Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2,5 TD chcípá |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Ahoj, tak uľ měsíc mám Omegu 2,5 TD, ročník 1998 (můj první Opel) a začala mi chcípat, v plné jízdě, pod plynem. Zastaví, rozsvítí kontrolky (zapalování normálně jde), startér točí, točí, motor nenaskočí. Ale oddychne si tak tři minutky, pak po dlouhém točení znovu nahodí a maľe dál, jako kdyby nic. Za studena startuje malinko déle, ale v zásadě normálně. Víte někdo, co se děje, prosím Vás? Díky. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | bud se zavzdusnuje palivove vedeni, nebo je pricpany paliv. filtr, nebo vaha vzduchu je vadna. muze to byt i vytahanym retezem a spatnym casovanim. v nejhorsimmpripade odchazi cerpadlo. tohle se tezko po netu radi. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Děkuju NIO, váhu vzduchu a palivové čerpadlo jsem tam dával úplně nové, stálo to balík. Tak je moľné, ľe při montáľi něco nebylo úplně dobře uděláno...?? Anebo ten řetěz, a to bude daląí balík. Ach jo. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Vodník napsal ... Děkuju NIO, váhu vzduchu a palivové čerpadlo jsem tam dával úplně nové, stálo to balík. Tak je moľné, ľe při montáľi něco nebylo úplně dobře uděláno...?? Anebo ten řetěz, a to bude daląí balík. Ach jo. ten nemen. da se pootocit rozvodovymi koly a je zas napnuty. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Aha, díky za radu, dáme to snad do pořádku. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | NIO, a moľná ostatní, je to nátěr. Vyměnil jsem palivový filtr, dotankoval, a super klídek davaj pryč. A dneska - po týdnu a 350 kilometrech - zase to samé: do stoupání, troąku víc plynu, troąku víc otáček a chcíp kanárek. A jsem si vąiml, ľe ukazatel paliva je stejně jako tehdy pod 15 litry (asi... tj. na půl cesty mezi 20 a oranľovou ploąkou). Takľe pět minutek ticha a pak po dlouhém startu naskočila a jelo se dál. Váha vzduchu a palivové čerpadlo jsou nové. Chyba při montáľi? Vadné čerpadlo? Napdá vás někoho něco? Zítra zase dotankuju a po neděli dám vědět... Díky. | ||
| |||
vodník |
| ||
Host | Jak jsem slíbil, dávám zprávu: jela jako drak (skoro 400 km). Tak tohle asi nevykoumáme... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | a co podavaci kos v nadrzi, neni utrzeny, nebo je tam spatne cerpadlo a pri nezke hladine nafty to nasaje vzduch. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | O tom podávacím koąi řeknu svému mechanikovi. To čerpadlo je tam nové, to ale neznamená, ľe nemůľe být vadné, ľe... Ono to před výměnou čerpadla nedělalo, dojíľděl jsem nádrľ normálně aľ na hladový voko. No nic, bude asi dobře zase vyjezdit naftu na tu "kritickou hladinku" a znovu to prozkoumat. Děkuju, NIO. Dám vědět, ale bude to pár dní trvat. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Do cerpadla radeji moc nerej,protoze pak je fuska ho seridit.Ale u Omeg je casto chyba v cerpadle,udajne nejake cidlo.Mi dyl toci kdyz je zahrata,ale udajne to je BMW motorem | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |