ahoj kluci, obracím se na Vás s prosbou o radu. Moje Astřička rv 93, C14SE nechte chytat. Děje se to pouze po zahřátí motoru, resp. ujetí několika km. Studená chytá na »uknutí, kdyľ se zahřeje, tak chytne aľ na x-tý pokus a s pedálem plynu na podlaze. Musím přiznat, ľe mi uľ nějakou dobu nefunguje termostat nebo dobře neukazuje čidli teplotu. Tim to ale asi nebude. Díky za jakoukoli radu.
klubo
Tuesday 16 November 2004 - 14:39:30
Host
no stim plynem na podlaze bacha jestli máą jeątě kat tak ho odrovnáą
NIO
Tuesday 16 November 2004 - 19:09:00
Host
cidlo otacek zapalovaci modul motorek volnobehu cidlo teploty tlaky ve valcich
Vladimír
Sunday 28 November 2004 - 18:55:09
Host
Ahoj! Zkus to co funguje u benzinových motorů s jednobodovým a vícebodovým vstřikováním VW a Favorit. Nemůľeą tím nic zkazit. Zahřej motor aľ sepne ventilátor. Odpoj na 10 minut baterku. Zapoj baterku. Nastartuj bez seąlápnutí plynu. Nech motor 5 minut běľet na volnoběh. Nesmíą se v této době dotknout plynu. Zhasni motor na chvilku a opět ho nastartuj bez dotyku plynu. Nech motor 5 minut běľet na volnoběh. Nesmíą se přitom dotknout plynu. Opět zhasni motor a nastartuj bez plynu. Nedotýkej se pedálu plynu. Po 5 minutách vypni motor a můľeą vyrazit na cestu. Smyslem této akce je vyčistit pamě» řídící jednotky a zovu ji nastavit. Ahoj.
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.