Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Meriva :: MERIVA :: Meriva motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
CDTI |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Ty nádrže jsou bezpečné a tetsované na různé situace. Když by došlo k náhlému prudkému oteplení (požár), tak se plyn začne automaticky upouštět apod. Jinak prototyp Zafiry A je i na vodík, dokonce s ním ujeli trasu tuším Londýn-přes několim státu až do Portugalska a nebyl problém. Ta se ale zatím asi koupit nedá Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, stále v provozu Škoda Fabia Combi Style MY 2022 | ||
| |||
Vranoch |
| ||
Host | Teda nevim-nevim. Dojezd cca. 300 kilaku na nadrz, to je silene malo. To aby clovek neustale koukal kde je jaka pumpa a tankoval spis po 100 km. To CNG ma mensi hustotu nez LPG nebo je to zpusobeny malou (asi toroidni misto rezervy) nadrzi? Jak jsem tam koukal, tak vetsina CNG aut ma podobny obsah nadrze a podle spotreby i +/- podobny dojezd. | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | RRAAFF napsal ... Jinak prototyp Zafiry A je i na vodík, dokonce s ním ujeli trasu tuším Londýn-pøes nìkolim státu až do Portugalska a nebyl problém. Ta se ale zatím asi koupit nedá Mno newim eslis videl co vodik udelal s Hindenburgem ale me to stacilo _; | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Tak bezpečnost už od té doby pokročila Ale asi by člověk měl chvilku blbý pocit v tom jet. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, stále v provozu Škoda Fabia Combi Style MY 2022 | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Vranoch napsal ... Teda nevim-nevim. Dojezd cca. 300 kilaku na nadrz, to je silene malo. To aby clovek neustale koukal kde je jaka pumpa a tankoval spis po 100 km. To CNG ma mensi hustotu nez LPG nebo je to zpusobeny malou (asi toroidni misto rezervy) nadrzi? Jak jsem tam koukal, tak vetsina CNG aut ma podobny obsah nadrze a podle spotreby i +/- podobny dojezd. Rozdil je v tom, ze LPG lze snadno zkapalnit pri celkem nizkam tlaku, CNG za normalni teploty ne - takze se ho do nadrze vejde min a za velkeho tlaku. Obcas pracuju s tlakovymi nadobami a tech 200atm je opravdu dost, to uz jsou hodne zvlastni armatury, potrubi atp.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | Vranoch napsal ... Teda nevim-nevim. Dojezd cca. 300 kilaku na nadrz, to je silene malo. To aby clovek neustale koukal kde je jaka pumpa a tankoval spis po 100 km. To CNG ma mensi hustotu nez LPG nebo je to zpusobeny malou (asi toroidni misto rezervy) nadrzi? Jak jsem tam koukal, tak vetsina CNG aut ma podobny obsah nadrze a podle spotreby i +/- podobny dojezd. My co mame spotrebu 10 az 12 litru a spickovy toroid naplnitelny na 32 litru sme na tento dojez zvykli 300 kilaku sem ujel akorat kdyz sem jel do chorvatska a to sem to jel v kuse. Normalne ujedu tak 250-270km je to o zvyku _; | ||
| |||
ziza23 |
| ||
Žíža Uživatel #1474 Registrován: Wednesday 16 April 2008 - 00:03:35Příspěvků: 75 | CDTI je výborný motor, mám 1,7 74kW a jezdí pěkně svižně. Spotřeba momentálně kolem 7, ale vše město. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |