Autor
|
Příspěvek
|
lubter | Tuesday 04 October 2005 - 17:59:33 | | |
| |
|
Red_Dwarf | Tuesday 04 October 2005 - 18:37:17 | | |
Jestli ti můžu aspoň trochu poradit,tak to předtím projeď ať je to pořádně zahřátý.Na technický(ME) májí většinou ve zvyku držet plyn ve vysokých otáčkách a někdy poměrně dlouho a diesely s turbem tím dost trpí.Slyšel jsem i případy,kdy tu turbo kleklo u nějakýho Passatu,jinak je to stejný jak u benzína,jen je to trošku dražší-kolem 500Kč. |
| |
|
Vranoch | Tuesday 04 October 2005 - 19:37:13 | | |
Ja jsem to absolvoval v lete a zcela v pohode. U naftaku se meri predevsim kourivost (prumerna a rozptyl) nekolika po sobe jdoucich mereni, To spociva ve vytoceni motoru na cca 4500 ot. na nekolik sekund. Vypada to hrozne, ale mely by to ty motory normalne vydrzet. Poradne ten motor zahrat je ale urcite potreba. Jednak bude min hulit a taky dostane min na frak. U myho auta byly oba parametry hluboho v norme.
Hodne stesti Vranoch |
| |
|
|