Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jak se pozná podpálenej vejfukový ventil motoru na sluch |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
VGT |
| ||
Host | andy 12 napsal ... a ještě jedna otázečka má to vliv na funkci motoru nebo hrozí nějaké poškození. Je to asi můj problém a jezdím s tím asi cca 1 rok, ale nic mi nikde nesvítí a strty perfektní volnoběh super. Nemáš zrovna první auto, to si z nás děláš šprťouchlata, ne?? Hrozí nějaké poškození - samozřejmě, že hrozí (pokud je ventil vskutku podpálen). Ten ventil se prostě upálí (jeho talř). Zároveň se může poškodit sedlo ventilu (poškodit hlava motoru). Katalyzátor je také hodně zatěžován. Pokud by byl podpálený ventil, tak ti to rok ježdění nevydrží (1rok počítám 5-20 tisíc km) | ||
| |||
andy 12 |
| ||
Host | Ahoj srandu si nedelam, ale v takovychto technickych vecech se nevyznam. Jde o to, ze co mechanik to jina odpoved, 1 mechanik - rekl " hydry to nic neni" /opel) __; 2 mechanik - genralka motoru - aby vzjistil co to je 3 mechanik - výfukový ventil, ale jezdi dal nic to není (tiká to málo) 4 mechanik - je to divný zvuk jako, ze je nekde vule ( tak nevím co si mám o tom myslet? Byl bych rad, aby to byla hydra.. Jak jsem psal cvaká to pravidelne a po zahrati motoru na provozni teplotu. Jde to dle stetoskopu ze 4 valci u autobaterie. Jezdí to bez problému ne to jsem přišel náhodou. A po roce je zvuk stale ve stejnem intervalu a zvukove hladine. Olej jsem dal 10w-40 pozivam petrocanadu a stale tika. - DLE TECHTO INDICII DA SE MI URCIT JESTLI TO JSOU HYDRA Tento problém jsem u GSI neměl, byl to nezničitelný 8 ventil. Až 10.6. jsem objednán do servisu k jednomu panu mechanikovy (je to machr - dle známých) , ale ma stale plno. Tak abych neco nepodcenil o to mi jde. No rekl, dofa ze to vydrzi nebo pocka, drive nama cas | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podle popisu bych to tipoval na vadné hydro. Když zhruba víš z jakých míst se to ozývá, tak bych jako první sundal ventilové víko a při postupném protáčení motorem změřil vůle mezi vačkou a hydrem, tj vždy měřit hydra těch ventilů, které v ten okamžik nejsou stlačené. Kamarád měl stejné příznaky na astře 1.6 16V a tímto postupem jsme hned určili špatný hydroštel - byla tam vůle 3mm a u ostatních 0.1-02mm. Hydro stálo asi 600, takže pohoda. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
andy 12 |
| ||
Host | Moc Vám přátelé děkuji. _; Dám vědět jak to odpadlo ?lola | ||
| |||
Falto |
| ||
Host | Klepanie v motore by som s podpalenym ventilom nespajal, hlavne nie v tvojom pripade ked ti to krasne akceleruje Mozne dovody klepkania v motore: - vadne hydraulicke dvihatko - ojnicne capy - nacate olejove cerpadlo - prasknute zvody - vybehana vstrekovacia tryska - riedky olej Tak si vyber | ||
| |||
andy 12 |
| ||
Host | Díky za rady, Po přidání plynu jen malinko 1000 - 1500 ot/min je klid a jen vrni. Dám neutrál, stojím a cvaká __; Jinak nic nikde nesvítí. Svody kontrola - jen výměna těsnění ostatní se dozvím po 10.6. 2007 | ||
| |||
zblblik |
| ||
Host | Ahojda,pripojil bych se s dotazem,auto mi dela neco podobneho,kdyz jedu mezi baraky s otevrenym okynkem a motor je v tahu slysim takove FFFRRRRRR a dost markantne a hlasite,jako kdyby ste meli diru v predni casti vyfuku ale nikde sem nic nenasel.Svody vypadaji bez praskliny,tesneni nevypada nikde ocouzene,pod tim hlinikovym krytim ovsem netusim,pruzna spojka vyfuku je taky OK pred rokem menena tak nevim.Napada nekoho neco...jedna se o motor X18XE.A taky to hur tahne ale delsi dobu,ale to vypada na vahu vzduchu. | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | zblblik napsal ... Ahojda,pripojil bych se s dotazem,auto mi dela neco podobneho,kdyz jedu mezi baraky s otevrenym okynkem a motor je v tahu slysim takove FFFRRRRRR a dost markantne a hlasite,jako kdyby ste meli diru v predni casti vyfuku ale nikde sem nic nenasel. Zopakoval bych to co uz je jednou vyse napsane, bude je to tvoje prvni auto, nebo si delas srandu ... Jedina rada, nejezdi mezi barakama s otevrenym okynkem, tyhle zvuky dela uplne kazdy auto i sebetizsi !!!! | ||
| |||
zblblik |
| ||
Host | No jo ale ono to driv nedelalo...neni to me prvni auto a kdyby to bylo slabe tak to neresim.Zas uplnej blb nejsem.Navic mi to tvrdil i v servisak ze je to nejaky hlucny ze to vypada na praskly svody...ale neni nic videt,tak sem se tu zeptal od toho tu poradna je ne?? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | vlnovec nebo uhnilá trubka od předního tlumiče, možná závit u lambdy, nebo něco podobného. prasklinu tam poznáš jednoduše, bude to očouzené okolo praskliny. jinak ti hlučnost motoru můžou klidně dělat i silenbloky motoru. a pak jestli máš agr\egr , tak zkus zkontrolovat i tam, jestli není únik spalin. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |