• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
kapota astra f
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Monday 14 April 2008 - 06:18:10 Citovat
Host
Moc pekne _;

To je foceno s pootevrenyma dverma (2 a 3 fotka) nebo je to takhle katastrofalni porad ?

Na fotkach si vsechno vypada trosku jinak jinak nicmene dle me tohle auto mohlo absolvovat dve veci :

1. Tezkou havarii na predek a opravoval to opravdu umelec tak ze co slo povytahoval i kdyz to bylo zrale na vymenu (nosne casti) a pak se modli abys nekde nenaboural protoze deformacni zony (i ty co tam vzhledem ke stari auta jeste zustaly) nemuseji fungovat a "zlomi" se to v naprosto neocekavanych mistech.
2. Lehci havarii na predek kdy byly pozkozeny vsechny predni plechy tak ze se musely menit a trosku (ne viditelne) i nosna cast - po sundani a letmem prilozeni dilu tam pasujou, ale pri finalni montazi pul centimetru sem pul centimetru tam a vysledek pak vypada presne takhle.

Jestli jsi to cerstve koupil a neni v kupni smlouve napsano ze vozidlo je po havarii hod jim to na hlavu, jestli uz to mas dyl a jezdi to normalne (predevsim se nesjizdeji gumy a ridi se to jako co jinyho) tak se na to vykasli.

Pokud to chces opravit, tak mam obavu ze bez rovnaci stolice a minimalne demontaze vsech plechu vepredu a nasledneho lakovani alespon spoju, tohle neopravis (nevim zda ma Astra blatniky varene nebo sroubovane i kdyz ono to po nejakem case uz vyjde nastejno ale hnout s blatnikem se da i v pripade kdy je prisroubovan jen pomerne nepatrne a to pouze dopredu dozadu a mirne do strany, ale ne nahoru a dolu).

Jo jeste k puvodnimi prispevku, dneska se auta montuji s presnosti myslim na 0,5 - 1 mm (treba S120 mely toleranci 2,5cm a Favorit 0,5 cm) takze tebou uvadenych "krapet doleva cca. 5mm" je neskutecne velke neslicovani i pro uz postarsi Astru.
freez
Monday 14 April 2008 - 12:14:59 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
folda: člověče tady je to opravdu těžký , ona je ta kapota jakoby celá nakoso, jenže když porovnáš panty, aby se srovnala tak ti pravá strana ještě víc vyleze před světlo. Je to opravdu špatně opravené, pokud nemáš možnost to vrátit, anebo si to prostě chceš nechat, budeš muset opravdu silou rovnat panty a malinko hnout blatníky, jsou přišroubované. Pak to možná bude vypadat dejme tomu slušně , ale s většími mezerami a odchylkami budeš muset počítat. Tohle už půjde srovnat jen na stolici aby to vypadalo jako z výroby a navíc přední plechařina bude muset dolu. Musíš se halt rozhodnou zdali za to ta astra stojí, co to je vůbec za motor ? rok ? a kolik najeto? případně kolik si za ní dal ? (jestli to není tajné , jen abych si udělal představu, bo já prodal tu svojí za 21tis )

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
folda
Monday 14 April 2008 - 15:16:12 Citovat
Host
tak všem diky to auto je r.94 najeto při koupi 102000km podle tacho, mam ho dyl na ježděni do prace 2,5 roku, do teď jsem na to kašlal asi si ho necham ,jezdi v poho nic nestahuje řizeni a tak drži směr , ale mam na vas jeden dotaz kdyby auto bylo hnuty naprava atd. tak by mi to na STK a geometrii kteryni jsem prošel řekli ne?A Asi by to bylo poznat i na jizdnich vlastnostech ale ty se mi zdaj dobry, dik
Martas
Monday 14 April 2008 - 16:02:50 Citovat
Host
Kdyby si to mel hnuty tak by treba tahlo rizeni ke strane, sjizdely se nerovnomerne gumy apod ...

Na STK ti zjistej pouze veliky vertikalni vule (treba mrtvy ale jeste tlumici tlumice ti nezjistej) a geometrii nedelaj, takze prez STK bys v pohode prosel.
folda
Monday 14 April 2008 - 16:30:22 Citovat
Host
Martas pravě jsem se vratil z parkovišté byl jsem si něco ověřit ohledně toho hnuti bo se mi nezdala vzdalenost kola od blatniku ten nelze brat moc važně tak jsem měřil od začatku prahu a rozdil cca 1,5cm od druhe strany to ale tak hnuty byt nemuže že ne když auto jezdi bez problemu nestahuje, dalo by se to nějak poznat na ramenech nebo tak celkem mam obavu
Martas
Monday 14 April 2008 - 16:34:09 Citovat
Host
Hele kdyz to mas takhle sisaty tak proti kastli nemuzes merit nic, jedina moznost je laserova geometrie kdyz se "cidlo" dava na kazdy kolo tam ti tohle vsechno zmeri, ale jestli se ti nic nesjizdi tak se na to vykasli.
folda
Monday 14 April 2008 - 16:35:18 Citovat
Host
ještě jsem se chtěl zeptat byl jsem na geometrii a tam by hnuti poznali ne?
Martas
Monday 14 April 2008 - 16:40:59 Citovat
Host
Zalezi na tom co to bylo za geometrii, nekde meri jenom sbihavost predni napravy, nekde i odklon, nekde i zadni napravu a nekde vzajemnou polohu jednotlivych kol ... V pripade prvni a druhe by to poznat nemuseli.
folda
Monday 14 April 2008 - 16:54:52 Citovat
Host
no na te laserove geometrii jsem byl cca něco přes rok ale pamatuju se že mněl obrazovku na ni obě napravy 4 kola jakoby pudorys a svitili červeně a on šteloval až svitili zeleně tak to nějak bylo a ty čidla daval myslim na všechny kola tedy
qpc
Monday 14 April 2008 - 17:10:20 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
no,jestli ti on nechtěl dáv větší účt.Tohle auto by asi laserem projít bez závad nemělo..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2097 sec,0.1541 z toho dotazů.