Autor
|
Příspěvek
|
behero | Wednesday 17 November 2004 - 12:25:16 | | |
| |
|
NIO | Wednesday 17 November 2004 - 17:44:17 | | |
viz moje odpoved na tvuj dotaz ve stare poradne |
| |
|
dada | Thursday 18 November 2004 - 14:45:24 | | |
znám 3 lidi co mají sací kit a krom divokého zvuku motoru se nic nezměnilo, navíc prý olej zasírá sací potrubí.......náklady neodpovídají výsledku, já raději tichoučké auto |
| |
|
Lib | Thursday 18 November 2004 - 14:58:26 | | |
filtr mam. Ne KN ale Green a to jen vlozku do boxu, ale to je fuk. Pokud s tim poradne nevyladis i vyfuk, tak je prinos nula nula nic. Nasavani horkeho vzduchu je realita, musis tam mit prepazku, jinak se to fakt akorat zhorsi. S tim olejem to tak zhave neni, nesmi se na to placat ten cistici olej ale cistit se to holt musi jinak, neolejove. Ze by to zasiralo sani nevadi (EGR je mnohem vetsi zvire) ale hlavne to zasira vahu vzduchu, a to muze byt teprve problem. Jediny plus je, ze se tak rychle nezanese, ve vyssich tockach umozni lepsi prisun vzduchu a ve vlhku (treba mlha) nezvlhne jak papir (a tim neztrati pruchodnost). Jestli nechces delat vyfuk a mervomoci to chces, tak radeji tu green vlozku do orig. boxu sani. Stoji jen zhruba 1000ku. . Nebo si tam dej ventilator a timto zdravim NIA [ Edited Thu Nov 18 2004, 03:01PM ] |
| |
|
Luk | Thursday 18 November 2004 - 18:00:30 | | |
ten kit sani mam v garazi na polici je tam KNko a nejenom ze jsem oddelil motor a filtr prepazkou (jde tam dobre umistit na siletbloky po airboxu) ale nechal jsem na kapote udelat funkcni nasavac vzduchu primo na filtr a jeste jsem tam spodem tou dirou po rezonatoru privedl trubicema vzduch z pod narazniku a vysledek... krome kravalu vubec nic! protoze delat kit sani a nedat ostrejsi vacku a lepsi vyfuk je uplne k nicemu, nemel jsem na takove dalsi upravy prachy,tak jsem tam spatky namontoval docela vzhlednej cernej box a byl jsem stastnej az do ted kdy zdechla vaha vzduchu... (kdyby si mel ale zajem necham ti ten kit sani za 1000,- i s tema kravinama, jen tu kapotu si necham) |
| |
|
|