Autor
|
Příspěvek
|
Láďa | Tuesday 18 October 2005 - 21:22:57 | | |
| |
|
Martin | Wednesday 19 October 2005 - 13:06:10 | | |
Podávavcí pumpa v nádrži, to si jen někdo chtěl přivydělat- diesel si táhne sám podtlakem, jinak když ti nejde to v nádrži tak to poznáš taky , ale až když tam máš mín jak 20L paliva, to potom blbě startuje,prostě je to jako zavzdušněný. Jinak to může být ještě snímač zdvihu jehly, na vstřiku( ale většinou to není) a je to čerpadlo .A TO JE V PRDELI. mě to začalo nevině-při přeřazování problikovala kontrolka, potom občas šel plyn až za 2-3 sec, pak to občas začalo při přidání cukat jen tak jako kdyby se na jednu otáčku motoru nedostávala nafta, atd. a teď mi to i chčije. |
| |
|
lubter | Wednesday 19 October 2005 - 15:25:12 | | |
Naprosto stejný problémy mám i já.Při přeřazení mi vždy slabě problikne kontrolka řídící jednotky motoru a někdy to i cukne.Vyzkoušel jsem snad všechn o co se dalo,ale teď už vím,že je to na 100% hlava čerpqdla.A to je opravdu dost drahá záležitost.Zatím s tím jezdím,už jsem se s tím smířil a uvidím jak dlouho to ještě pojede. Zdraví Luboš _s103 |
| |
|
Rob 2 | Wednesday 19 October 2005 - 19:17:26 | | |
Martin: Nemáš tak úplně pravdu. Podávací čerpadlo se mi zastavilo minulý pátek, a věř, že jsem neodjel. Palivový filtr mám zánovní (5.000km), takže teze, že byl nedostatečně průchodný, bere za své. Po opravě čerpadla (konektor na vnitřní straně víka) opět vše v pořádku. |
| |
|
Martin | Wednesday 19 October 2005 - 20:01:41 | | |
rob 2 . já ho mám ( to podávací) nefunkční a vše v pohodě,jen pod těch 20L problém,že "jako padá nafta", Kámoš to samý a taky v pohodě startuje do asi 16 L . Pak mu to dýl točí. Je možný že tobě se zastavilo v nějaký poloze kdy to nebylo průchodný, ale to čerpadlo nejde pořád jak u benzínu- nafta si táhne to čerpadlo jde jen u startování( něco jako druhá rychlost benzínovýho čerpadla) |
| |
|
Vodník | Wednesday 19 October 2005 - 20:22:29 | | |
Já měl a mám obojí. Závada na čerpadle se projevila tím, že po přeřazení motor nereagoval na sešlápnutí plynu, chtělo to opakovaně sešlápnout, nebo dokonce vymáčknout a znovu pustit spojku, pak se to chytlo (ale žádné kontrolky, ovšem na diagnostice se čerpadlo hlásilo). Nové čerpadlo mě přišlo i s montáží na 22 tisíc, na vrakáči se dá opatřit za 10 až 12 tisíc, což ale nedoporučuji. Po výměně Omega citelně obživla. A podávací mám v háji už delší čas, ale asi ne úplně. Potíže se startem kolem 15 litrů v nádrži znám, stačí dotankovat. Je to asi tak, že "samosání" sice funguje, ale ne spolehlivě, tak se ještě nafta "podává". A když je nafty málo, může se poškozené čerpadlo přehřívat, nebo co, a už to nejede. Taky mi to občas chcíplo v plném tahu, kvůli tomu podávacímu, po vyčištění nádrže a sacího síta už jen ty starty... |
| |
|
bruno | Wednesday 19 October 2005 - 20:37:28 | | |
a kde ti to montovali za 22tis?to je nové?mě nabízí jenom ten regulátor na čerpadlo za 26tis.... |
| |
|
|