Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
pískání motoru |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Ivoą |
| ||
Host | Zdravím příznivce značky OPEL a prosím o radu. Koupil jsem Astru 1,7 DTL r.v.1997. Po nastartování mi klesne ručička otáček z 1 000 na 500 a kdyľ přidám plyn tak se začne ozívat zvuk jako kdyľ prokluzuje klíňák, taky je znát, ľe motor něco brzdí. Po ujetí cca 2 km pískání přestane, otáčkoměr se vrátí na správné otáčky. Kdyľ zastavím na křiľovatce tak se problém opakuje. | ||
| |||
Ivoą |
| ||
Host | Ivoą195.39.70.212 napsal ... Zdravím příznivce značky OPEL a prosím o radu. Koupil jsem Astru 1,7 DTL r.v.1997. Po nastartování mi klesne ručička otáček z 1 000 na 500 a kdyľ přidám plyn tak se začne ozívat zvuk jako kdyľ prokluzuje klíňák, taky je znát, ľe motor něco brzdí. Po ujetí cca 300 m pískání přestane, otáčkoměr se vrátí na správné otáčky. Kdyľ zastavím na křiľovatce (motor je studený) tak se problém opakuje, ne vľdy. Problém se někdy opakuje kdyľ zastavím a za chvíli opět startuju, ale to pískání je kratąí dobu. Záleľí na teplotě motoru. Je moľné, ľe je ąpatný snímač otáček nebo věc co dává impulsy snímači? Je ten snímač na rozvoďáku nebo klíňáku? Děkuji za odpověď | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Ivoą195.39.70.212 napsal ... Zdravím příznivce značky OPEL a prosím o radu. Koupil jsem Astru 1,7 DTL r.v.1997. Po nastartování mi klesne ručička otáček z 1 000 na 500 a kdyľ přidám plyn tak se začne ozívat zvuk jako kdyľ prokluzuje klíňák, taky je znát, ľe motor něco brzdí. Po ujetí cca 2 km pískání přestane, otáčkoměr se vrátí na správné otáčky. Kdyľ zastavím na křiľovatce tak se problém opakuje. rekl bych ze je zavada na klinovem remenu. teda asi je volny nebo je neco s alternatorem a dava malo a nebo je slaba baterie a on ji dibiji. pri dobijeni vznika veliky odpor a pokud je lozisko nejake vadne nebo malo napnuty klinak tak to dela tyhle pazvuky a kolisani otacek ICQ 26338144 | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | jj měl jsem to samý na escortu a byla to baterka a potaľmo altík, ale to byla hnusná cena - no Mitsubishi altík | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | jj, altík nepodceňovat, tedy jeho příkon, který potřebuje, kdyľ dává a dobíjí. Na Fáčku jsem jej jednou zapomněl připojit (po opravě)a divil jsem se, proč mám otáčky motoru 1000 na volnoběh! a porád mi svítí dobíjení. Kdyľ jsem ho zapojil, tak motor okamľitě spadl na 700 a evidentně se začal trápit v důsledku odebraného výkonu pro altík. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Ivoą |
| ||
Host | Pánové Děkuji Vám. | ||
| |||
Mike |
| ||
Host | To je jasný, po dobu těch 2min doľhavují svíčky a teď v zimě jede i předehřev nafty, takľe odběr jak prase. Rychle vyměnit, protoľe se dá vybrousit řemenice na altíku. A hodně zábavy s řemenem od serva | ||
| |||