Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
centrál a bloknuté zadní dveře |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Huky |
| ||
Host | Zdravim,mám podobný problém když chci zamknout auto dálkou tak to zamkne všechny dveře krom u řidiče a hned je to zase odemkne (myslim si že je to tim že zůstává ten čudlík nahoře a ovládá odemčení ostatních dveří) ale klíčem se to zamkne v pohodě (včechny dveře) a když chci odemknout dálkou tak to odemkne všechny až na ty u řidiče musim zase klíčem.Myslíte že kdybych koupil někde na vrakáči ten motorek od centrálu tak že by to bylo pak v pohodě nebo že to může být i něčim jinym?Díky za rady | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Huky: ..ve Vectře není samostatně motorek. Pokud chceš něco kupovat, tak musíš celou "kostku". Je to vlastně mechanismus zámku s uvnitř vmontovaným motorkem. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Huky |
| ||
Host | Díkes myslíš že když koupim celou tu "kostku" tak že to bude pak v pohodě?Nevíš kolik by si za to mohly na vrakovišti říct?Dík | ||
| |||
Huky |
| ||
Host | Zdravím,mám ještě jednu otázku myslíte že ta "kostka" bude stejná i z VeBe 98-99?Díkes | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | V pohodě to může být a nebo také ne. Po čase na vyběhaný mikrospínač začnou trpět téměř všechny centrální zámky. Cena by neměla přesáhnout 1000 Kč, ale spíš by se mohla pohybovat na hranici okolo 500 Kč. Ta kostka je jiná do dveří spolujezdců a jiná do dveří řidiče. Ideální je původní vymontovat a jít tam s ním a podle něj koupit jiný. Pasovat bude i z jiných Vecter a jiných ročníků.- přinejmenším ty které uvádíš. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Huky |
| ||
Host | Zdarec,tak jsem to sehnal za 400kč (na vrakovošti chtěli 1500) a dnes jsem to vyměnil cca za 2hod a vše už funguje tak díky za rady | ||
| |||
Jirka K |
| ||
Host | Ahoj. Jedna osobní zkušenost se dveřmi, obzvláště poučná pro ty, kteří odkládají opravu fixlujících zámků dveří. Zadní dveře mi totiž střídavě šly a nešly zamknout a odemknout. Když nešly, spravila to obvykle jedna dobře mířená rána do oblasti zámku, případně manuální odemknutí nebo zamknutí "čudlíkem" a zase to bylo chvíli OK. Až se to jednou nepohnulo vůbec a jako na potvoru v poloze zazávorováno. Po přečtení vláken tady v poradně, kde se to hemžilo výrazy jako rozbruska na dveře, vypáčit, rozbít zámek a podobně se mi zamžilo před očima. Naštěstí to šlo méně destruktivním způsobem. Čalounění odpáčit jak to dovolily zamčené dveře, vzít metr dlouhou kovovou tyčku, párkrát klepnout přes ty tyčku kladívkem na vlastní zámek a ten se chytil. Ujišťuju všechny, že ještě ten den jsem podle návodu odtud vyměnil koncáky v tom prokletém zámku - oprava za 15 Kč, trvající možná dvě hodiny a to včetně dvou cigaret na uklidněnou potom, co jsem zjistil jak to je jednoduché. Ale jinak na infarkt. Takže doporučuju - s opravou neváhejte. Když se to kousne, tak je pozdě | ||
| |||
ivrai |
| ||
Host | pre vectry pred faceliftom funguje tento trik: kupit 4 chromove klucky z faceliftu. postupne rozobrat dvere a repasovat zamky, alebo dat nove. nasledne namontovat chromovu klucku az su na vsetkych dverach chromove klucky, je vsetko v poriadku. nevidim zmysel vo vymene zleho zamku za iny stary. treba zamky nove alebo opravit pre ozajstnych setrilov - demontovat RJ centralu (pri nohach spolujazdca) a zahodit a zamykat rucne ako na Lade | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | ivrai napsal ... pre vectry pred faceliftom funguje tento trik: kupit 4 chromove klucky z faceliftu. postupne rozobrat dvere a repasovat zamky, alebo dat nove. nasledne namontovat chromovu klucku az su na vsetkych dverach chromove klucky, je vsetko v poriadku. nevidim zmysel vo vymene zleho zamku za iny stary. treba zamky nove alebo opravit pre ozajstnych setrilov - demontovat RJ centralu (pri nohach spolujazdca) a zahodit a zamykat rucne ako na Lade Tak to jsou opravdu dobre rady nad zlato .... duvod vymeny vnitrnich klik me ve vztahu k odemykani/neodemykani unika (kdyz uz je napsano ze se jedna o fintu) ... no a vymena zamku za nove u spousty lidi prevysi cenu celeho auta. [ Upraveno Wednesday 31 December 2008 - 08:22:21 ] | ||
| |||
Romcos |
| ||
Host | Ahoj Yper, tak mne sa stal ten istý problém, ako celé vlákno začalo. Ráno som auto - centrál v pohode otvoril, keď som prišiel do práce, tak už len kľúčom šoférove dvere a predtým ostatné cez cudlíčky. Ja som nemal pri kúpe diaľkové, čiže celý čas som dvere zamykal kľúčom, skôr väčšou silou, keďže zámok to ľahúčko išlo len občas. Teraz keď centrál nefunguje, tak to zamyká ľahúčko . jemne. Stretol sa s tým niekto, že by odišla len nejaká prkotinka v zámku ? Cez víkend sa chcem vrhnúť na mikrospínač, tak dúfam, že pomôže. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |