• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Meriva :: MERIVA :: Meriva elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
blbne dobijanie
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
harky
Sunday 04 March 2007 - 12:39:44 Citovat
Host
zdravim vsetkych,meriva 1.7 CDTI ISUZU motor r.v. 2004,mam problem z dobijanim baterie,pred mesiacom to zacalo tym ,ze po dlhsom stati auta,dva tri dni,mi po nastartovani nezhasla kontrolka dobijania,stacilo trochu tuknut na plyn,a kontrolka zhasla,a dobijanie islo,volnobeh bol okolo 850 ot.,teraz mi zacalo robit to ze po nastartovani mi kontrola bud zhasne alebo ostane svietit,pridam plyn zhasne ale volnobeh mam okolo 1000 ot.a nedobija aj ked ja zhasnuta kontrolkameral som baterku na prazdno ma 12,2 V,po nastartovani to zislo na 11.8 V,volnobeh 1000 ot.asi po minute klesli otacky na 850 a napätie stuplo na 13.45 V,asi po dvoch minutach otacky ostali na 850 ale zase prestalo dobijat napätie kleslo na 11.9 V,a kontrolka dobijania nesvietipotreboval by som radu co s tym,co skontrolovat dik harky
harky
Sunday 04 March 2007 - 18:28:30 Citovat
Host
zdravim skusal som este raz zmerat ake je napätie tak teraz som nameral
na volnobehu 12.7 V,a pri 3000 otackach 13.5 V,zistil som ze ked je motor studeny tak nedobija a ked sa trochu zohreje tak potom chvilu dobija a ked mu pridam nad 3500 ot tak prestane dobijat a za chvilu zacne zase dobijat,dik za kazdu radu co s tym harky
Míra
Monday 05 March 2007 - 11:44:45 Citovat
Host
Zhruba před týdnem na tom samém motoru a autě mi po startu nezhasnula kontrolka dobíjení. Otáčky jsem nezvyšoval, jen jsem motor vypnul a znovu nastartoval a kontrolka zhasnula. Od té doby nic. Problém jsem v tom neviděl, teď však podle toho co píšete, to doma přeměřím a napíši jak jsem na tom já.
Jinak regulátor by měl dávat v celém rozsahu stejné napětí. Děs je, že se jedná o 2004 a vykazuje takovýto problém. Vyděl bych to na problém v alternátoru, nebo regulátoru v něm. Viděl bych to na proměření autoelektrikářem. Jen radím zajet přímo do auto elektriky, než do klasickýho servisu, kde to taky "uměj". Už s tím mám osobní zkušenost
Jestli jste zručnější a pustíte se do toho sám tak držím palce. Nicméně určitě dejte vědět o vývoji situace, jsem zvědavý.

Jen ještě pozor na jednu věc. Např. u fabií odchází nějaké čidlo serva a vzhledem k tomu že je to servo elektrický (jako u merivy) tak dokáže způsobovat poklesy napětí které jste popisoval. Takže existuje možnost, že je to i něčím co dokáže odhalit spíše počítač.
qpc
Monday 05 March 2007 - 13:36:44 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
nechte si napřed změřit alternátor,pak řešte usměrnování napětí.Většinou je nada na diodovém můstku alternátoru.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


harky
Monday 05 March 2007 - 20:29:56 Citovat
Host
dik za rady,dnes som dal dobit bateriu,pred tym som meral napätie tak na volnobehu bolo 11.8 V a pri 3000 otackach to stuplo na 12.3 V,co je dost malo,vo stvrtok mam dohodnuteho autoelektrikara,tak potom uvidim co z toho bude,inak mne to zacalo tiez tak ze po nastartovani nezhasla kontrolka dobijania,vypol som a nastartoval znova a kontrolka zhasla,v priebehu asi troch tyzdnov sa mi stavalo ze niekedy zhasla a niekedy nie ale stacilo trochu tuknut na plyn a bolo ok,teraz po nastartovani kontrolka zhasne az ked pridam viac,, je hlavne zaujimave to ze kontrolka dobijania zhasne ale baterka sa nedobija,dam vediet ako to dopadlo harky
Míra
Tuesday 06 March 2007 - 20:04:11 Citovat
Host
Dnes jsem stihl přeměřit napětí. Zkoušeno 3x po sobě vždy v celém spektru otáček. Volnoběh po nastartování 4,12V až 4,15V Po zvýšení otáček 4,20V +-0,02V v jakýchkoliv otáčkách. Měřák je sice lacinej krám, ale je jasný že nabíjení jede bez problému. Proč mi nezhasla kontrolka před asi 14 dny nevím...
Váš problém jsem řešil s pár lidmy a názory byly vždy okolo diodového můstku, vyhřátého spoje (přechoďáku) což by vysvětlilo to kolísání, nejspíš díky vybracím.
Až Vám to změří dejte vědět ....
NIO
Tuesday 06 March 2007 - 20:24:40 Citovat
Host
Míra napsal ...

Dnes jsem stihl přeměřit napětí. Zkoušeno 3x po sobě vždy v celém spektru otáček. Volnoběh po nastartování 4,12V až 4,15V Po zvýšení otáček 4,20V +-0,02V v jakýchkoliv otáčkách. Měřák je sice lacinej krám, ale je jasný že nabíjení jede bez problému. Proč mi nezhasla kontrolka před asi 14 dny nevím...
Váš problém jsem řešil s pár lidmy a názory byly vždy okolo diodového můstku, vyhřátého spoje (přechoďáku) což by vysvětlilo to kolísání, nejspíš díky vybracím.
Až Vám to změří dejte vědět ....




tak nechapu ty hodnoty co tu vidim ale to auto na 4,12V absolutne dobijet nemuze byl to doufym preklep na 14,2 coz bych bral
omegalukin
Wednesday 07 March 2007 - 19:00:43 Citovat
Host
Vím že jsem v sekci Merivy, ale na můj před časem správně umístěný dotaz nikdo nereagoval, tak pokud mě nevymažete, najde se možná někdo, kdo poradí... Mám Omegu B 2.0 16V, při 4000 ot/min se mi rozsvítí zároveň kontrolky dobíjení a mazání, po opadnutí otáček zase zároveň zhasnou. Před časem se mi to stávalo při více než 5000 ot./min, tak se bojím, abych za chvíli nejezdil jen na volnoběh Měřil jsem dobíjení, po rozsvícení kontrolek dobíjení padá. V alternátoru mám půl roku starou kotvu, diodový můstek i regulátor... Nemá někdo nápad, na co se zaměřit?
NIO
Wednesday 07 March 2007 - 19:51:52 Citovat
Host
omegalukin napsal ...

Vím že jsem v sekci Merivy, ale na můj před časem správně umístěný dotaz nikdo nereagoval, tak pokud mě nevymažete, najde se možná někdo, kdo poradí... Mám Omegu B 2.0 16V, při 4000 ot/min se mi rozsvítí zároveň kontrolky dobíjení a mazání, po opadnutí otáček zase zároveň zhasnou. Před časem se mi to stávalo při více než 5000 ot./min, tak se bojím, abych za chvíli nejezdil jen na volnoběh Měřil jsem dobíjení, po rozsvícení kontrolek dobíjení padá. V alternátoru mám půl roku starou kotvu, diodový můstek i regulátor... Nemá někdo nápad, na co se zaměřit?


bylo by potreba to nasimulovat, ale myslim si ze zavada bude spise v prebijeni alternatoru a nebo v kurna ted mam vokno jak prase, regulatoru napeti v palubni desce, ale to by blbly i nektere budiky. nech si znovu premerit ten altik, mylslim ze zyvada bude v nem.
NIO
Wednesday 07 March 2007 - 20:29:52 Citovat
Host
omegalukin napsal ...

Vím že jsem v sekci Merivy, ale na můj před časem správně umístěný dotaz nikdo nereagoval, tak pokud mě nevymažete, najde se možná někdo, kdo poradí... Mám Omegu B 2.0 16V, při 4000 ot/min se mi rozsvítí zároveň kontrolky dobíjení a mazání, po opadnutí otáček zase zároveň zhasnou. Před časem se mi to stávalo při více než 5000 ot./min, tak se bojím, abych za chvíli nejezdil jen na volnoběh Měřil jsem dobíjení, po rozsvícení kontrolek dobíjení padá. V alternátoru mám půl roku starou kotvu, diodový můstek i regulátor... Nemá někdo nápad, na co se zaměřit?


bylo by potreba to nasimulovat, ale myslim si ze zavada bude spise v prebijeni alternatoru a nebo v kurna ted mam vokno jak prase, regulatoru napeti v palubni desce, ale to by blbly i nektere budiky. nech si znovu premerit ten altik, mylslim ze zyvada bude v nem.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2152 sec,0.1633 z toho dotazů.