• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
turbo
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
mikiso
Thursday 04 September 2008 - 15:50:58 Citovat
Host
při jizdě ve 180km -a otačkach 3000.se mimotor přepne do stavu nouze a ukaže se servis.jedna se o vektru 2,2tdi.co to znamena?po vypnuti kličku a opetovnem startu to pok chvili jede a stane se to znovu. mikiso
qpc
Thursday 04 September 2008 - 16:31:08 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
zkusil bych vyčíst pamět závad,třeba se něco uložilo..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Hujer
Thursday 04 September 2008 - 18:14:13 Citovat
Host
Myslím, že sis odpověděl v názvu vlákna sám. Pravděpodobně bude překročen plnící tlak turba vlivem poruchy regulace. Diagnostika napoví víc.
mikiso
Thursday 04 September 2008 - 21:11:29 Citovat
Host
Hujer napsal ...

Myslím, že sis odpověděl v názvu vlákna sám. Pravděpodobně bude překročen plnící tlak turba vlivem poruchy regulace. Diagnostika napoví víc.

tuto vectru jsem si koupil včera 3,9 a přijel jsem z německa tak nevim o co se jedna dik,dizla mam poprve. mikiso
JOB
Thursday 04 September 2008 - 21:33:55 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Můžou bejt zarostlí lopatky na turbu karbonem a tím je znemožněno jejich naklápění. Nebo ... těžko říct.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Yper
Friday 05 September 2008 - 07:57:13 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ano, právě někde okolo režimu 3K - 3,5 K otáček se dosáhne maximálního plnícího tlaku a podtlakové čidlo, které tahá za systém naklápění statorových lopatek pro optimální nátok spalin na turbínové kolo turba, vypne a statorové lopatky se tahem zabudované pružiny v onom regulátoru mají přenastavit na méně účinný nátok. Pokud je systém naklápění zakarbovaný a současně došlo i k částečnému pokřivení litinového obalu (jakože k tomu dochází) tak zvlášť při ohřátí se lopatky nevrátí - pružina to nepřetáhne, bo je to jakoby zaseklé, tak motor přejde do nouzáku tím, že dojde k omezení vstřikování paliva a je jedno, zda máš pedál na podlaze.
Vyjmout a vyčistit.
Do servisu nechoď, nikde to nedělají - umí jen měnit turba - kus za kus!

Na druhém obrázku je pak vidět místo, po rozebrání té výfukové části, kde dochází k přidírání.






Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2186 sec,0.1737 z toho dotazů.