Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Typ a číslo motoru |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mirek L |
| ||
Host | Čau, Veví někdo kde na omeze je vyraženo číslo a typ motoru? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To asi zalezi na jake, ale u V6 by me to zajimalo taky. Na evidencni to neresili s tim, ze se tam stejne vetsi motor dat neda Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Mirek L |
| ||
Host | Omega A, nejspíš 2l | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Mirek L: To jako hodláš koupit Omegu A a ani nevíš, co v té boudě vrčí? Já jen že píšeš "nejspíš 2l" | ||
| |||
Mirek L |
| ||
Host | To je tak: koupil jsem ji a tesne pred technickou jsem se od majitele (kamaráda) dozvedel že se mu kdysi podelala vodní pumpa a on tam dal rovnou jinej motor. Takže technická stála o 500 víc a mě by zajmalo co tam vlastně je. Táta má omegu A dva litry a ten motor vypadá stejnej. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | u 2,5TD V6 je typ a číslo motoru vyraženo z pravé strany na bloku motoru pod sáním, ale je tam velmi špatný přístup | ||
| |||
Mirek L |
| ||
Host | Díky | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Asi tak. Teď jsem taky přihlašoval omegu 2.5.DTI V6 r.v.2002 a skutečně číslo motoru montér našel (z pohledu na motor) v pravo kousek pod hlavou na bloku motoru hned za hromadou plastů. Trošku mě zarazilo když na něj kolega křiknuk sakra Franto ty nevíš kde má dvaapůllitr bavorák číslo motoru ??? NO a tak jsem zůstal trochu paf _rendek Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Mirek L napsal ... To je tak: koupil jsem ji a tesne pred technickou jsem se od majitele (kamaráda) dozvedel že se mu kdysi podelala vodní pumpa a on tam dal rovnou jinej motor. Takže technická stála o 500 víc a mě by zajmalo co tam vlastně je. Táta má omegu A dva litry a ten motor vypadá stejnej. ..místo pumpy tam dal celej motor? Zajímavej človíček... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | Zdar predevcirem na technicky to byl docela problem najit, nakonec to technik nasel ale musel odsroubovat napul plastovej kryt pod motorem z montazni jamy a bylo to (celem k hauptne) vpravo dole na boku bloku motoru, pohmatu nasel plosku ale pak ji jeste musel ocistit smirglem, svitil si tam zarovkou na klacku a este to asi precetl jen prez zrcatko na dratu - jako maji zubari... Ale je to "b" po faceliftu z r. 2002 2.2 DTI - takze hledal napis: Y22DTH... a nasel... este musel na chvili odpojit nejakej drat co tam zrovna vedl, asi cidlo ci co... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |