Autor
|
Příspěvek
|
Guma | Wednesday 31 October 2007 - 15:49:19 | | |
| |
|
Martas_ | Wednesday 31 October 2007 - 17:02:15 | | |
A jen pro zajimavost, cim se lisi resp. proc to nejde ?
Prevodovky F18 se delaji ve dvou provedenich ktere se mirne lisi odstupnovanim jednotlivych prevodovych stupnu. |
| |
|
Martas_ | Wednesday 31 October 2007 - 17:23:52 | | |
Navic kdyz se podivas sem Odkaz tak pouze jedina motorizace VeBE 1,8 a to X18XE ma prevodovku F18. Urcite ta"stara" byla F18 ? |
| |
|
Boulder | Wednesday 31 October 2007 - 18:44:24 | | |
Takze kdyz mam astru f motor 1.8 16v (r.v96) a chci tam dát motor 20 16v (150 PS kadett) musim sehnat i prevodovku (F20 nebo F16)? Tudíz motor nebude pasovat, jakoze vubec to nejde dohromady, nejede to? |
| |
|
Ivan | Wednesday 31 October 2007 - 18:58:04 | | |
Guma napsal ...
caute , xcel by som len povedat vsetkym co si myslia, ze sa tieto prevodovky daju prehodit......TAK NEDAJU...teraz som si jednu kupil a je mi na prd a este som aj bez penez...takze keby ju niekto xcel tak je k maaniiii
No motorů 1.8 16V sou dva typy a když se podíváš na odkaz Marťase tak zjistíš že X18XE1 měl jinou převodovku. |
| |
|
Hujer | Thursday 01 November 2007 - 18:04:05 | | |
To co napsal Guma je pravda. převodovka se liší v přírubě, kterou se připevňuje k motoru - nepasujou tam asi 3 šrouby. Jinak je stejná- nikde jsem na ni nenašel prnačení F18 atd. O tom, že nepasuje nevěděli ani v Oplu v Ústí, kde jsem se na to výslovně ptal. Pochází z novějších motorů 1.8 16V asi tak od roku výrpby 2000-2001. Ta moje je konkrétně z Vectry. Přestože je prakticky nová (15 tis km), do VB 1996 nepasovaly 3 šrouby. Vectra už je ve světě, ta převodovka je pořád ještě v garáži. |
| |
|
Boulder | Thursday 01 November 2007 - 23:52:50 | | |
Ještě k mému dotazu. Mám tam převodovku s táhlem. Označení budu muset asi najít |
| |
|
Guma | Friday 02 November 2007 - 06:07:38 | | |
no a myslite ze sa bude dat ta prevodovka predat ked je z toho novsieho motora 1.8?? lebo ja na dalsiu nemam cize mi auto bude stat kym hentu nepredam a nezozeniem novu...som uplne na dne |
| |
|
Martas_ | Friday 02 November 2007 - 06:16:41 | | |
Uz nekolikrat se tu resil problem rozpadajiciho se diferencialu prave na prevodovkach F18 a zaver byl, ze tyto nejsou k mani ani na vrakovistich a ze sami vrakovistnici je shaneji, takze prodat by ji zas nemel byt taskovy problem.
Ale moje otazka uz drive znela zda tvoje puvodni prevodovka byla opravdu F18 a zrovna tak i ta nova ?
Podle te tabulky ve 2,0 16V (ty bohuzel neuvadis ani rok vyroby ani presny typ motoru) muze byt i prevodovka F23 a navic skoro vsechny 1,8 16V maji prevodovku F17. |
| |
|
Guma | Friday 02 November 2007 - 06:35:16 | | |
ja mam 2.0 16v 97r. Motor je tam x20xev. na tej prevodovke co som kupil je oznacenie F18. No a ked mi tam teda pasuje ta 23 aj f18 tak by malo byt jedno aka tam bola predtym nie? ved motor je vzdy rovnaky. Servisak hovoril ze tam nepasuje uchytenie, silentbloky a radenie..Dajme tomu ze tam bola F18 ale ta starsia a ja mam tu novsiu X18xe1x ci jako. daju sa prehodit len vnutornosti do tej starej?? |
| |
|
|