Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nefunkční budíky |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Včera při cestě domů, jsem zjistil, ľe mám totálně mrtvé vąechny budíky - rychloměr,otáčky,palivo, teplota..., včetně spodní liąty, která hlásí stav kontrolek-motor, abs, olej atp. Podsvícení ale funguje a digiklima také. Pak jsem se v tom hrabal-kontroloval pojistky a relé atp. a zjistil, ľe mi nejde stahování oken, blinkry a cyklovač stěračů (ty tedy jdou, ale aľ na druhou a třetí polohu) a zadní stěrač. Vąe ostatní funguje - startování, centrální zamykání, světla i ostřikovače. Neřeąil jste někdo podobný problém - je to k vzteku, protoľe dnes jsem musel do rachoty sockou. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | s nejvyssi pravdepodobnosti pojistka. Hledej pekne vsechny vytahni a zkontroluj. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Tohle vąe jsem udělal, dokonce je i vytahal a přeměřil, také jsem měl venku budíky a očistil folii. Jak na to pořád myslím, tak jsem dostal i ľaludeční nervózu, protoľe jsem na autě zavislák. Měnil jsem i relé. Vąe prostříkal Kontaktolem. Teď jdu domů a musím si prostudovat schéma, zda to, co nefunguje nemá někde společnou zem. Kdyby tě něco napadlo, tak mi to zase napią. Víc hlav víc ví. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | pokud jsou pojistky i zem v poradku tak je v pr.... multitimer. ten ridi vse uvnitr auta. cena je okolo 6000,- | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Yper - NIO Toho jsem se celou dobu obával nejvíc.Proto jsem včera odpojil baterii, rozebral palubku a vzteky bez sebe vytahal vąechny dráty.Svazky jsem převázal plastovými svorkami(navíc) zkontroloval konektory v v zásuvkách a zástrčkách, vąe prostříkal, rozebral pojistkovou skříňku, vytáhl multimetr, taky prostříkal a zkontroloval vąechna relé. Také jsem prostříkal vąechny pojistky, kontakty relé a ten blbinec okolo motoru. Smontoval a světe div se, funguje vąe. Myslím si ale, ľe závada byla asi v pojistkové skříňce, v kontaktech pro pojistky(naąel jsen tam tavenini plastu). Jinak rada pro ostatní - pokud budete něco rozebírat, tak si nezapomeňte nakoupit několik ks. náhradních ľárovek do palubky (totoľné jsou na Felicii-2W), protoľe kdyľ s nimi zahýbete, tak vlákno je dlouhým provozem zkřehlé a lehce praskne a pak zjistíte, ľe Vám něco nesvítí a musíte zase rozebírat! čavas Opláci Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||