Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
ruční brzda Omega.... |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ivan |
| ||
Host | Měl jsem čas se své Omeza C ,kterou jsem na podzim koupil,podívat na zoubek trochu pořádně...ruční brzda fungovala,tak jak je tu popisována ruční brzda u vozů Opel..pokud se auto ještě trochu hýbe,nejdřív při zatažení ručky nic a pak rána jak z děla,já myslel,že auto je na půl....a to tak zablokovalo,že jsem při uvolnění brzdy musel málem vytrhnout páku z tunelu,raději jsem ručku vůbec nepoužíval..shodil jsem kotouče,vše bylo uvnitř O.k.,jen v životě nikdo nedotáhl ty seřizovací elementy..jen v servisech přitahovali lanko...tak jsem dotáhl seřizovací elementy na stav s minimální vůlí a povolil lanka,ať to brzdí na 7 zubů ...ručka je v poho,brzdí i za jízdy a auto se už netrhá.... | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | No vidíš, a ja som práve teraz cez vikend dotiahol len to lano !frr To sa divím, že auto ako Omega nemá nejaký samostav na ručnú brzdu [ Upraveno Thursday 23 April 2009 - 12:50:46 ] | ||
| |||
omegatorr |
| ||
Host | mám Omega 2.5 V6 r.v. 96 a ručka mi z kopce udrží auto až na poslední zub !frr ...jak na to ...poradí někdo...zatím se seznamuju. Dá se lanko utáhnout na páce nebo musím na kotouče a lanovod. Případně kde jsou štekry na středním tunelu...díky | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Na páce ručky to rozhodně neseřizovat, u Omegy se to dělá přímo uvnitř zadních kotoučů. Můžeš jeden sundat ať přesně vidíš jak to vypadá a potom nebudeš mít problém to na druhé straně seřídit šroubovákem skrz díry v kotouči. Je tam taková křídlová matice, která je svými křidýlky zaaretovaná o pružinu, takže drží v poloze, v jaké se seřídí. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jj, chce to nastavit presne v bubnech, na nekolikrat at si to sedne - dotahnout az to lechce drhne, pribrzdit, pootocit na obe strany, poklepat, odbrzdit a znova. Pak se da seridit zakladni delka lana pod autem, ale pri povoleni brzdy musi byt naprosto volne. Na STK to ale radsi krute pritahnu, at je to na tutovku, pak si to jeste vetsinou sedne a po par mesicich je to akorat (brzdu pouzivam). Pokud mas nejak poskozeny lanovody, tak vymen - nestoji to moc a je to uplne o necem jinym. Jen ta prace s vymenou __; Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
csala |
| ||
Host | Pani, jak zdemontovat zadne kotuce? Chcem sa pozriet na tie celuste rucnej brzdy, ale kotuc je tam nejak prihrdzaveny !frr Poistovaci sroubik som samozrejme odsruboval. Striekal som na to WD40, klepal po bubne a zatial bez uspechu. Je na to nejaka finta? Mna uz napada len postavit auto na tri kolesa a pri malej rychlosti zabrzdit, aby ten kotuc od naboja odlepilo !!(a) Ale to je na riadny adrenalin Diky. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jo, chce to obcas poradny kladivo Hlavne je potreba nejdriv povolit zezadu skrz diru pakny rucni brzdy (takovy serizovaci bazmek) a pak to odrazit... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||