• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
opel Omega MV6
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
qpc
Sunday 03 September 2006 - 20:14:58 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
vrgada napsal ...

Takhel vypada 6 valec mych snu, ktery mel opel delat v beckove omeze
Rada prevrtana a upravena irmscherem na 4litr, to je preci krasa:-)
Odkaz
Odkaz
Odkaz


..a víš o tom,že v Austrálii to pod značkou Holden došlo tak daleko,že tam dávali i 5.7 8mi válec? výkon 400kobyl.Identickej z Corvette


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Tlumex
Sunday 03 September 2006 - 20:19:37 Citovat
Host
vrgada napsal ...

Takhel vypada 6 valec mych snu, ktery mel opel delat v beckove omeze
Rada prevrtana a upravena irmscherem na 4litr, to je preci krasa:-)
Odkaz
Odkaz
Odkaz


To je pjekny to by se me liiiibilo _;
vrgada
Sunday 03 September 2006 - 20:22:48 Citovat
Host
6 hrnecku staci, 8 valec bude zase dokurvene veckove reseni. Ta rada mela veliky potencial k tuningu:-)
Odkaz
nahore je i nemecky original
qpc
Sunday 03 September 2006 - 20:40:41 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
no,je to legendární 8V,na to nezapomínej,celkem ho ted chválej.Ty 4.0 jsou zajímavé motory,ale nedávno jsem narazil na 3,6 biturbo Lotus a to prej taky jede..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Pája Email
Sunday 03 September 2006 - 20:53:15 Citovat
Host
vrgada
pěknej kousek, pěkně vytuněnej, akorát stejnej "problém" u carravanů - ani nový fejsksichtovaný kombíky nemaj pěknou prdel - přijde mi to jak auto z 80let
JardaB
dík za radu, vím, že si s tím nějak poradím, ale vždycky jsem nervózní a kliodnější, když se mám čeho chytit. Je tam taková stříbrná trubka (sání, podtlak, klima, co já vím), zkoušel jsem si představit, jak tam ten řemen budu provlíkat a mám pocit, že to tam prostě nedostanu. Těžko se to takhle popisuje (nějaká stříbrná trubka). Uvidím, jak to dopadne. Beru s sebou foťák a zkusim to celý "zdokumentovat", už jen proto, že najít něco na webu je docela nemožný... Ale dík. Pája
vrgada
Sunday 03 September 2006 - 21:07:42 Citovat
Host
Kdyz ja uz jsem starej paprda a vyznavam hodnoty jako rodinnej ale vykonej kombik. Nejlepe to splnovaly ty kombiky z toho testiku a taky se da najit na webu omenator, coz je Ackovy kombik se senatorovou maskou osazeny biturbem s lotus omega, ale ten je na svete asi jen jeden:-). I kdyz c36GET jsem videl na netu narvany i do manty.
vrgada
Sunday 03 September 2006 - 21:21:12 Citovat
Host
Huraaa, staci mit penize a nejaky ten vrak s trilitrovym motorem. Za 10 000 ojro, je mozne i dnes si necaht u mantzelu naladit motor:-)
Odkaz
vrgada
Sunday 03 September 2006 - 21:48:12 Citovat
Host
Tak a neco novejsiho, beckova limuzina 2.5i na LPG s kompresorem
Odkaz

320 koniku:-)
JardaB
Sunday 03 September 2006 - 22:02:08 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Pája Email napsal ...

JardaB
dík za radu, vím, že si s tím nějak poradím, ale vždycky jsem nervózní a kliodnější, když se mám čeho chytit. Je tam taková stříbrná trubka (sání, podtlak, klima, co já vím), zkoušel jsem si představit, jak tam ten řemen budu provlíkat a mám pocit, že to tam prostě nedostanu. Těžko se to takhle popisuje (nějaká stříbrná trubka). Uvidím, jak to dopadne. Beru s sebou foťák a zkusim to celý "zdokumentovat", už jen proto, že najít něco na webu je docela nemožný... Ale dík. Pája

Jestli je to trubka zhruba vodorovne pred celym motorem, tak je to pridavny vzduch do vyfuku (po startu asi 1 minutu tam dmychadlo pridava vzduch, aby se rychleji ohraly katalyzatory). Remenu myslim nejak nevadi, jen je podtreba odsroubovat 1-2 drzak(y). Jinak vsechny ty trubky pred motorem se daji pri trose cviku rozebrat nebo slozit za 1/4 hodiny _;

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Pája Email
Sunday 03 September 2006 - 23:32:43 Citovat
Host
Ano, je to ta trubka, dík za info.
Jeden ten držák jsem odmontoval - ten levý (z pohledu face to face(lift) ), ten druhý mě čeká ráno. Sohlasím, že až to budu dělat popáté, tak se k těm tvým 15minutám budu snažit přiblížit, zatím se mé ambice krčí v koutku touhy to prostě udělat.
Díky
Pája
PS řemen jde potom "přes" tu trubku, ale asi jsem uhádl, že budu muset odmontovat i ten "pravý" držák. God bless America & Pája __;

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1460 sec,0.1121 z toho dotazů.