• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Topení
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
DAN
Thursday 18 November 2004 - 20:05:35
Host
Kontrolní otázka doktoři:Stále mám pocit,ľe mi auto na houby topí,tedy ono se to roztopí,ale za dlouhou dobu.Mám pocit jestli není kouslej termostat v otevřené poloze-pak by mě zajímalo zda-li je výměna náročná?
Abych to popsal:Nastartuju,nechávám auto tři minuty rozehřát,jedu.Za chvilku fouká vlaľně a to trvá tak dlouho neľ se teploměr zvedne nad 90 stupňů.Jenľe já potřebuju hřát hned a ne aľ za hodinu.
Potřebuju poradit jestli je to tím termostatem,nebo čím.
Chlapáci díky.
Astra TD 1997
klubo
Thursday 18 November 2004 - 21:01:32
Host
no tim ľe to necháą stát 3 minuty se ti to nezahřeje....jak dlouho trvá ta hodina? Opravdu 60 minut ?
DAN
Friday 19 November 2004 - 06:20:52
Host
...3 minuty,to jsem jenom popisoval jak ráno odjíľdím ),ale jinak to sedí.Samozřejmě se to zahřeje někdy i dřív-pokud jedu ve ąpičce přes celou Prahu Ale za normálních okolností to pořádně hřeje aľ tak za 20-40 minut-a tomáme teprve teploty těsně nad nulou...
dada
Friday 19 November 2004 - 08:31:12
Host
typoval bych ten termostat, nevím kde je u naf»áka ale u benzíňáka je to pěkný voser
riwal
Friday 19 November 2004 - 09:04:10
Host
To zahřátí na volnoběh nedělej - ničíą motor. Přiklánim se k termostatu - zůstává pootevřený a tudíľ motor pracuje stále pod provozní teplotou a nebo se přehřejná v zácpě, obojí motor ničí.
dada
Sunday 21 November 2004 - 16:46:09
Host
pec pod sněľkou, rodina, já, 10večer, -20 a termostat otevřený........jako na motorce a vlaľný vzduch (hehehe tak asi minus 5) začal foukat po 30ti kilákách. pochopil jsem proč se v zimě na motorce nejezdí......hehehe
pepa
Friday 26 November 2004 - 07:54:48
Host
jednoznačně doporučuji karton před chladič. ničeho se neboj, mě ho tam dal kámoą co dělá u Opla přímo v Německu. provozní teplota dle výrobce je 90 - 110 stupňů C, hlavně ne do červenýho pole!!! jinak by ses nazahřál ani při fungujícím termostatu.
riwal
Friday 26 November 2004 - 09:28:40
Host
Hmmm
Yper
Friday 26 November 2004 - 10:12:44
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Termostaty jsou asi obecně problém. Zahřátí auta je jiné v ranní ąpičce po praze, kde není ani chladič a motor chlazen náporem a nebo kdyľ jedeą 10 km jako já. Mně to hřeje(trochu)uľ po nějakých 300 m, ale ručička se mi odlepí z modrého pole a jde na spodek bílého, kde se pomalu pořád drľí, aľ po nějakých 20-30ti km. A to mám kamna.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Friday 26 November 2004 - 11:20:59
Host
Po jaký Praze - u baráku vjedu na jiľní spojku jedu celou cestu tak kilo a sjedu u háku - pětku celou cestu nevyndám.
Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2179 sec,0.1580 z toho dotazů.