• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Výměna převodovky
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Hans237
Thursday 06 September 2007 - 21:23:25 Citovat
Host
Něco takovýho jsem potřeboval slyšet. Díky.
VGT
Friday 07 September 2007 - 10:24:52 Citovat
Host
KopA napsal ...

Vymenou kratkych prevodu jde i z kratke prevodovky udelat dlouha ale ty rozdily jsou podle me nicotny. Projevi se to asi fakt jen na maximalce (jestli jeste jinde tak to tezko nekdo podle svezeni pozna).

2 KopA: tvé příspěvky mají většinou hlavu a patu, sleduji tě již delší dobu, je vidět, že o autech něco víš.
V tomto případě nemáš pravdu, rozdíly jdou poznat hned podle svezení.
Mám krátkou převodovku F16CR. Rozdíl na pětku oproti převodovce 16WR je: jede mi to pomaleji (při stejné rychlosti točí motor více otáček), takže spotřeba je o maličko vyšší, do kopce to lépe táhne. Rozdíl (na tu pětku) mám cca 13% dopomala, na čtyřku 14% dopomala (můžu jezdit v obci na čtyřku).
K té Hansově převodovce: ta není ani krátká, ani dlouhá. Je prostě úplně jinak odstupňovaná. Pro jeho uklidnění: pokud tam půjde mechanicky zabudovat, tak to auto pojede. Měj však na paměti že rychlosti jsou oproti originální kvaltovně takovéto:
1.pomalejší o 12%
2.pomalejší o 8%
3.pomalejší o 16%
4.rychlejší o 7%
5.rychlejší o 7,5%
Na čtyřku a pětku se ti zmenší stoupavost vozu, mimo město by trochu mohla klesnout spotřeba, mezi trojkou a čtyřkou je poměrně výrazný skok (vše platí tedy jen, jestlis uvedl správné údaje).
KopA
Friday 07 September 2007 - 12:48:04 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Tak vidis Hans, ted s prispevkem od VGT to mas se vsim vsudy.

VGT: jasny nebudu tvrdit ze jsem neomylny (zrovna v tomhle ohledu postradam jakykoliv prakticky zkusenosti a hovoril jsem teoreticky na zaklade podkladu ktere jsem vyhledal pres net) a vlastne tak nejak automaticky cekam ze pokud vypustim blabol tak me nekdo opravi/doplni a rozhodne se nebudu zlobit naopak diky ti, vzdyt o tom poradna preci je - jeste ze tak.

HOWGH!

[ Upraveno Friday 07 September 2007 - 12:52:38 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Hans237
Saturday 08 September 2007 - 18:00:34 Citovat
Host
VTG:Díky moc za detailní rozbor, ale nevím jak jsi k tomu došel. Např.u trojky je rozdíl v převodu pouhé dvě setiny a tobě to udělá 16% do pomala oproti jiným převodům kde jsou rozdíly větší a udělají ti míň procent ?
Anonymní
Sunday 09 September 2007 - 14:31:32 Citovat
Host
Hans237 napsal ...

VTG:Díky moc za detailní rozbor, ale nevím jak jsi k tomu došel. Např.u trojky je rozdíl v převodu pouhé dvě setiny a tobě to udělá 16% do pomala oproti jiným převodům kde jsou rozdíly větší a udělají ti míň procent ?

Musíš brát v úvahu celkový převod, tj rychlostní stupeň krát stálý převod. Pak teprve můžeš porovnávat převodovky.
VGT
Sunday 09 September 2007 - 18:11:49 Citovat
Host
Je to tak. Chceš to rozepsat??? (mám ten výpočet ale v jiném compu, než z kterého teď píšu)
Hans237
Monday 10 September 2007 - 19:32:02 Citovat
Host
VGT: když budeš od tý dobroty, tak to rozepiš. Nějak se nemůžu dopočítat těch tvých procent.

F 15/5

př.stupeň x 3,55 výsledek
3,727 13,23085
2,136 7,5828
1,323 4,69665
1,121 3,97955
0,892 3,1666
32,65645

F 13

př.stupeň x 4,18 výsledek
3,727 15,57886
1,96 8,1928
1,303 5,44654
0,946 3,95428
0,761 3,18098
36,35346
Martas_
Monday 10 September 2007 - 19:50:13 Citovat
Host
Hans237 napsal ...

VGT: když budeš od tý dobroty, tak to rozepiš. Nějak se nemůžu dopočítat těch tvých procent.


Nechci vyslovene prudit, ale k cemu ty ty presny prevody na papire budou ?
Pokud vim, dotaz znel zda vymenit nebo ne, z odpovedi je jasne, ze pokud to bude pasovat (jako ze bude) tak to bude malicko jinak jezdit ale fungovat to bude.

Z toho papiru stejne nepoznas co to delat bude/nebude dokud to neprehodis a neprojedes se.

Takze bud to prohod a pak je uplne jedno jaky udaje ti kdo spocita (kdyz Vam vzajemne nesedi co jste kterej spocital) a pokud to bude jezdit opravdu spatne res to dal.
Nebo se na to vykasli a sezen si stejnou prevodovku a budes mit klid.
hery
Monday 10 September 2007 - 21:05:43 Citovat
Host
vgt ma špatny vypočty a je dobře že to někdo řeší ,pokud je origo problem tak to tam dej.možne je že budeš spokojenější podle toho tveho prov ozu.
VGT
Monday 10 September 2007 - 21:35:46 Citovat
Host
Tak si vezmeme za příklad tu třetí rychlost.
Pokud celkový převodový poměr na třetí kvalt z jedné převodovky porovnám
s celkový převodovým poměrem na třetí kvalt z druhé převodovky zjistím, že se vzájemně liší o 16% (zaokrohleně). Pokud jsou mé výpočty špatné, tak mám špatná vstupní data.
Ale Hery to určitě spočítá dobře.
Jak píše Marťas, vraž to auta a uvidíš. Za 3 tácy je to dobrá cena (pro porovnání např. repasovaná F18 /do dvoulitra/ stojí u Zralého 77 tisíc).
Až to budeš mít v autě, tak dej vědět, jak to jezdí, ať z toho tvého výzkumu také něco máme my, ostatní.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1498 sec,0.1192 z toho dotazů.