Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chladící systém |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
vvdd |
| ||
Host | A» se koukám, jak se koukám, louľi nikde psanou nevidím. Wox píąe ... 110 a víc a voda nikde, přestane topit, doliju a není vidět, ľe by někde tekla....mám na silnici několik litrů fridexu... Podle mě je v pytli těsnění nebo hlava a voda teče na silnici výfukem. Souhlasím s Niem odpověď č. 1. | ||
| |||
Mike |
| ||
Host | Wox62.84.144.177 napsal ... Louľe je vpředu vpravo. Motor X17DTL Třeba tady, proto se mluvilo o čerpadle | ||
| |||
vvdd |
| ||
Host | jj, tak jsem tu louľi taky přehlíd | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Wox62.84.144.177 napsal ... pumpu nedělali, ale něco říkali o tom, ľe dlouho nevydrľí. Louľe je vpředu vpravo. Motor X17DTL ja to taky poprve nevidel jako ty. ale pak se tam objevilo tohle. tak jsem to opravil. me tyhle popisy zavad na nekolik dilu dost vadi. | ||
| |||
Jirka |
| ||
Host | Mno,já měl ten samej problém,ale byl to ruplej chladič,otevřelo se asi 6 děr...jinak kdyľ to auto stojí tak to nepoznáą,nastartuj ho a čekej,někde to začne týct...Já taky nemohl porád přijít na to co to a odkud to... | ||
| |||
Dallas |
| ||
Host | Taky nikde nevidim louzi.A co to tam zkousite s tim retezem,to je des.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Dalas: hele ty děsi! Slučují se tady hruąky s jabkama. Nemůľu za to, ľe neumíte číst! Kdyby měl benzíňák, tak rozvodový řemen na vačky je gumový s dráľkami napříč a vodní pumpa je jím také poháněma a schována pod plastovým krytem rozvodů. Protoľe má ale diesel, tak podle manuálu "Jak na to" má rozvod dělán řetězem a vodní pumpa tedy není uvnitř, ale venku a je poháněna plochým řemenem (dráľkovaný podélně), který pohání vąe ostatní - altík, servo řízení, klimu a ono vodní čerpadlo. Tím pádem jsem mu jen vysvětloval, ľe opticky zkontrolovat únik na vodním čerpadle jde, aniľ by se musela provádět sloľitá demontáľ plastového překrytí rozvodů!! Kapiąto?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Já tohle totiľ pře 14ti dny dělal na X20DTL - také měnil pumpu - raději preventivně. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo a ľe neumíte číst je nad slunce jasné, protoľe ve svém třetím příspěvku WOX jasně napsal, " louľe vpravo vpředu, motor X17DTL". Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Dallas |
| ||
Host | 2Yper:X17DTL v zadnym pripade nema RETEZ!!! A k te louzi:Jsem si delal jen srandu,ze ja osobne tu louzi nikde nevidim.Tu tady jako u pocitace! Kapisto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | To Yper-it: hele Ype ale 1,7 opravdu nema retez. a neni podminkou ze pokud auto ma retez tak je pumpa venku!! napr Z22SE ma pumpu uvnitr na rozvodech a je pohanena retezem !!! takze jeji pripadna vymena je skoto na 3 dny !! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |