• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
chiptuning Z14XE
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Saturday 19 May 2007 - 08:25:12 Citovat
Host
ten litr jede i na volnobeh, ale dobre ahne opravdu az od tech 1500:-). Ale i tak ma nekdo na 1,4 palubni pocitac? Ja tu zkusenost mam nejen ze 3litra, ale i z 2,4i a z 2,5i, ve vsech omegach bez vyjimky platilo, ze cim nizsi otacky, tim mensi spotreba dle palubniho pocitace. A zda se mi to docela logicke. Takze zkousel to nekdo, nebo je to jen vas pocit, ze seslapnete plyn, motor nejede a tak by mel zrat vic. Zkuste to promyslet, spotreba paliva je umerna vykonu (pomineme-li-ze ucinnost je promenliva). Takze, motor je podtocenej, podivejte se na graf vykonu, je to vicemene stoupajici primka s otackama, vykon nula nula nic a spotreba extremni? Vzdyt je to blbost.
...
Nersime samozrejme, ze to motoru neprospiva ani omylem a ze na takovy rezim neni staveny a vsechno trpi:-(
...
Dokonce najdete rady pro zkracene razeni 1/3/5. Ja nekdy zkousim i 1/5:-)
qpc
Saturday 19 May 2007 - 09:23:24 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
vrgadaa napsal ...

ten litr jede i na volnobeh, ale dobre ahne opravdu az od tech 1500:-). Ale i tak ma nekdo na 1,4 palubni pocitac? Ja tu zkusenost mam nejen ze 3litra, ale i z 2,4i a z 2,5i, ve vsech omegach bez vyjimky platilo, ze cim nizsi otacky, tim mensi spotreba dle palubniho pocitace. A zda se mi to docela logicke. Takze zkousel to nekdo, nebo je to jen vas pocit, ze seslapnete plyn, motor nejede a tak by mel zrat vic. Zkuste to promyslet, spotreba paliva je umerna vykonu (pomineme-li-ze ucinnost je promenliva). Takze, motor je podtocenej, podivejte se na graf vykonu, je to vicemene stoupajici primka s otackama, vykon nula nula nic a spotreba extremni? Vzdyt je to blbost.
...
Nersime samozrejme, ze to motoru neprospiva ani omylem a ze na takovy rezim neni staveny a vsechno trpi:-(
...
Dokonce najdete rady pro zkracene razeni 1/3/5. Ja nekdy zkousim i 1/5:-)


když tak čtu,co s tim motorem děláš,tak se pak asi nejde divit tomu,kolik řešíš problémů.Chudák auto.

určitě je pravda to,že při menších otáčkách je menší spotřeba,ale jet do mírného kopce na 4rychlost a v 3500ot,nebo na 5rychlost ve 2400,to tomu motoru prostě jedno neni a v přechodu zrychlování to spápne stejně benzinu jako pravidelně se točící motor ve trochu vyšších otáčkách.
Řešit,jestli se pak ušetří 0,5-1l/100 mě připadá dost nanic,kdybych chtěl šetřit a jezdit ,,nízko,, ,tak si pořídim turbodiesela..

__;


[ Upraveno Saturday 19 May 2007 - 09:24:49 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


vrgadaa
Saturday 19 May 2007 - 09:50:06 Citovat
Host
No vzhledem k tomu, ze cca 90 procent tociveho momentu 270Nm je k dispozici od 1500 do 6500 otacek a 2000 to toci pri devadesatce, tak to auto asi az tak netrpi. A opravdu neverim, ze kdyz zahraty motor vytocite nahoru, vyradite a nechate klesnout otacky a pak zaradite ob jeden ci dva stupne nahoru a pak rovine ve meste jedete kadle kadle, tak to tomu motoru uskodi. Alespon ta 2,4, co jsem jimel 6 let a pres 100tkm si nestezovala a udalsiho majitele najezidla za dalsi 3 roky dalsi padesatku a jezdi a ten muj dualram taky slape jak hodinka a ni si nebere olej. Bavime se samozrejme o slusnych motorech na ten zkurv*enej veckovy setivalec se staci krive podivat a zacne se sr*t. Pod 1500 jedu malokdy a to vetsinou vicemene bez plynu po rovine ci mirneho kopce a do cervenyho to uz taky nehonim.
.....
Ale to je uplne offtopic. Otazka znela jinak a to na majitele 1,4, mate tam palubni pocitac a tedy alespon orientacni odhad spotreby, nebo vychazite z agentury JPP (jedna pani povidala), ze kdyz budou maly otacky vzroste spotreba. Opravdu je to totiz nesmysl. Dvakrat vetsi otacky znamena dvakrat vetsi mnozstvi smesi s palivem za stejnou jednotku casu a za tak moc to nezmeni plyn, kdyz se motor netoci, tak to to palivo proste nenasaje.
...
Podotykam, ze se nebavime o niceni motoru, ale spotrebe.
...
I ja,kdyz potrebuji rychle predjet podrazuji z 5ky na trojku
vectrox
Saturday 19 May 2007 - 21:44:14 Citovat
Host
Ja pocitac v 1,4 mam, ale rekl bych, ze je to u vsech aut stejne bez rozdilu na obsahu, at je to 1,0 nebo 3.0. Pokud se pridava jemne s citem na podtocenem motoru spotreba moc vyrazne nevzroste, ale pokud pojedu 50km/h na 5.stupen a seslapnu plyn az na podlahu, tak spotreba vzroste podstatně vic, cca. dvojnasobne.
Staci to tak?
vrgadaa
Sunday 20 May 2007 - 12:46:04 Citovat
Host
aha, zase spatne. Tak otazku doplnim, pri pozadavku na stejny vykon. Tj, jizda ustalenou rychlosti. Protoze mne opravdu nenapadlo, ze se nekdo pokousi zrychlovat s podtocenym motorm, kdyz to netahne a cvrlikaji ventily.
Martas_
Sunday 20 May 2007 - 15:46:09 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

Protoze mne opravdu nenapadlo, ze se nekdo pokousi zrychlovat s podtocenym motorm, kdyz to netahne a cvrlikaji ventily.


Ale Plho, o tom se zde uz dobrou pulhodinu bavime ... Pokud das ke "slabymu" motoru prevodovku s tezsim prevodem a navic i delsim 1 rychlostnim stupnem tak samo pri ustalene jizde rekneme 100km budou otacky mensi nez s puvodni prevodovkou, a relativne bude i mensi spotreba (i kdyz jestli clovek toci 2500 nebo 2000 nebude zas tak rozdil), ale "nepujde" se s tim rozjet a na dvojku se bude muset radit ve velkych obratkach aby to pak jelo.

Ja mam VeBe 1,6 a tam je jednicka podobne jako byvala u stary skodovky, na ni se da jen s autem pohnout a dostanes z ni rekneme 30km, VeBe s 1,8 ma jednicku uz jako plnohodnotnou rychlost a da se na ni i jet. Pokud tyhle dve prevodovky prohodim tak ta 1,6 se nebude chtit rozjet a kdyz preradim na dvojku moc brzy tak to "chcipne" nebo budu muset o dost vic slapnout na plyn. Proste do mesta to prohozeni prevodovky budem mit presne opacnej efekt nehlede na to jak pises ty, chudak motor.

Pokud se pamatuju tak lecktery automobilky do uzitkovych aut delali kratsi 4 a delsi petku (Skodovka tuhle verzi myslim oznacovala jako LE) a potom to na 5 tocilo o 500 obratek min ale ta rychlost byla vyslovene udrzovaci.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1550 sec,0.1253 z toho dotazů.