• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
bezpečnostní pásy
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Rici
Friday 23 December 2005 - 09:36:59 Citovat
Host
Zdar Oplácíí. Mám několik dotazů na bezpečnostní pásy. 1) u řidiče mi již nějak líně natahuje a nevím zda se to dá nějak opravit nebo musím koupit celý pás. 2) Díval jsem se na zařízení tvz. protikus, do kterého zacvakávám bezp. pás a vedou k němu nějaké kabýlky atd. Někde jsem slyšel, že eirbagy nefungují u některých vozidel, když nejsem připoután. Zajímalo by mě jak je to u VeB, jsem v tom laik. Dále mě zajímá, jak těžké je vyndat zařízení na navíjení bezpečnostního pásy, abych nerozmontoval celý vozidlo. Díky za rady.
Yper
Friday 23 December 2005 - 09:49:12 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Rici: ...víš co, ty jsi neskutečnej! to se mi snad jen zdá.
Připadá mi, že jsi sem vlítnul jak liška do kurníku, honem rychle něco napsal a rychle ven.
Kdyby ses podíval na probíraná témata a nejen přímo v poradně Vectra, ale tady na titulním listě vpravo uprostřed, tak bys zjistil, že je tam už jedno takové téma: "Dotahovanie bezpecnostnych pasov".
Nebo to celé byl žert? Žert na úkor obsazenosti vyčleněné diskové kapacity pro naše stránky?

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Friday 23 December 2005 - 10:21:21 Citovat
Host
Tak tak Yperku, pravdu díš.

U VeBe je pytel na zapnutém pásu nezávislý - dostaneš ránu do palice, když nebudeš připoutanej a neupnou tě pasy. U pasů taky vystřelí patrona a pasy tě přitahnou do sedačky a následně de ven pytel.