Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: ZAfira interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Manuální klimatizace |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Milan |
| ||
Uživatel #411 Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11Příspěvků: 307 | U manuální klimy je tlačítko se sněhovou vločkou.Když tlačítko stiskneš,tak se rozsvítí a klima je aktivovaná,intenzitu chlazení přidáváš knoflíkem ventilátoru.Tlačítko je umístěno uprostřed mezi tlačítky vnitřní cirkulace a ohřev zadního skla. | ||
| |||
Ascona |
| ||
Host | A jeste co ja vim, ale treba to tak neni, kazdopadne to tak delam. Klimu zapinam kdyz mam zarazeny neutral, nikdy ne v rychlosti a taky dodrzuji doporuceni, ze zapinam klimu cca 1 mesicne cely rok, aby se procistila a "odmrazila"-tak jako mrazak v lednici. Takze mi nic nesmrdi. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Milan: ..jj, díky za opravu!!!! Úplně mi to vypadlo - správně je tam místo ECO sněhová vločka a když tedy svítí, tak klima (chlazení je zaplé) - aktivace je obrácená. Ano - sněhová vločka! Díky. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Ascona: dávaš dohromady hrušky s jabkama. To, že klimu zapínáš i v zimě, nemá nic společného s jejím smradem. Ten je způsoben hlavně v létě, když je vlhkost vzduchu velká a na výparníku pod palubkou vlhkost zmrzne a pak taje a současně se na tom zachytává bordel (prach), který projde netěsným pylovým filtrem. Tenhle bordel tam tleje, hnije a smrdí! Navíc se tam na téhle živné půdě množí mikroby, viry a bacily a kolikrát lidi jsou pak nastydlí víc a vědí, že je to určitě tím studeným vzduchem a teplotou v autě, ale jen málo si jich uvědomí, že jsou trvale zaplavováni virusem chřipky, angíny a jánevímčímještě! nebo něčím (mikroby), co sníží jejich imunitu! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo, a pokud máš digiklimu, tak její zapínání i přes zimu je naprosto k ničemu, protože automatika prostě chladivo na výparník nepustí a tudíž není žádná cirkulace. Pouze se roztočí kompresor. To bys musela parkovat v garáži, kde je teplo a tam si ji občas pustit. Nedoporučuje se pouštět klimu pokud není motor zahřátý, protože ztráta výkonu u takového motoru je znatelná. Já mám 2,0 diesel, točivý moment jako blázen i v nízkých otáčkách a přesto zapnutí klimy slyším - motorem to zatřese a na rozjezd se musí dát větší knedlík (plyn). Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | To Yper - souhlas. Jen bych dodal, k tomu zapínání co psala Ascona. že v manálu k digiklímě opravdu stojí zapnout alespoň 1x za měsíc i v zimě. Proč přesně si teď nezvpomenu, ale je to tam psaný a já to dělám. Podobně jako proti smradu a bakteriím tam doporučují (samozžejmě mimo čištění) vždy před vypnutím klímy a motoru chvíli topit, aby se trubky před dojezdem vysušily. A nechat chladit digiklímu i přes zimu jde poměrně snadno. Pokud už je motor i vnitřek auta vyhřátý (klasika, žádný extrém), stačí nastavit požadovanou teplotu jen o pár stupňů níž......digiklíma se řídí čidlem teploty umístným uvnitř vozu, hned za tím "trojúhelíčkem" se škvírami nahoře na ovládacím panelu klímy. Jak je venku, ji až tak nezajímá. Každopádně, když z nastavených 24° přeladím na třeba 18° tak je rozdíl v chlazení podle toho, mám-li ECO zapnuté nebo ne. Sorry, nějak jsem se rozkacal | ||
| |||
Ascona |
| ||
Host | Diky RBr , Ze by jablko nebo hrusku Psala jsem, ze nevim proc, ale proste to tak delam, protoze mi to tak bylo receno. Yperku, dekuji za strucne vysvetleni | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | To Ascona - asi jsem natvrdlej - JAk jablko nebo hrušku? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | RBr napsal ... To Ascona - asi jsem natvrdlej - JAk jablko nebo hrušku? Mozna te zmatlo poradi, Yper napsal Hrusky s Jabkama kdezto Ascona napsala Jabko nebo Hrusku:D <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Út úno 28 2006, 02:18 ]</span> | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2RBr: ..to že jsem napsal, že dává dohromady hrušky s jabkama! 2 Ascona: ..hele, to nebylo míněno osobně a nijak zle. Bylo mi hned jasné, že to poradil určitě nějaký "odborník" ze značkového servisu - to zapínání, aby klíma nesmrděla. Před dojezdem to skutečně chce klimu vypnout a v létě se teplým proudícím vzduchem výparník vysuší - podle toho, kolik ještě dojíždím. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |