Autor
|
Příspěvek
|
vranoch | Thursday 10 March 2005 - 09:53:22 | | |
| |
|
klubo | Thursday 10 March 2005 - 10:00:07 | | |
jde o to jestli máą nastavenej displej na tvůj motor a rozměr pneu (jestli někdo uľ displej neměnil nebo tam máą nějakej divnej rozměr pneu) |
| |
|
Anonymní | Thursday 10 March 2005 - 10:24:30 | | |
co znamena nastavit display na muj motor? Kola jsou myslim normalni (ted 195/65/15). |
| |
|
klubo | Thursday 10 March 2005 - 10:41:45 | | |
no jde o to jestli ho někdo měnil a třeba tam dal displej z benzína nebo z jinýho diesla tak to nemusí pak počítat správně, kdyľ dýl podrľíą obě tlačítka displeje tak by ti to mělo na prvnim řádku ukázat číslo - třeba 15 a to je právě index kterej ti určuje co máą za pneu a motor, potom se mrkneą do tabulky jestli to odpovídá a kdyľ ne tak musíą na diag. (u opla tech2) a tam ti to nastaví na správnou hodnotu. Já kdyľ dodělával pal. pc tak to byl displej z 1,6 16V a ukazovalo to hrozný hausnumera. Tu tabulku kódů mamm jenom na astru takľe neporadim ale NIO ji asi mít bude... |
| |
|
Lib | Thursday 10 March 2005 - 10:45:55 | | |
kalibrace je nutna pokud ma clovek jiny prumer kola nez ty v papirech (pozor prumer celyho kola, tj k 15/65 muze byt ekvivalnetni 17 s nizsim profilem a pak prumer kola zustane stejny). me osobne to meri plusminus deci (pocitam to podle tankovani doplna) [ Upraveno Čt bře 10 2005, 10:49 ] |
| |
|
|