Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Automatická převodovka v řiti? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Pasta |
| ||
Host | Zdar borci, mám problém s automatem na Vectře r.v.1991. Z astudena v poho, po zahřátí na provozní teplotu začne na palubovce blikat kontrolka "S" sportovního režimu a auto přestane akcelerovat. Rozjíždí se pomalu, při dávání přednosti potřebuju hodně času k odjezdu z křižovatky. Do prudšího kopce to ani nechce jet. Olej jsem vyměnil a žádná změna ( starej byl čistej a nesmrděl ). Poradíte někdo co s tím? Díky. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No jestli ti bliká kontrolka tak to hlásí poruchu ale těžko soudit čím to je. Bohužel v ČR jsem nenalezl nikoho kdo by "dobře" odstranil poruchu.Teda aspoň do roku 2003 . Vždycky se mi ta převodovka znova a znova rozbila. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | A co takhle www.kaps.cz ??? | ||
| |||
tonny |
| ||
Host | Automat? Není problém! Po návštěvě tří servisů a rozpočtu 60-100tis jsem si převodovku s tímto problémém opravil sám. Tři hodiny sranda práce a incestice legrační. Výměna soleniodu a je pokoj. Původně jsem svou VA pohřbíval a nebo zvažoval nákup převodovky na vrak., ale dnes už dalších 20tis jezdím jak s novou. Rád poradím nebo i opravím. Klidně zavolej 604810707 nebo Email | ||
| |||
NOVON |
| ||
Host | Čau chlapi,taky řeším ten samý problém z automatem.Jedná se o Astru F 1.8 r.v.92..Hned po nastartování se rozbliká "S" a převodovka neřadí rychlosti,zpátečka ale funguje..Vyblikal jsem tyto chybové kody: 25, 36, 41, 56, 77,ale nikde nemohu najít co vlastně znamenají..Byl bych strašně vděčný za jakoukoli radu,či nápad..Předem díky moc. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | V prevodovkach se nevyznam ale podle kodu bych tipoval na problem v dratech .... 00025 Napeti magnetickeho ventilu 1-2 / 3-4 vysoke 00036 Napeti magnetickeho ventilu prevodniku krouticiho momentu vysoke 00041 Chyba hydraulickeho spinace 00056 Chybny signal radici paky 00077 Napeti Kick-Down vypinace nizke | ||
| |||
lasky |
| ||
Host | Pánové, měli jsme velké problémy s automatem od oplu (jednalo se o corsu), ale jsou podobné (problémy). Nastartovalo se auto a rozblikalo se "S" a převodovka nefungovala jak měla, tady jsem se dočetl, že to jsou kontakty v selektoru, vyčistily se, ale začalo to znova a došlo to tak daleko, že už auto jelo v nouzovým režimu. Oprava proběhla v Německu v autorizovaném servisu, velice ochotně mi vysvětlili, že se to u těch prvních automatů dělo a jsou to kontakty u řadící páky (snímače její polohy), stálo to 80 Euro a bylo to na počkání cca půl hoďky i se školením, jak správně používat automat _; | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | lasky napsal ... Pánové, měli jsme velké problémy s automatem od oplu (jednalo se o corsu), ale jsou podobné (problémy). Nastartovalo se auto a rozblikalo se "S" a převodovka nefungovala jak měla, tady jsem se dočetl, že to jsou kontakty v selektoru, vyčistily se, ale začalo to znova a došlo to tak daleko, že už auto jelo v nouzovým režimu. Oprava proběhla v Německu v autorizovaném servisu, velice ochotně mi vysvětlili, že se to u těch prvních automatů dělo a jsou to kontakty u řadící páky (snímače její polohy), stálo to 80 Euro a bylo to na počkání cca půl hoďky i se školením, jak správně používat automat _; no vidis, u nas v servisu by na to prisli taky ale nic by ti nerekli a nauctovali by si nesmyslnych 30 tisic za opravu..... proste u nas se to nevyplati. soused ted daval dvakrat do servisu eskovyho medaka s automatem a ukazoval mi ucet celkem na 278 tisic kc.. a to je deset let stary auto! | ||
| |||