• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
pískání motoru
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Ivoą
Wednesday 09 March 2005 - 08:41:20
Host
Zdravím příznivce značky OPEL a prosím o radu. Koupil jsem Astru 1,7 DTL r.v.1997. Po nastartování mi klesne ručička otáček z 1 000 na 500 a kdyľ přidám plyn tak se začne ozívat zvuk jako kdyľ prokluzuje klíňák, taky je znát, ľe motor něco brzdí. Po ujetí cca 2 km pískání přestane, otáčkoměr se vrátí na správné otáčky. Kdyľ zastavím na křiľovatce tak se problém opakuje.
Ivoą
Wednesday 09 March 2005 - 13:53:54
Host
Ivoą195.39.70.212 napsal ...
Zdravím příznivce značky OPEL a prosím o radu. Koupil jsem Astru 1,7 DTL r.v.1997. Po nastartování mi klesne ručička otáček z 1 000 na 500 a kdyľ přidám plyn tak se začne ozívat zvuk jako kdyľ prokluzuje klíňák, taky je znát, ľe motor něco brzdí. Po ujetí cca 300 m pískání přestane, otáčkoměr se vrátí na správné otáčky. Kdyľ zastavím na křiľovatce (motor je studený) tak se problém opakuje, ne vľdy. Problém se někdy opakuje kdyľ zastavím a za chvíli opět startuju, ale to pískání je kratąí dobu. Záleľí na teplotě motoru. Je moľné, ľe je ąpatný snímač otáček nebo věc co dává impulsy snímači? Je ten snímač na rozvoďáku nebo klíňáku? Děkuji za odpověď

NIO
Wednesday 09 March 2005 - 17:32:28
Host
Ivoą195.39.70.212 napsal ...
Zdravím příznivce značky OPEL a prosím o radu. Koupil jsem Astru 1,7 DTL r.v.1997. Po nastartování mi klesne ručička otáček z 1 000 na 500 a kdyľ přidám plyn tak se začne ozívat zvuk jako kdyľ prokluzuje klíňák, taky je znát, ľe motor něco brzdí. Po ujetí cca 2 km pískání přestane, otáčkoměr se vrátí na správné otáčky. Kdyľ zastavím na křiľovatce tak se problém opakuje.


rekl bych ze je zavada na klinovem remenu. teda asi je volny nebo je neco s alternatorem a dava malo a nebo je slaba baterie a on ji dibiji. pri dobijeni vznika veliky odpor a pokud je lozisko nejake vadne nebo malo napnuty klinak tak to dela tyhle pazvuky a kolisani otacek

Email
ICQ 26338144
riwal
Wednesday 09 March 2005 - 19:35:46
Host
jj měl jsem to samý na escortu a byla to baterka a potaľmo altík, ale to byla hnusná cena - no Mitsubishi altík
Yper
Thursday 10 March 2005 - 09:15:12
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
jj, altík nepodceňovat, tedy jeho příkon, který potřebuje, kdyľ dává a dobíjí. Na Fáčku jsem jej jednou zapomněl připojit (po opravě)a divil jsem se, proč mám otáčky motoru 1000 na volnoběh! a porád mi svítí dobíjení.
Kdyľ jsem ho zapojil, tak motor okamľitě spadl na 700 a evidentně se začal trápit v důsledku odebraného výkonu pro altík.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Ivoą
Thursday 10 March 2005 - 12:37:54
Host
Pánové Děkuji Vám.
Mike
Thursday 10 March 2005 - 20:41:41
Host
To je jasný, po dobu těch 2min doľhavují svíčky a teď v zimě jede i předehřev nafty, takľe odběr jak prase. Rychle vyměnit, protoľe se dá vybrousit řemenice na altíku. A hodně zábavy s řemenem od serva
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1471 sec,0.1166 z toho dotazů.