Témata příspěvků | |
mikiso | při jizdě ve 180km -a otačkach 3000.se mimotor přepne do stavu nouze a ukaže se servis.jedna se o vektru 2,2tdi.co to znamena?po vypnuti kličku a opetovnem startu to pok chvili jede a stane se to znovu. mikiso |
Poslední odpovědi | |
Yper | Ano, právě někde okolo režimu 3K - 3,5 K otáček se dosáhne maximálního plnícího tlaku a podtlakové čidlo, které tahá za systém naklápění statorových lopatek pro optimální nátok spalin na turbínové kolo turba, vypne a statorové lopatky se tahem zabudované pružiny v onom regulátoru mají přenastavit na méně účinný nátok. Pokud je systém naklápění zakarbovaný a současně došlo i k částečnému pokřivení litinového obalu (jakože k tomu dochází) tak zvlášť při ohřátí se lopatky nevrátí - pružina to nepřetáhne, bo je to jakoby zaseklé, tak motor přejde do nouzáku tím, že dojde k omezení vstřikování paliva a je jedno, zda máš pedál na podlaze. Vyjmout a vyčistit. Do servisu nechoď, nikde to nedělají - umí jen měnit turba - kus za kus! Na druhém obrázku je pak vidět místo, po rozebrání té výfukové části, kde dochází k přidírání. |
JOB | Můžou bejt zarostlí lopatky na turbu karbonem a tím je znemožněno jejich naklápění. Nebo ... těžko říct. |
mikiso | Hujer napsal ... Myslím, že sis odpověděl v názvu vlákna sám. Pravděpodobně bude překročen plnící tlak turba vlivem poruchy regulace. Diagnostika napoví víc. tuto vectru jsem si koupil včera 3,9 a přijel jsem z německa tak nevim o co se jedna dik,dizla mam poprve. mikiso |
Hujer | Myslím, že sis odpověděl v názvu vlákna sám. Pravděpodobně bude překročen plnící tlak turba vlivem poruchy regulace. Diagnostika napoví víc. |
qpc | zkusil bych vyčíst pamět závad,třeba se něco uložilo.. |