• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Podtlak topení omega b
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Kubba
Sunday 16 June 2013 - 09:40:42 Citovat
Host
Já mám za to, že bez podtlaku se ty klapky nepohybují a seklo se to v poloze vyhřívání okna. Každopádně se mi k ovládání klapek ještě nepodařilo dostat.
Stepo
Sunday 16 June 2013 - 10:00:56 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Mam MV6, taky digiklimu. Podtlak ovlada jen klapku vnitrni ventilace a 3 cestny ventil topeni.
Veskere dalsi klapky ma digiklima ovladane krokovymi motorky s tahly.
Je mozne, ze mas jen zasekle nebo vypadle nektere tahlo, pripadne motorek v haji.
Vetsina motorku je pristupna z leve strany, po vyndani kastliku spolujezdce. Neni to nic moc, ale na diagnostiku staci.
Digiklima si pri stlaceni OFF+AUTO projede vsechny motory od jednoho dorazu k druhemu ( na klapkach by pohyb mel byt videt, pokud bude kastlik venku.
Kdyz vypnes zapalovani, zobrazi se na displayi teploty pred jeho vypnutim "--" ??
Pokud ano, tak digiklima diagnostikovala problem a pujde jej vycist z RJ, tim by sis mohl ulehcit praci.

K regulaci teploty.....vis jiste, ze ti funguje klimatizace ?
Pokud ne, tak je mozne, ze pri drobnem ochlazovani si digiklima micha luft a pocita s tim, ze dostava ledovy z klimy, ktery tam ale chybi, takze ve finale muze pritapet, ac to vypada nelogicky. Nastav si teplotu na "LO" a musi ti foukat jen ledovy luft. Pokud ne, pak ti bud nejede klima, nebo nemas podtlak u ventilu za motorem ( oboji se da overit - pokud klima bezi, je to videt na spojce komresoru, 3-cestny ventil jde za motorem videt a nahmatat - da se z nej odpojit hadicka a zkontrolovat podtlak prstem )

[ Upraveno Sunday 16 June 2013 - 10:08:38 ]
Kubba
Sunday 16 June 2013 - 10:15:48 Citovat
Host
Díky, přesně to jsem potřeboval vědět, protože momentálně rozebírám palubovku ze špatné strany

Myslím, že teplotu ukazuje normálně (reálnou hodnotu). Ukazuje to ale na displeji CHECK, takže nějakou závadu to chytlo. Kabel k OpelTechu(auto je přelom 96/97) budu mít až za týden. Restart dělám asi dobře, ale je podezřelé, že při něm není slyšet žádný motorek. Snad původní majitel neuřezal dráty. Pojistky jsem už prošel.

Jdu to celé zkontrolovat.. už jen manuální přetažení klapky na studený vzduch by byl v tom horku úspěch.
Kubba
Sunday 16 June 2013 - 10:19:03 Citovat
Host
Na LOw taky topí. Klimatizaci jsem moc nezkoumal - jen jsem ověřil, že tam je natlačené chladivo. Že se má pustit klima bez stisknutí tlačítka ECO je pro mě objev
Kubba
Sunday 16 June 2013 - 11:18:33 Citovat
Host
Asi mě klepne.

Dal jsem restart klimy, vymontoval jsem kastlík a Omega se rozhodla, že nebude startovat. Na displeji se mi při stisku obou tlačítek přepínače rozsvítí kód 17, jinak to nic zvláštního nepíše. Budu muset první vydolovat z poradny, jak se to má na Omeze s imobilizerem a až se mi zase podaří nahodit motor, budu pokračovat v klimatizaci.
Kubba
Sunday 16 June 2013 - 12:14:53 Citovat
Host
Dnes mám asi den blbec. Ukázalo se, že nastavení klapek teď po posledním restartu ožilo a funguje jak má. Ale motor jen točí a nenahodím ho. Zdrhající panáček na palubovce nesvítí, takže imobilizer to nebude a nezbývá mi než čekat, až přijde diagnostický kabel.
Martas
Sunday 16 June 2013 - 12:23:22 Citovat
Host
Kubba napsal ...

DAle motor jen točí a nenahodím ho. Zdrhající panáček na palubovce nesvítí, takže imobilizer to nebude a nezbývá mi než čekat, až přijde diagnostický kabel.


Utikajici panacek je alarm, imobilizer se projevuje blikanim Check engine.
Kubba
Sunday 16 June 2013 - 12:36:43 Citovat
Host
Aha, to jsem vyčetl v jiné diskuzi Check engine na palubovce teď svítí trvale, tzn. jako obvykle než se roztočí motor.
Stepo
Monday 17 June 2013 - 07:33:40 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Palubni pocitac a napis check vetsinou znamena jen nejakou podruznou informativni zavadu ( praskla zarovka, nefunkcni naklapeni svetel, nizka hladina oleje nebo vody v okruhu chlazeni ci ostrikovacu ), tedy nic, kvuli cemu by auto nenastartovalo.
Kdybys napsal presne, co Ti palubak hlasi, mozna bychom ti rekli, co to znamena
Kubba
Monday 17 June 2013 - 21:50:04 Citovat
Host
Jinak nápis CHECK na multi-displeji mi svítil pořád, ale nepsalo to žádnou chybu.

Závada v klimě byla způsobena odpojeným žlutým konektorem. Myslel jsem si původně, že vypadl při demontáži, ale odpojil jej předchozí majitel. Po zapojení mi auto přestalo startovat, což se už řeší v jiném vláknu.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1489 sec,0.1187 z toho dotazů.