• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega 3000 -24V
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Sunday 09 December 2007 - 18:27:58 Citovat
Host
nasavanej jde udelat i do MV6. Ja to videl dvakrat nazivo, nekolikrat na obrazcich a anposledy mi posilal Tlumex, nejaky odkaz s fotkama. I kdyz plynari rikaji, ze ne (bodejt 43 000 oproti 15 000, bych rekl, ze z toho maji vetsi vejvar). Ale, osobne si myslim, ze zrovna tento konkretni typ motoru neni vhodny ani na nasavany ani na vstrikovani. Je to proste nejaky cely prekomplikovany. Jinak mimochodem ten dualram z Rosic, plna vybava krome kuze uz spadl ze 40 000 na 25 000 a mozna by se to dalo (je pred zimou) stahnout na dvacet:-). NO a ma to papiry na rok apul a to jeste vydrzi chvili korodovat. Takze, kdo chce vyzkouset dualram zalevno a v plne nalozi-ma moznost (bohuzel automat)
vrgadaa
Sunday 09 December 2007 - 18:33:33 Citovat
Host
a toto maji v Moste (treba tipcars:-), takze sehnat jdou hodne zalevno, ale tu jsem nevidel, takze stav neznam
Opel Omega 3.0i 24V 150kW Sedan/Limuzína
Cena 14 000,- Kč

Údaje o vozidle
Rok výroby 1991
Palivo benzín
Najeto 262 302 km
Objem a Výkon 2 969 ccm 150 kW
Karoserie Sedan/Limuzína 4-dv. 5-sed.
Barva šedá metalíza
STK/Emise 04.2009 / 04.2009
Výbava vozidla
ABS, Alu kola, Převodovka manuální, Imobilizér, Centrální zam. klíčem, Kůže, Tažné zařízení, Dělená zadní sedadla, El. Okna, El. Zrcátka, Palubní počítač, Světlomety přídavné, Tónovaná skla, Výškově nastav. sedadla
Stav vozidla
první majitel
Prodávající
Autobazar Kasárna
ČSA 1288
43401 Most, Česká republika
Telefon 1: 476 100 616
Fax: 476 100 616
Mobil: +420 777 340 209
Email: Email
WWW: Odkaz
JardaB
Sunday 09 December 2007 - 21:17:40 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Sakra,ze bych jeste jednu koupil a syntezou udelal jedno poradny auto a jeden vrak?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Monday 10 December 2007 - 05:12:15 Citovat
Host
Sedan má tjuning motor c30SE se 150kW, kdezto kombik jen c30SEJ 147kW a navic horsi aerodynamiku, takze na blbnuti urcite ten sedan (ale oproti tomu kombiku takovej holobyt se svihadlama). Jinak rozdil mezi motory dela cele 4 kobyly. Tak uzasny rozdil ve vykonu by jsi musel u normalniho auta tezce zaplatit, urcite sportovni filtr, lesteny sani a mozna i ostry vacky-tipuji to na tuning phase 1 mozna i phase2 a mozna by bylo nutne i kridlo a tady to dostanes za cenu povinneho ruceni f korozi a na hlinach.
....
Ja ted pokukuji po lehce buchlem subaru (vypada to na kosmeticky problem a praskle zadni sklo). Taky f tezke korozi: kombik se zgeneralkovanym motorem turbo 147kW (no 6valec to neni, ale turbobenzin boxer (to muze mit taky peknej zvuk), vykon auta taky ujde a ctyrkolkaaa. Bohuzel to asi doma neprojde. Preci jen draha polovicka mi toleruje leccos, ale myslim, ze ji nepresvedcim, ze nevadi, jak auto vypada navenek, hlavne ze to ma 200 koni. Na omegy je nastesti zvykla. A objektivne receno, subaru turbo s promennym casovanim i zdvihem ventilu nalezato boxer, dve hlavy neprijemne pripomina komplikovanosti ten opel V6 zazrak o predrazenych nahradnich dilech nemluve.
Odkaz
qpc
Monday 10 December 2007 - 08:33:56 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
vrgadaa napsal ...

Sedan má tjuning motor c30SE se 150kW, kdezto kombik jen c30SEJ 147kW a navic horsi aerodynamiku, takze na blbnuti urcite ten sedan (ale oproti tomu kombiku takovej holobyt se svihadlama). Jinak rozdil mezi motory dela cele 4 kobyly. Tak uzasny rozdil ve vykonu by jsi musel u normalniho auta tezce zaplatit, urcite sportovni filtr, lesteny sani a mozna i ostry vacky-tipuji to na tuning phase 1 mozna i phase2 a mozna by bylo nutne i kridlo a tady to dostanes za cenu povinneho ruceni f korozi a na hlinach.
....
Ja ted pokukuji po lehce buchlem subaru (vypada to na kosmeticky problem a praskle zadni sklo). Taky f tezke korozi: kombik se zgeneralkovanym motorem turbo 147kW (no 6valec to neni, ale turbobenzin boxer (to muze mit taky peknej zvuk), vykon auta taky ujde a ctyrkolkaaa. Bohuzel to asi doma neprojde. Preci jen draha polovicka mi toleruje leccos, ale myslim, ze ji nepresvedcim, ze nevadi, jak auto vypada navenek, hlavne ze to ma 200 koni. Na omegy je nastesti zvykla. A objektivne receno, subaru turbo s promennym casovanim i zdvihem ventilu nalezato boxer, dve hlavy neprijemne pripomina komplikovanosti ten opel V6 zazrak o predrazenych nahradnich dilech nemluve.
Odkaz



no,do údržby Legacy dáš asi více než do toho tvého V6..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


vrgadaa
Monday 10 December 2007 - 11:25:04 Citovat
Host
nevim, snad to neopakuji, nezobrazuje se mi to jako odeslane
....
vsak to asi nekoupim, ale za tricet by ji asi dal. Co servis, ale ja si nedovedu predstavit u toho motoru ani beznou udrzbu, treba vymenu svicek, to jako ze se sundaji predni kola a tim se zpristupni hlavy valcu, nebo se vytahne cely motor ven:-). Asi preci jen zustanu u tech omeg, zvlaste, kdyz ted zacinaji byt za takovy pekny penize:-). Kluzko byva u nas v nizine par dni v roce a omega jsou nejluxusnejsi sane na svete:-)
Jiřik
Tuesday 11 December 2007 - 10:30:19 Citovat
Host
Fakt paráda, tohle už není omega tak typická pro břichatý taťky, zajímalo by mě porovnání zrychlení a spotřeby s Cali turbo.
mates
Tuesday 11 December 2007 - 11:21:56 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
vrgadaa napsal ...

nevim, snad to neopakuji, nezobrazuje se mi to jako odeslane
....
vsak to asi nekoupim, ale za tricet by ji asi dal. Co servis, ale ja si nedovedu predstavit u toho motoru ani beznou udrzbu, treba vymenu svicek, to jako ze se sundaji predni kola a tim se zpristupni hlavy valcu, nebo se vytahne cely motor ven:-). Asi preci jen zustanu u tech omeg, zvlaste, kdyz ted zacinaji byt za takovy pekny penize:-). Kluzko byva u nas v nizine par dni v roce a omega jsou nejluxusnejsi sane na svete:-)

Slyšel jsem od mechoša, že se kvůli svíčkám vyndávaj motory ven, páč k tomu boxeru je snad horší přístup než k V6. Ale prej stačí ten motor povolit a hejbat s ním do stran, je na to nějakej fígl, přesto tam moc místa na ručičky není. Ale bylo to na Impreze, nevím jak na tomhle.

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
vrgadaa
Tuesday 11 December 2007 - 11:26:02 Citovat
Host
nejak nemohu najit parametry, ale aspon takto zrychleni 0-100
7 s. -> Subaru Legacy Turbo 200 cv.
6.9 s. -> Opel Calibra Turbo 4x4 204 cv
z Odkaz
I na maximalku urcite vede calibra, protoze ma velmi nizky odpor vzduchu cx
....
vrgadaa
Wednesday 12 December 2007 - 11:26:04 Citovat
Host
doplneni
10s ->2,5V6 10s... vmax 215km/hod
9.3 s -> 3,0V6 MV6...vmax 232km/hod
8.8 s. -> 3,2 V6 ...vmax 240km/hod
.........................................................
a radovy obyc dualram
7,6 s -> C30SE ... vmax 255km/hod
.......................................................
tuning radoveho sestivalce
5.8 s. -> Omega Lotus 377 vmax 283km/hod
.....................................................................
je videt, ze pokrok v jizdnich vykonech nejak nenastal, prijemny tuning

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1235 sec,0.0920 z toho dotazů.