Autor
|
Příspěvek
|
X3 | Wednesday 25 January 2006 - 11:50:11 | | |
| |
|
vrgada | Thursday 26 January 2006 - 16:34:00 | | |
Mam brc sequentfly v kombiku 2,5i s nalitanymi 190 000km, poslednich 15 000 na LPG a po te co to konecne asi po pul roce rozchodili je to naprosto v pohode. Zkurvili elektroinstalaci, takze kdyz hodne naprselo, tak to nekam nabralo vodu a blblo to, oni to jako tyden az 14 dni opravovali -mezitim to vyschlo-tedy opraveno a zase to jezdilo do pristiho vetsiho deste. Po te co jsem to chtel vymontovat a vratit penize, tak je napadlo, ze by moézna nebylo od veci natahnout elektroinstalaci znova a od te doby tj. skoro pul roku naprosto bez problemu, nebal bych se toho plynu ani u toho sestivalce, ovsem chtelo by to nekolikaletou zkusenost s cirak 100 000km najetymi pro objektivni posouzeni. Nema nekdo? |
| |
|
Nomike | Thursday 26 January 2006 - 18:27:13 | | |
Mám na LPG naběháno cca 150 000. Systém přisávání plynu do sání. Motor odešel ne kvůli plynu. Po opravě jsem LPG ještě nezprovoznil, ale udělám to. Tajně toužím ani ne tak po sekvenční vstřikování, jak po přímém vstřikování stlačeného LPG (už to tady nějací frajeři taky umí). Bohužel už tolik s omežkou nejezdím, takže by se mi ta investice nevyplatila. Nevýhody při provozu tohoto starého systému jsou: nefunguje TC, nedostatečné zásobování plynem ve vysokém výkonu, nečisté přepnutí mezi benzinem/LPG, rozdíly mezi Zima/ Léto. Nevýhody pro údržbu: problém to naladit (furt s notebookem na klíně), když to práskne do sání (špatně naladěno) tak to odpálí váhu vzduchu (po naladění tento problém zmizí), špatný přístup k filtru LPG, velmi častá výměna filtru LPG, nutnost zrušit "varhany" sání a spojit vzduchový filtr nejkratší cestou do sání motoru. Výhody: pokud se tomu nepřidrží pedál na podlaze, tak neznatelná změna výkonu, klidnější a tišší chod, spotřeba tak 12,5 až 14 LPG/100km. A ještě jeden moment: když jsem to potřeboval vyhnat na max, stačilo přpnout na benzím - vždycky jsem si připadal jako Mikel Knight ! |
| |
|
Nomike | Thursday 26 January 2006 - 18:28:19 | | |
Nevím, jestli to je vidět, ale mám OmBe 3,0 MV6 - čiže šestiválec do V, r.v. 1996 |
| |
|
vrgada | Thursday 26 January 2006 - 18:51:42 | | |
u toho sequenta TC jede i na LPG a zadne dalsi problemy tuk tuk zatim nebyly. Prepinani neznatelne, pokles vykonu prakticky taky (mam to i odmerene na valcich), spotreba na LPG je vetsi nez na benzin (neverit reklame-v LPG je min energie nez v benzinu). Ted v zime pri plynu na podlaze to asi pri 5500 otackach bez skubnuti prepne na benzin-ale za techto okonosti mi to nevadi-na benzin to ma preci jen trochu vetsi vykon a predpokladam, ze pri provozu na letni plyn to zmizi samo, nechci k tomu ty lpg patlaly pustit, jsem rad, ze to konecne jede tak,jak ma |
| |
|
vrgada | Thursday 26 January 2006 - 18:52:42 | | |
kdo umi ten primy vstrik LPG? o tom se mluvi uz tolik let a jeste jsem nikde nic nevidel, to musi byt naprosta bomba:-) |
| |
|
Nomike | Thursday 26 January 2006 - 19:03:12 | | |
je to skutečně naprostá bomba. Je to nejšetrnější zásah do konstrukce motoru a i mozek skutečně nic nepozná. Snad to má i ještě lepší spotřebu. Dovedu si představit, že se s tím zmrzlým plynem dostane do válců také o něco víc molekul kyslíku. Ikdyž se to stříká opět těsně před sací ventil. Kontakt ti zkusím zjistit |
| |
|
X3 | Friday 27 January 2006 - 13:20:54 | | |
Ja mam se sekvenci kterou jsme meli ve Fiatu Marea taky dobre zkusenosti, ale tam to instaloval primo vyrobce a bylo to pro Holandsko, system MPI - Vialle... problem ze tady ho umi oservisovat asi jen Gara v Hradci kralove a asi ani uplne ne vsechno... ale to je burt, uz to nemam... ale zmena vykonu pro mne neznatelna, zralo to o malinko vic ale s tim se pocita: Rika se: o 10% vykon dolu, o 10% spotreba nahoru... ale to me nevadi... navic se min opotrebovava motor protoze dochazi k dokonalejsimu spalovani... problem je ze muze driv odejit katalizator (taky ze ho ta Marea mela pekne v hajzlu kdyz jsme ji s Holandu pritahli, ale vrakac to vykryl...) - a u sekvence nehrozi ze to bouchne v sani, takze sani je v pohode... ale na tu nesekvencni instalaci se toto da vyresit tim ze se nechaji namontovat nejake klapky proti zpetnemu zaslehu do sani ne?
Jinak vstrik LPG primo to by se mi libilo asi taky... ale kdo to tu umi... ?
X3
|
| |
|
X3 | Friday 27 January 2006 - 13:50:06 | | |
Pokracuju v pruzkumu, stejnej mail jako uvadim na zacatku vlakna jsem poslal firme SKV...
X3
|
| |
|
vrgada | Friday 27 January 2006 - 16:48:14 | | |
nevim v cem je zasadni problem a proc uz primy strik nedelaji, zadny reduktor, kapalny plyn pekne ochladi motor, nabere se vice smesi, tj. teoreticky musi jit vyrazne i vykon nahoru, melo by to byt dokonaly a pritom jednoduchy reseni a neni, nekde tam musi byt nejaka krpa, ze by to nevydrzely ventily? |
| |
|
|