• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Dnesne skusenosti s digiklimou - Omega C
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Tomin
Wednesday 10 September 2008 - 16:18:31
Host
csala j. napsal ...

Tomin napsal ...

> Preco zhasne ECO, ak som klimakompresor umyselne nezapol? Alebo to nejak zblblo nekontrolovanou kombinaciou spinania roznych rezimov?

No ECO zhasne, protoze se zapne kompresor. Dal si pozadavek ze chces odmlzit okno a klima to dela tak ze pouzije kompresor. Nehledej v tom vedu. Je to jednoduche. :

Takhle to dela myslim uz i Beckova s climatronikem.

V tomto pripade som nedal poziadavku na odmlzenie okna. Dal som poziadavku na nastavenie klapky smer okno - to je ine tlacitko


Tak to by se ti ale nemel zapnout kompresor. Jen zhasne AUTO. Ty me snad tak nalomis ze to pujdu zkusit.
Jerry
Wednesday 10 September 2008 - 20:19:50
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Je to jednoduché:
ECO = vypnutý kompresor = klimatizace jako u škody 120 akorát teplotu nastavuješ kolečkem (ne táhlem ke kohoutu topení). Při nižší venkovní teplotě to topí do dosažení nastavené teploty. Při vyšší venkovní teplotě to fouká jako blázen protože to neví že z 24° to prostě 20° neudělá. Mlžení může způsobovat zkondenzovaná voda z klimy nebo voda která byla nasáta např. při dešti a je ucpaný odtok dešťové vody z modulu topení (listí nebo jiný nepořádek).

AUTO nebo ŠIPKY KAM FOUKAT jsou již závislý na čidlech v interieru které jsou tuším tři (okno, interier, nohy). Šipkama si sám řekneš kam chceš foukat. AUTO čidla uznají samy kde je nastavená teplota nejvíce potřeba a tam ji pustí. Můžeš si toho všimnout např. ráno při AUTO fouká nejdříve na přední sklo a potom se to pomalu začíná rozjíždět do ostatních směrů. Oba tyto módy pracují s klima kompresorem.

Mám to samý nikdy jsem neměl problémy s ECO pokud samozřejmě nepočítám po bezprostředním vypnutím klimy v létě. Pak je třeba větrat.

Mrkni jestli nemáš zaneřáděný ty výměníky. Může ti taky sáknout topení neztrácí se ti voda ? Ono stačí jen trošku neznatelně a už to rosí.

Jerry

[ Upraveno Wednesday 10 September 2008 - 21:30:48 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
csala j.
Thursday 11 September 2008 - 07:43:02
Host
Jerry diky.
Tak dnesne rano uz pohoda.
Vcera cca 2 minuty pred prichodom domov som klimu vypol stlacenim ECO, nech to pekne prefukne. A rano s rosenim problem nebol
A este som zlikvidoval v odkladacom priestore pre lekarnicku v kufri handru, nech je tam ten vetraci otvor v blatniku volnejsi. Aj tak mi tam zostal este hasicak, nahradne ziarovky a flaska s aditivom do nafty. Pod zadnym oknom je velka odvetracia mriezka smerom do kufra. Ale z toho kufra sa ako dostane vzduch von?
A este som bol prekvapeny, jak dlho po vypnuti klimakompresoru to este stale fukalo studeny vzduch. Mozno je dobre vypnut klimu aj 5 minut pred ukoncenim jazdy. Je sice pravda, ze vonku bolo len cca 24°C.
A tie dalsie cidla teploty najdem kde?
Ja dokonca predpokladam, ze by tam mohlo byt samostatne cidlo pre pravu aj lavu stranu - ked je to dvojzonove
Martas
Thursday 11 September 2008 - 08:20:35
Host
csala j. napsal ...

A este som zlikvidoval v odkladacom priestore pre lekarnicku v kufri handru, nech je tam ten vetraci otvor v blatniku volnejsi. Aj tak mi tam zostal este hasicak, nahradne ziarovky a flaska s aditivom do nafty. Pod zadnym oknom je velka odvetracia mriezka smerom do kufra. Ale z toho kufra sa ako dostane vzduch von?



Myslim ze neni az tak nutne vsechny informovat, co jsi kde vyhodil a pridal, ono cely tohle vlakno je na to jak je dlouhy uplne o nicem resp. staci precist navod ktery je tu na strankach ke stazeni ....

Vzduch se z kufru dostane prirozenou cirkulaci vzduchu tim jak nekde vznikaji pretlaky jinde zase podtalky za jizdy, neboj to auto neni vzduchotesny neudusis se.


[ Upraveno Thursday 11 September 2008 - 08:36:31 ]
freez
Thursday 11 September 2008 - 08:32:48
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
csala j. napsal ...

mates napsal ...

csala j. napsal ...

A nebude to tym, ze som vcera odstavil auto so zapnutou klimou?
A ta vlhkost v klime zostala z predchadzajucej jazdy
Diky.

To nevím, já jsem nikdy auto se zaplou klimou neodstavil...já vždy tak 1-2 minuty před koncem jízdy klimakompresor vypínám, otvírám okno, pouštím větráky na větší točky a vyfoukávám trubky aby nesmrděly (chladný vzduchový vedení se po zastavení ohřeje od slunka či motoru a vytvoří se tam vlhkost... a ráno to páchne). Dělám to tak 4 roky a klima nesmrdí _;

Takze tu som spravil chybu - musim to tak praktizovat aj ja a hlavne vzdy - vcera som na to nejak zabudol, a preto sa mi tie okna dnes rano nekontrolovatelne zarosovali.
Klima mi zatial nikdy nesmrdela, ale je tam relativne novy filter, tak asi preto.
Diky.


To vyfoukání klimatizace je dobře, tuším je to napsané i v návodu na klimatizaci. Vlhkost která se drží ve výparníku se musí před odstavením auta vyfoukat, takže klimatizaci vypnout a větrákem vyfoukat z trubek a výparníku všechno ven, ono to ještě nějakou tu dobu chladí takže není problém 1-2 km před koncem cesty klimu vypnu a vše se mě vyfouká ven, klima pak nesmrdí a nic se nerosí.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Vraňoch
Thursday 11 September 2008 - 09:33:37
Host
Teda ja nevim proc s tim delate takove cavyky __; Mam OC, jezdim (az na vyjimky) trvale na AUTO, nastaveno 23 stupnu a neresim vubec nic. Jak uz tu bylo kdesi popsano, kompresor si bere jen tolik energie, kolik prave potrebuje = pokud je venku chladno, tak bere neznatelny minimum - jen na zacatku pro to odvlhceni si na chvili cucne, ale to udela at se zapne jednorazove nebo je zapnut porad.
mates
Thursday 11 September 2008 - 09:46:01
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Asi tak...
Takže koukám problém vyřešen....zamykám.

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2175 sec,0.1650 z toho dotazů.