• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
tempomat Sintra
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Hujer
Friday 08 August 2008 - 08:32:57 Citovat
Host
Mám dotaz zda jde do naftové Sintry s motorem X22DTH přidělat tempomat pouhou výměnou ovládací páčky.
Při procházení poradny jsem o tomto typu motoru nenašel jedinou zmínku.
Meneator
Friday 08 August 2008 - 10:07:23 Citovat
Host
Obavam se ze pouhou vymenou packy to nepujde. Mel jsem to rozebrany a priprava tam na to neni. Mozna ale taky zalezi na vybave (a tim padem na tom, jak sou pripraveny kabelovy svazky).
Yper
Friday 08 August 2008 - 10:16:14 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Kdyby to byla předfaceliftová Vectra, tak zcela jistě to budeš mít bez problémů. S nástupem faceliftů okolo roku 2000 a následně u jiných modelových řad se začalo v GM-Opel šetřit s kabeláží.
Nicméně sejmi plastové obložení volantu - hlavně tu horní část (bude to asi stejné jako u Vectry a to je tady v poradně několikrát popsáno) a najdi tam malý podlouhlý, tuším čtyřpinový, konektor.
Pokud tam bude, tak máš z větší části vyhráno.
Z důvodu šetření kabeláží si pak ale ještě ověř spínače pod pedály - pod spojkovým bude jednoduchý spínač a pod brzdovým pedálem pak několikapinový - ten jednak má dva dráty na brzdová světla a jeden či dva dráty pro tempomat - už si přesně nepamatuju - měly by tam být snad 3 dráty minimálně.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Hujer
Tuesday 12 August 2008 - 10:41:08 Citovat
Host
Tak pod volantem nic navíc není ale u spojkového pedálu je spínač a brzdového je tam spínač, který má v přední části dva dráty a na konci tohoto spínače vede opět několi drátů, kde bych měl hledat ten ovládací mechanismus co tahá za plyn?
Martas
Tuesday 12 August 2008 - 10:48:29 Citovat
Host
Hujer napsal ...

Tak pod volantem nic navíc není ale u spojkového pedálu je spínač a brzdového je tam spínač, který má v přední části dva dráty a na konci tohoto spínače vede opět několi drátů, kde bych měl hledat ten ovládací mechanismus co tahá za plyn?


Ten mechanizmus tam ani nehledej, rozhodne nepatri k priprave a kde je u Sintry namontovan ti musi rict nekdo ze Sintraru (u VeBe je na levem prednim podbehu pod ABS, u Omegy je vepredu na motoru. Co se pripravy tyce Sintru neznam ale co ti tu kdo radil plati pro VeBe a Omegu, Sintra to muze mit resene zcela odlisne (prece jen to neni tak zcela uplne Opel).
JOB
Wednesday 13 August 2008 - 00:00:43 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Hujer napsal ...

Tak pod volantem nic navíc není ale u spojkového pedálu je spínač a brzdového je tam spínač, který má v přední části dva dráty a na konci tohoto spínače vede opět několi drátů, kde bych měl hledat ten ovládací mechanismus co tahá za plyn?

Za jakej plyn bys chtěl tahat ? Nemáš náhodou elektronický ovládání plynu ? Jestli máš na spojkovém pedálu spínač i s kabelama tak asi nějaký předpříprava bude,zkus pořádně prohledat okolí volantu.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Martas
Wednesday 13 August 2008 - 06:44:17 Citovat
Host
Nevsim sem si ze se jedna o naftu, tam zadnou jednotku co taha za plyn nehledej, je rizen elektronicky. Nicmene packa smerovych svetel je identicka s VeBe takze jak popisuje Yper, musis mit "pod volantem" pomerne maly 4 polovy konektor ktery vypada takto



Yper
Wednesday 13 August 2008 - 13:40:48 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ano, ten konektor je tak, jak vyobrazeno od Marťase. U Vectry byly dutinky navíc ještě zaslepeny plastovou záslepkou.
No, rozepsal jsem se a chtěl napsat něco chytrého ohledně různých typů přepínacích páček a že Sintra může mít ty konektory od tempomatu vyvedeny už na základním přípojném konektoru, aniž by je musela mít zvlášť a tutíž že by se tam pak ten volný malý konektor nemusel vyskytovat, ale pohledem do katalogu "autokelly" jsem zjistil, že levé ovladače-přepínací páčky jsou totožné jak u Béčkových Vecter, tak i u některých typů Aster a i u Sinter ( je tam totiž volba - výskyt produktu a pak se objeví, kam se tento ovladač všude dával ). Takže tudy cesta nevede.
Musíš hledat a pokud je tam nenajdeš, tak ještě nemusí být všem dnům konec - možná by se podle schéma elektroinstalace dá najít, kam by se dráty daly připojit.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Wednesday 13 August 2008 - 13:47:25 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ještě ale musím doplnit, že to co jsem napsal předtím se týká obyčejné páčky ovladače světel a blinkrů.
Pokud jsem se podíval na páčku s tempomatem, tak ta se bohužel vyskytuje JEN u Vecter s různou motorizací. Jako kdyby se pro Sintru vůpbec tempomat nezaváděl. Není tahle páčka uvedena ani v katalogu Elit - nebo jsem ji vůbec u Sintry nenašel.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Martas
Wednesday 13 August 2008 - 13:50:42 Citovat
Host
Podle EPC je ta packa identicka jak pro VeBe tak pro Sintru (a dalsi Opely).

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1347 sec,0.1033 z toho dotazů.