• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Diagnostika - Chyby klimatizace
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Tuesday 22 April 2008 - 06:13:21 Citovat
Host
Proc pouzivat nejakou madarstinu (ten "Ukradenej" TECH 2 je z madarsky verze tohohle SW), kdyz tam ma originalni ENG kody ?

Mimo jine se tam pise :
55 Engine Control Unit (ECU) faulty Check chassis earth and ECU connector.

Tedy Vadna ridici jednotka - Zkontrolovat uzemneni a Konektor Ridici jednotky.

No ale myslim ze vubec nejlepsi bys mel zajet do servisu at ti to prectou originalni (ne na koleni delanou) diagnostikou.
gekk
Tuesday 22 April 2008 - 13:18:00 Citovat
gekk
Uživatel #1467
Registrován: Saturday 05 April 2008 - 21:55:07
Příspěvků: 52
Problém v kabelu by být neměl - není to samodomo bastl, a letět s autem hned do servisu nehodlám (to by se pravděpodobně pak měnilo i to co funguje ...)
Bohužel orig. ENG kódy které jsem našel jsou pouze pro ŘJ motoru
- ta moje Simtec 56.5 používá čtyřmístné kódy závad >> tzn. ty které mi to vypisuje musí být přímo z řj. klimatizace, je ale možné že i u této ŘJ (tedy řj pro klimu) kód 55 značí problém s jednotkou, ale nevím kde tu potvoru hledat (zkontrolovat + prosříknout kontakty + uzemnění).

[ Upraveno Tuesday 22 April 2008 - 13:20:59 ]


Astra J Sports Tourer A17DTE
Zafira B Z18XER -- ve světě
Vectra C 1.8 16V / (Z18XE) / Steinmetz like -- ve světě
Vectra B 2.0 16V Sport / (X20XEV) / Steinmetz design paket -- ve světě
Digiklima RGB backlight >>

Yper
Tuesday 22 April 2008 - 13:53:16 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Máš dogitální ovládání klimy a nebo manuální - tedy otočná kolečka?

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
gekk
Tuesday 22 April 2008 - 13:58:25 Citovat
gekk
Uživatel #1467
Registrován: Saturday 05 April 2008 - 21:55:07
Příspěvků: 52
Yper napsal ...

Máš dogitální ovládání klimy a nebo manuální - tedy otočná kolečka?

Jde o digi klimu (tedy ovládání "s čudlikama", nikoliv otočný kolca)


Astra J Sports Tourer A17DTE
Zafira B Z18XER -- ve světě
Vectra C 1.8 16V / (Z18XE) / Steinmetz like -- ve světě
Vectra B 2.0 16V Sport / (X20XEV) / Steinmetz design paket -- ve světě
Digiklima RGB backlight >>

gekk
Tuesday 22 April 2008 - 16:12:54 Citovat
gekk
Uživatel #1467
Registrován: Saturday 05 April 2008 - 21:55:07
Příspěvků: 52
Tak jak říkal Martas - zřejmě vadná jednotka

AB-COM mi teď vypsal :
55 Steuergerat ersetzen - Vyměňte řídící jednotku
26 Interner Geblasemotor nicht aktiv - Motor vnitřního dmychadla neaktivní
32 Geblaserelais Stromkreis Problem - Problém v obvodu relé dmychadla
31 Umluft Ventil Spannung niedrig - Zpětný ventil - nízké napětí

Německy jsou origo hlášky SW - překlad je pouze volný dle slovníku.



Astra J Sports Tourer A17DTE
Zafira B Z18XER -- ve světě
Vectra C 1.8 16V / (Z18XE) / Steinmetz like -- ve světě
Vectra B 2.0 16V Sport / (X20XEV) / Steinmetz design paket -- ve světě
Digiklima RGB backlight >>

Martas
Tuesday 22 April 2008 - 16:46:45 Citovat
Host
Tak ted si budu sam sobe protirecit _;

Motor X20XEV ma ECU Siemens Simtec 56.5, ktera ma 4 mistne kody ale ty mnou uvadene chyby jsou napriklad z ECU Motronic takze michame jablka s hruskama.

Vzal jsem to z druhe strany a hledal podle kodu (mam asi podobnej TECH 2 co ty) a pro Klimu tam jsou uvedeny dvoumistne kody pod polozkou "Chybove kody vzduchove jednotky" a tebou nactene znamenaji toto :

00023 Signal leveho senzoru vodorovnosti prilis velky
00025 Signal leveho senzoru vodorovnosti prilis maly
00055 Vnitrni chyba ridici jednotky (to je univerzalni pro vsechny ridici jednotky)

Pokud budu brat kody ABCom tak by to mohlo byt :

00026 Signal praveho senzoru vodorovnosti prilis maly
00031 Chyba funkce tlakove nadoby vzduchu
00032 Chyba funkce rele kompresoru
00055 Vnitrni chyba ridici jednotky

A nebo taky :

00025 Napajeci napeti stavecich motorku - prilis mala hodnota
00031 Napeti motoru chladiciho ventilatoru - prilis mala hodnota
00032 Proudovy obvod motoru chladiciho ventilatoru - rozpojeno
00055 Vadna EEPROM - vymente ridici jednotku

Takze suma sumarum priklanel bych se k vadne ridici jednotce klimy (pripadne uvedenemu spatnemu prizemneni/konektoru), ktera si dela co chce byt tato treba i funguje. Kde je umistena netusim.

Ale asi jedine reseni ktere cokoliv muze vyloucit pripadne potvrdit/upresnit bude diagnostika HW Tech 2 a pak uvidis.



[ Upraveno Tuesday 22 April 2008 - 16:50:46 ]
Tomin
Tuesday 22 April 2008 - 16:47:26 Citovat
Host
To Gekk: to by me zajimalo jestli komunikuje s jednotkou ecu motoru nebo s nejakou jednotkou v palubce pro rizeni klimatizace ?:!:

To Martas: myslis ze kdyby byl spatnej kabel, ze by se to napojilo na jednotku=prosla by inicializace, poslalo by to povel do ecu, pak prijimalo data z ecu, softwaru by VYSLO KONTROLNI CISLO (protoze jinak ty data zahodi a pozada o ne znova) a pritom by to vypsalo nesmysly ? To si neumim vysvetlit.
Martas
Tuesday 22 April 2008 - 16:56:12 Citovat
Host
Tomin napsal ...

To Martas: myslis ze kdyby byl spatnej kabel, ze by se to napojilo na jednotku=prosla by inicializace, poslalo by to povel do ecu, pak prijimalo data z ecu, softwaru by VYSLO KONTROLNI CISLO (protoze jinak ty data zahodi a pozada o ne znova) a pritom by to vypsalo nesmysly ? To si neumim vysvetlit.


Netusim a ani nevim jak to funguje, jsem prosty uzivatel, ale co vim, tak vsechny ty "volne siritelne" verze TECH 2 jsou ciste SW, ty kody jsou ulozeny v textaku a lze je vicemene libovolne editovat.

Ja osobne tu diagnostiku mam predevsim pro cteni live dat z ABCom (lecos vypovi) a pripadnemu smazani svitici kontrolky, ale pokud mam pochybnost nebo me tenhle TECH 2 hodi neznamy kod chyby stejne to resim HW diagnostikou.
gekk
Tuesday 22 April 2008 - 17:52:12 Citovat
gekk
Uživatel #1467
Registrován: Saturday 05 April 2008 - 21:55:07
Příspěvků: 52
Tomin napsal ...

To Gekk: to by me zajimalo jestli komunikuje s jednotkou ecu motoru nebo s nejakou jednotkou v palubce pro rizeni klimatizace ?:!:


To netuším, ale čistě dedukcí by se dalo říct že nějak to komunikovat musí - minimálně s dig.ovládáním, čidlama teploty a prvkem který ovládá kompresor (nebo jeho spojku).
Ještě jsem dostal tip, že by to teoreticky mohlo souviset se slabou baterií, což by taky mělo logiku - baterka dává málo šťávy, jednotka začne kravit a vybluje/zapíše si chyby - kromě chyby jednotky šlo o chyby v el.okruhu (nízké napětí), navíc chyby byly vždy při vypnutém motoru, když jsem to zkoušel na nastartovaném, tak po předchozím smazání už neobjevily - až zase když jsem to chcípl tak po nějaké době. Je fakt, že ta baterka už toho asi měla za sebou dost, bylo to cítit i při startování jak to mělo co dělat aby to s motorem pohlo. Takže jsem ji vyměnil (drív nebo později by to stejně přišlo) a uvidím co to udělá ...


Astra J Sports Tourer A17DTE
Zafira B Z18XER -- ve světě
Vectra C 1.8 16V / (Z18XE) / Steinmetz like -- ve světě
Vectra B 2.0 16V Sport / (X20XEV) / Steinmetz design paket -- ve světě
Digiklima RGB backlight >>

pepik
Tuesday 22 April 2008 - 19:17:32 Citovat
Host
Nevim toho moc o autoelektrice, ale co jsem prolez tak fyzicky je přítomná jen jedna jednotka.. tedy když pominu tu pod bagem spolujezdce co kontroluje žárovky.
Takže vadná ŘJ by měla být jed jedna a ta hlavní (v rohu u spolujezce)
Ale pokud klima funguje jak má..tak mě zaráží ty hlášky a nerožnutá kontrolka diagnostiky.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1433 sec,0.1030 z toho dotazů.