Zdravím pánové, problém: Po sepnutí klíčku se vše elektrické zapne, až na čerpadlo a ECU.
Na relé čerpadla naměřím v klidu 0V, při sepnutém zapalováné pouze 0,7V. K ECU se nedá připojit OpComem, zdá se zcela mrtvá.
Za problém si můžu sám, potřeboval jsem odčerpat zbytek benzínu z nádrže, ale nedopatřením jsem ukostřil blbý kabel od relé - pokud si vzpomínám, byl to silný červený. Pojistku F2 i ostatní jsem propískal a jsou OK. Otázka je snadná - napadá vás, kde ještě hledat závadu, nebo hledat rovnou novou jednotku?
Jiřik
Sunday 10 November 2013 - 19:59:50
Host
Cvaknul bych tam jinou na zkoušku, klíček snad stačí přiblížit ke kroužku immo?
Host
Friday 15 November 2013 - 06:54:12
Host
Tak nakonec jen prepalena 20A pojistka v motoru, o ktere jsem ani nevedel ze tam je - krabicka zapadla dovnitr motoru...klidne tohle vlakno, ktere je pomnikem me hlouposti, smazte
Díky, Pavle, vám oběma taky! Tutaj v kutnohorskokolínském pohraničí celé dopoledne deštivo a 12°C, od poledne už neprší, ale i tak to na koupání zatím není...
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz