• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zavady v elektronice 2,2DTi
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Meneator
Wednesday 23 January 2008 - 15:41:55 Citovat
Host
Mam problem. Svitila mi ECU kontrolka, tak sem jel na diagnostiku. To co mi tam vycetli, z toho teda moudrej nejsem, a proto sem pisu.
Takze:
1) Neznama zavada (tohle sem od diagnostiky necekal)
2) Spatny kod imobilizeru (startujeto, tak koho to stve )
3) Zavada saciho kanalu (co je proboha saci kanal a co na nem muze bejt spatne??? )
Auto se chova skoro normalne, jen nekdy lehce pocukava, a ma nevyrovnanej tah v nizkejch otackach (nekdy se na rovine rozjedu uplne vklidu na volnobeh, nekdy to chce tak min. 1500ot/min). Tak se ptam, jestli mi neporadite, co je ten saci kanal, co na nem muze bejt spatny, proc a co muze bejt neznama zavada a z jakyho konce mam vlastne zacit hledat.... Predem moc dik!
Meneator
Sunday 27 January 2008 - 09:42:12 Citovat
Host
Tak sem precijen pokrocil a opel jel do Auto Staiger na diagnostiku. Tam napichli auto na Tech2 a zadna neznama zavada se nekonala. Jediny co mi v oplu potvrdili byl onen (podle neznackove diagnostiky) "saci kanal". Tim je mineno virive sani, na kterem jsou 3 el. ventily. A v oplovi mi sdelili ze jeden z techto ventilu je spatny. Takze kdybyste nekdo takovej ventil meli za rozumny penize, tak mi dejte vedet na Email Taky mi vycetli zavady ABS a hlasej chybu 3 ze 4 cidel rychlosti, ale mam dojem ze to bude nekde ve vedeni, podle toho jak se zavada projevuje. Kazdopadne prosim o radu, kde bych nasel jednotku ABS na sintre. A kdyby nekdo tusil, kudy vede svazek kabelu od ABS, tak by to bylo uplne super Predem moc dik!
Martas
Sunday 27 January 2008 - 09:50:18 Citovat
Host
Spis bych se napred zameril na konektor co je u kazdyho kola, rozpojit, vycistit, striknout kontaktolem nebo necim takovym.
Meneator
Sunday 27 January 2008 - 12:08:54 Citovat
Host
No je pravda, ze konektory sem jeste necistil a udelam to hned jak se k tomu dostanu, ale ta zavada se projevuje tak, ze kdyz najedu na vetsi nerovnost (treba nekterej z poradne drncavejch poklopu prazskejch kanalu) tak se najednou rozsviti na pristrojovce ABS a spadne rucicka tachometru na nulu (odkud se uz nezvedne az do vypnuti motoru a znovunastartovani) takze spis usuzuju, ze je nekde prodrena izolace kabelu, a holy draty se nekde pri tom drncnuti oprou o karoserii a jednotka dostane zkrat a prepne se do nouzaku...
Meneator
Tuesday 22 April 2008 - 22:08:52 Citovat
Host
No tak sem se konecne dostal k tomu, sundat vsechny kola a podivat se na ty konektory u cidel ABS. Zadny zavady v kabelazi ani bordel v konektorech sem nenasel.... Po zapojeni a rozpojeni (a taky profouknuti) konektoru na prednich kolech (na zadnich sem konektor od senzoru nenasel) uz se zavada neopakovala. Tachometr ukazuje, kontrolka se nerozsveci. Bohuzel zavada okolo ventilu viriveho sani pretrvava a to uz jsem 2 ze 3 vymenil. Kdyz se zahejbe kabelazi u tech ventilu, kontrolka ECU sviti trvale. Asi je neco spatne v kabelech. Rad bych promeril draty az k ECU motoru, ale ani nevim kde u sintry 2,2DTi je. Nevite to nekdo?
Anonymní
Thursday 21 May 2009 - 06:44:32 Citovat
Host
ta závada by mohla být v čidle teploty nasávaného vzduchu,není to ve váze vzduchu jak ti budou tvrdit u Opla servise,je to čidlo v pravo před hlavou,je tam plastový kryt po celé délce hlavy,vedou tam chráněné kabely.čidlo stojí asi 4tis.poptej se na něj na Pop-art.cz
Meneator
Thursday 21 May 2009 - 09:00:45 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
No oni mi ani v servise netvrdili, ze je spatna vaha vzduchu. Tm vic me zarazi, ze to pises, protoze ta vaha vzduchu nakonec spatna byla!! Poradil mi to znamej ze servisu, co ma s timhle motrem zkusenosti, hned jak se s tim projel. Takze po vymene vahy zmizel nevyrovnanej tah v nizkejch otackach a motor je o hodne silnejsi -je to fakt velikej rozdil.
A kdyz byste to nekdo nekdy potrebovali, tak umisteni ridici jednotky motoru u sintry TD jsem uz taky objevil. Je umistena v motorovym prostoru, v plastovym boxu vzdchovyho filtru na levy strane auta (strana ridice). Takze jediny co v soucasny dobe nemizi je zavada ventilu virivyho sani. Dva ze tri uz jsem vymenil, porad je to spatny. Bud byly spatny vsechny 3, nebo je to nekde v kabelazi.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1799 sec,0.1307 z toho dotazů.