• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klimatizace - ventilátor klima.
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Ondra B
Wednesday 24 August 2011 - 09:07:01 Citovat
Host
Ahoj

Potřebuji poradit. Astra G classik Z17DTL 2007
Byl špatný klima chadič po výměně a naplnění vše ok.
Jen sahara se vždy rozběhne jen na cca 1-2s.
Nebo se nerozběhne vůbec, tím pádem stoupá tlak v okruhu klima, takže si něco můžu oddělat.( tudíš klima stále nepoužívaná )
Má otázka, má čidlo tlaku v okruhu vliv na spínání sahary?
Sahara semotná když jí napojím na el. tak běhá, do kabelů na saharu šťáva také jde.
Co by to jiného mohlo být??
RJ klimatizace je v LP podběhu? Nebo jinde?
Děkuji za info
Meneator
Wednesday 24 August 2011 - 10:04:15 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Je to automaticka klima nebo manualni? Cidlo tlaku je tam od toho, kdyz sahara neuchladi (a tlak tim padem stoupne) tak odpoji kompresor a klimatizaci vypne.
Host
Wednesday 24 August 2011 - 10:24:54 Citovat
Host
Je to manuální.
Tudíš to čidlo nemá vliv na spouštění shary?
Já jsem myslel že ano, že RJ si bere údaje i s tohoto čidla
Tak to už fakt nevím.
Konektory na RJ JSEM PROSTŘÍKAL, VYČISTIL ZKONTROLOVAL JSEM KABELÁŽ ATD.
Ale na nic jsem nepříšel ....
Meneator
Wednesday 24 August 2011 - 10:39:27 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Ja teda nevim jak je to presne u Astry G, ale u vectry B zadna ridici jednotka klimatizace neni, kdyz ma manualni klimu. Vsechno je reseny pres relatka a primo pres cidla. Takze pricinu bych hledal spis v relatkach. Je jich tam pomerne dost, pripadne bych radsi zkontroloval i cidla teploty na chladicich. Pokud ma Astra G ridici jednotku klimy, tak muze byt problem samozrejme jinde. Zkusim se vecer kouknout do schemat na Astru a dam ti vedet.
Cidlo tlaku je u vectry dvojity. Je zapojeny tak, ze kdyz je tlak moc vysoky, nebo moc nizky, kompresor klimatizace se nesepne. Ale ze by mel neco spolecneho se saharou, to nevypada (pokud je astra resena stejne jako vectra).

[ Upraveno Wednesday 24 August 2011 - 10:42:33 ]
lesak
Wednesday 24 August 2011 - 10:53:32 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Je to celkem jednoduchý bud je ucpaný fyltrdehydrátor neboli sušič to je nejpravděpodobnější protože byl rozpojen okruh a vnikla tam vzdušná vlhkost a navíc se má správně měnit každé tři roky nebo máš v okruhu vzduch s vlkostí a ta pak zamrzne tak jako tak vypustit chladivo a vyčistit mašinou na plnění okruh-né jen vyvakuovat ale vyčistit.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Ondra B
Wednesday 24 August 2011 - 10:56:43 Citovat
Host
Díky
Mám také VB X18XE s manuální klimou, a tu jsem také musel řešit, špatná vrtule, chladič, kopresor atd.

Ale tohle je něco jiného, nevím si rady, je pravda že těch relat je tam fakt hodně, ani nevím která jsou na co __; AG Z17DTL r.v. 2007 mám v LP podběhu RJ, možná se pletu, ale šel jsem po kabelech co vedou od čidla a sahary právě sem do podběhu.Tady je jen čidlo na vysoký tlak, no prostě je tam jen jedno
Díky za rady!
Zatím
Martas
Wednesday 24 August 2011 - 11:00:25 Citovat
Host
To kolik jakych ventilatoru ma Astra a jak se zapinaji uz tu bylo reseno - staci hledat.

Kazdopadne ventilatory jsou spinany relatky a jedno se jmenuje ventilator klimatizace druhy stupen (podle navodu i treba Jak na to), zkontroluj relatka tohle odchazi celkem pravidelne.
Meneator
Wednesday 24 August 2011 - 11:15:42 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
To co rika Lesak zni hodne pravdepodobne. Ted jsem koukal do schemat, a skutecne ve schematech z roku 2002 ma astra diesel ridici jednotku chlazeni. Cidla teploty chladice vody jdou do ridici jednotky motoru, ta je propojena s ridici jednotkou chlazeni. Jenotka chlazeni (to co je nejspis v podbehu) ma V SOBE ZABUDOVANA relatka obou ventilatoru na chladice.
Tim padem neni ze schemat vubec jasne, jakym zpusobem jednotka posuzuje udaje z cidla tlaku (ale rekl bych ze obdobne jako kdyz je to reseny primo). Takze se vlastne neda vyloucit ani cidlo tlaku, ale asi bych zrovna tam chybu nehledal.
Ondra B
Wednesday 24 August 2011 - 11:19:58 Citovat
Host
No jestli to tu bylo řešeno nevím ,ale bohužel já mám classika, ten má motor astry H + ještě nějaké komponenty a vše ostatní G věřte nevěřte, sposta lidí vůbec neví jaké díly na to objednávat, JE TO TROCHU i při řešení bananálních problémů
V motorovém prostoru jsme našel jen 2 ks relat, jedno zelené a jedno černé, toť vše, ještě jsem tam našel patici hnědé barvy, ale to nemá relé osazené. Pokud jsou ještě někde jinde, v motoru , nevím. Za pojistkama asi jěště něco je, ale co je relé na ventilátory, netušim,
Když jsem ventilátor na klimu odpojil, ihned po nastartování se spustí ventilátor na chladící soustavě motoru a hodí chybu.
To stím dehynesmyslem se mi nějak nepozdává. že by proto neběžela sahara??
V tomhle horku by se měla sahara na klima spustit ihned po zapnutí klima.ne?
Martas
Wednesday 24 August 2011 - 11:28:00 Citovat
Host
Ty relatka jsou u pojistek, proto zminuju navod a Jak na to kde je to popsano.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1405 sec,0.1106 z toho dotazů.