• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VeBe,1.8,rv-2001,motor- Z18XE,problem s ridici j.,nebo s nejakym cidlem?
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
honza777
Monday 14 July 2008 - 01:39:43 Citovat
Host
zdravim vsechny,potreboval bych poradit,protoze jsem dost v pasti.mam vectru 1.8,rv2001,motor- Z18XE,a dost divnej problem.zavada zacala z niceho nic.prisel jsem k autu,otocil klicem a nenaskocily mi kontrolky cerpadla a servisu,ostatni kontrolky jo.(motor byl zahratej,pred tim jsem jezdil).po nejaky dobe,po nekolikanasobnem zkouseni mi zase naskocily kontrolky a ja jsem ujel asi 5km a konec,a pak to samy,cekal jsem hodku a jel dal.myslel jsem nejdriv,ze asi cidlo kliky,ale kdyz jsem se na to podival,tak jsem zjistil,ze ho tam nemam,a nebo ho asi nedokazu najit.a vcera jsem s ev tom hrabal,a zjistil jsem,ze na teplotu motoru to nema vliv,protoze to blbne i bez behu motoru.napadlo me rele.vedle motoru mam na hore dve ruzovy rele(jedno je rele cerpadla,druhy nevim)a dam klic do polohy na kontrolky,vsechny se rozsvitej,necham to tak,ale po nejaky dobe v tom jednom rele cvakne(nebo nekde pobliz)a prave ty dve kontrolky zhasnou a uz se neda nastartovat.koukal jsem na ty relatka,ale myslim,ze pracujou spravne.jeste jsem zapomnel,ze kdyz se mi to stalo uplne poprvy,tak jsem akorat nasel upadlej jeden kablik kostry,co jde od baterky a je pridelanej k motoru(takova hlinikova desticka,na ktery jsou spojeny kabely,co jdou ke svickam)v tomhle aute neni rozdelovac,je to vsechno elektronika...takze ted nevim,co by to mohlo bejt.napadla me jednotka rizeni,nebo immobilizer,mozna nejaky rele,ale urcite si necham poradit.a jeste jeden dotaz,kontrolka dobijeni sviti o trosku vic jasneji nez ostatni,zkousel jsem napojit jinou baterku a je to stejny,ma to tak bejt?diky za odpovedi
qpc
Monday 14 July 2008 - 12:52:34 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
podobné problémy měla spousta lidí s ukostřenim na Omegách,ale takto nadálku těžko soudit.Odkud jsi?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


honza777
Monday 14 July 2008 - 12:59:25 Citovat
Host
ja ziju ve skotsku,v cechach bych vedel,kam zajet,ale tady je to peklo.chtel jsem zkusit vyblikat zavady,ale taky nevim jak,protoze podle klasickeho navodu to nejde.v ty zasuvce na diagnostiku nemam obsazenej jeden z tech dvou pinu,co se propojujou(myslim,5+6).a jak to bylo z tema omegama a ukostrenim?ja se teda podivam nekam na forum,mozna je to i muj problem.jinak diky
Lhex
Monday 14 July 2008 - 13:04:51 Citovat
Host
podíval bych se ještě jednou pořádně na to ukostření, musí být dokonalý, a změřil bych napětí co dává alternátor, jestli je stabilní....jestli nebylo mohla to být ta první příčina, proč odešlo nějaké relátko..
honza777
Monday 14 July 2008 - 13:25:35 Citovat
Host
jo,dneska odpoledne si jedu pro merak,tak to zmerim.ale vrta mi hlavou jedna vec-otocim na kontrolky,nestartuju,necham auto jak je s rozsvicenejma kontrolkama(auto ma dobrou naladu a vsechny se rozsvitily),necham to tak a po nejaky dobe cvaknu v tom hlavnim rele(nevim jeste presne,jestli rele cerpadla nebo to druhy)a pak se vypnou prave jen ty dve kontrolky(ikona cerpadla a auto s klicem).a tak si myslim,ze kdyby byl problem s altikem,tak pokud se netoci,tak by to nemelo mit vliv?ja jsem zkousel s tema relatkama ruzny kombinace,treba napr.-byly obe venku a otocil jsem na kontrolky a vsechny se rozsvitily,tak jak mam.nechal jsem to tak a po nejaky dobe,jsem vypnul a zase otocil na kontrolky a nerozsvitily se vsechny.a nebo behem toho,co se zrovna nechteli vsechny ty kontrolky rozsvitit,tak jsem je vyndal a porad stejny,dal na zpet a porad stejny.pak po nejaky dobe to zase sepne,ale nekdy tak,ze hned se zapne cerpadlo a po par vterinach se vypne,coz je spravny,a nebo je druha verze,ze se sice kontrolkyrozsvitej,ale nezapne cerpadlo.pak zkusim na startovat,a po nastartovani se cerpadlo sepne,ale motor bezi jakoby na dva valce.zkusim jsem v tehle etape napojit na zkousku cerpadlo na tvrdo,a hnalo dopredu benzin,ale porad to zlobilo(chtel jsem si jen overit,jestli neni problem s cerpadlem,treba malej tlak apod.),ale cerpadlo je o.k.takze ta zavada ma dve faze.bud to je to v kejblu uplne anebo se kontrolky sice rozsvitej a jde nastartovay,ale zlobi to.a nebo to necham dlouho stat v klidu(treba prez noc)a pak prijdu,otocim klicem,vsechno je jak ma,auto jede uplne v pohode,ale presne za par minut(nekdy 5,nekdy 10..)konec,a pak se zase musi cekat ukrutne dlouho....jinak koukal jsem se na autodata,a tenhle model by mel mit i cidlo kliky,ale na obrazku je to jako by nekde ze zadu motoru.ja ho teda nenasel,ani nejaky kabely k nemu.mozna tam je,ale do zadu za motor fakt neni videt,ale i kdyby to bylo nejakejma cidlama,tak se mi nechce verit,ze by to takhle zlobilo.myslim si,ze cidla nebo sondy by to maximalne prepli do nouzaku,ale hlavne by meli p[okazde naskocit bez problemu ty pitomy kontrolky???se z toho zblaznim
Martas
Monday 14 July 2008 - 13:28:44 Citovat
Host
Svitej uplne vsechny a nebo jen ty co se maji rozsvitit (dobijeni, olej ABS .. atd) ... Pokud svitej uplne vsechny tak to muze byt spinaci skrinka.
honza777
Monday 14 July 2008 - 13:52:44 Citovat
Host
uz jsem to tu zdlouhave popisoval...budto svitej vsechny,co svitit maj,a nebo se rozsvitej vsechny co maj,ale nerozsviti se kontrolka auticko s klickem(servis) a ikona cerpadla.
Ondra
Monday 14 July 2008 - 14:14:48 Citovat
Host
Typnul bych závadu imobili''seru'' ^au
Měl jsem něco podobného, také jsem řešil kde co....
honza777
Monday 14 July 2008 - 14:17:23 Citovat
Host
no,taky me napadla tahle varianta.a byl bys tak laskavy,a trochu rozepsal,cos s tim mel?diky
honza777
Wednesday 16 July 2008 - 17:50:40 Citovat
Host
tak jsem to jeste nevyresil.promeril jsem,co se dalo a zjistil jsem,ze kdyz odpojim immobilizer,tak to nabehne pokazde na vsechny kontrolky.promeril jsem ho,a zjistil toto-jeden kablik dovnitr(privod stavy),a 6 jich jde ven.promeroval jsem to na tom tistaku immobilizeru,hned na zacatku,kde je napajenej konektor.tech bodu je tam 9,ale obsazenejch je jen 7.jak uz jsem psal prvni je privod proudu,a ty ostatni jdou ven.stridaj se plus,minus,plus,minus...,takze je to napojeny na tri okruhy.u dvou znich je to asi v poradku,protoze jde ven cca12voltu(kdyz je klic na kontrolkach)a po nastartovani je to stejny(samozrejme se to zvysi na cca14v),ale u jednoho z nich jsem nameril min nez jeden voly(klic na kontrolkach) a po nastartovani jde z nej ven stejne jako u tech ostatnich.kdyz je vsak auto v te fazy,kdy mi nenabehnou vsechny kontrolky(popisoval jsem to v prvnim vlaknu),tak kdyz otocim na kontrolky,tak tady je taky tech cca 12v.takze v tomhle okruhu bude asi ten problem.budto je to primo ten immobiliser,anebo neco v tom okruhu.nevite nekdo,co kam jde z toho immobilizeru?koukal jsem na starsi vectruBe a ma to stejne.diky moc za rady

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1791 sec,0.1243 z toho dotazů.