňať"


Zkusim ti to napsat jeste jednou.

Nech si napred udelat tlakovou zkousku a pak to teprve pln chladivem ....
Laco
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 13:40:23

Dík, skúsim pozrieť. Keď nič nenájdem tak si ju dám naplniť a "ovoňať"
Meneator
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 13:12:07

Tak plnici ventily bejvaj na hadicich co vedou ke kompresoru. Sleduj kam ty 2 trubky vedou, na kazdy z nich najdes jeden ventil. U nekterejch aut bejva ventil na hadici az u chladice.
Fluorescencni barvivo je jedna z cest. Specialnimi brylemi je videt misto uniku, bohuzel jen na mistech, ktera jsou okem viditelna (coz jsou vlastne jen trubky v motoru, a kompresor samotny). Chladic klimy, kde byva casto problem, videt pod saharama neni, kdyz tak jen z jedne strany. Pokud je zavada na vymeniku pod pristrojovkou, barvivo nic neresi, pokud utika chladic, byva na nem od chladiva beztak mastna skvrna. Takze moje rada -jako prvni zkontrolovat chladic, pokud je mastny od chladiva- vymenit nebo opravit. Utikajici plnici ventily byvaji taky zavada, stojej par korun. Kompresor v haji - velmi casta zavada - utika chladivo tesnenim hridele kompresoru. Dalsi cesta jak se da najit unik, je "ocichat" to senzorem na unik chladiva. Myslel jsem si ze to nemuze bejt dostatecne citlivy - kamarad klimatizer me vyvedl z omylu. Je to asi nejrychlejsi cesta jak najit unik. Nevim jestli se to "ocichani" bezne pouziva, me to delala firma co se zabyva chlazenim baraku, ne autoklimatizacema. Jinak co jsem mel cest bejt u oprav klimatizaci Opel, tak vzdycky to byl bud kompresor, nebo chladic klimy, nekdy i oboji zaroven. Jeste muze byt spatna civka nebo spojka kompresoru, s tim sem se zatim u oplu nesetkal.
Laco
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 12:21:02

Legend prosím ťa nemáš nejaky nákres alebo foto ktorý ventilček to je?

Počul som o možnosti napustiť to nejakou fluorescenčnou látkou a pomocou UV svetla sa nájde miesto úniku alebo viete o nejakom inom spôsobe? Alebo je bežné, že časom sa chladivo stratí a neriešiť to len raz za čas to nechať naplniť?
Legend
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 10:36:45

Zkus taky zmáčknout jeden ventilek na plnění klimy, jestli bude syčet chladivo. leší je mačkat ten na nízkotlakém okruhu, ten není kuličkový (s pohumovanou kuličkou) a nehrozí poškození. Mě třeba klima spíná a chladí a to tam nemám možná ani půlku chladiva, takže to budeš mít skoro prázdné. U Omegy zpravidla jen chybí chladivo, jen občas je problém jinde. Potom už jde o to, jak dlouho vydrží klima naplněná.
Martas
Odeslal: Thursday 20 August 2009 - 09:19:57

Pokud je ta klima "prazdna" tak nejdriv si nech udelat tlakovou zkousku nez ji znovu nechas naplnit.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0552 sec,0.0265 z toho dotazů.