Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
C20XE těsnění |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | C20XE 2.0 16V Kolik je vlastně těsnění pod ol. vanou ??? V EPC říkají "motor - těsnění - vlnolam - vana" jinde mi říkají, že mezi vanou a vlonolamem je ještě jedno stejné což se mi zdá logické. Jak to tedy ve skutečnosti je ??? Díky Jerry Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Standa |
| ||
Host | C20XE ma skutecne 2 tesneni (motor - tesneni - plech - tesneni - vana), nicmene lze je uspesne nahradit jednim (dvojitym gumovym) pro C20NE. Pri vymene je treba dukladne procistit i dirky na sroubky, jinak se budou povolovat a tesneni bude prosakovat. Samozrejme nedotahovat na fest!! | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | A je to tvarově skutečně stejné jako u XE ??? Dvojité gumové se mi jeví jako lepší protože se eliminujou dvě možná místa průsaku. Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Standa |
| ||
Host | Presne tak jak pises. Ano, tesneni na C20NE je stejne, vychazi to uz jen z toho, ze i oba bloky jsou stejne. | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | OK díky za radu !!! super _; _; _; Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||