Autor
|
Příspěvek
|
P.G. | Friday 26 August 2005 - 08:13:36 | | |
| |
|
riwal | Friday 26 August 2005 - 08:33:01 | | |
Volnoběh je klapkou nebo krokáčem - obojí vyčistit a to škubání jsou nejspíš svíčkový kabely. |
| |
|
K_P | Friday 26 August 2005 - 08:41:14 | | |
No je to tak, X16XE má vstřikování Multec-S a tam je pouze snímač množství vzduchu. S diagnostikou by ses měl vejít asi do 500,- Kč. |
| |
|
Anonymní | Friday 26 August 2005 - 09:57:38 | | |
Tak diagnostika stala 200 kacek.. Ale zjistili mi 13 chyb. Od nefuncniho airbagu, imobilizeru atd pres asi 5 chyb zvysenyho napeti, pak jeste to EGR, coz mimochodem nevim co to je a ani k cemu to je, a pak neco s ridicim modulem. Bylo mi divny, ze nesviti kontrolka od chipu, kdyz se otaci s klickama. No vez to tam kamos a rikal mi to jen tak rychle po telefonu, tak ja vam to sem kdyztak pak pisnu. Jestli mi poradite, zda to ma cenu vubec vopravovat bo jestli to mam jit vratit jako srytou zavadu. |
| |
|
riwal | Friday 26 August 2005 - 10:10:02 | | |
EGR je ventil zajišťující recyklaci výfukových plynů - jinými slovy přepouští část výfuku zpět do sání. Je to hlavně ekologická záležitost - snižuje to obsah NOx ve výfukových plynech - u nás se NOx neměří Druhý efekt je snižování teplot ve spalovavcím prostoru. Nejlepší je EGR vyčistit a zaslepit - před zaslepením musí být funkční. Pokud nebudeš muset tak ho nenech měnit - stojí okolo 5000,- a je ku ho*vnu. Přepětí je unášenej diodovej usměrňovací můstek v alternátoru - oprava by neměla být drahá. Pytel moh bejt venku a už ho tam pak nedali - je to drahá sranda. Pokud by byla v pr*deli ECU (řídící modul) tak to je problém dost drahej - bavme se o desetitisících - v tom případě bych auto vrátil pro skrytou vadu, ale ještě je možnost se domluvit s bejvalym majitelem aby na své náklady nechal auto opravit - má teď od Tebe peněz dost ne. Pokud nebude souhlasit, tak mu to vrať. Vono stačí pokud tam opravdu ten pytel neni a neřek Ti to, tak bych mu to omlátil o hlavu, protože to je taky vo život - kupuješ si auto s pytlem a vono nic. |
| |
|
prtka | Friday 26 August 2005 - 10:15:46 | | |
P.G. řeknu ti můj názor to auto má tolik much ,že bych ho hned vrátil,aut je jak sraček jenom si vybrat |
| |
|
K_P | Friday 26 August 2005 - 11:08:01 | | |
2 P.G.: to si děláš prdel, ne? Nelze než souhlasit s prťkou. Kolik to má vůbec najeto a kolik majitelů? |
| |
|
P.G. | Friday 26 August 2005 - 11:55:39 | | |
K_P napsal ... 2 P.G.: to si děláš prdel, ne? Nelze než souhlasit s prťkou. Kolik to má vůbec najeto a kolik majitelů?
No je to trosku buchly na predek i na zadek, ma to najeto 117 t. km, kupovana v CR. Ja bych byl 3 vlastne 4. majitel. Ten co to koupil prede mnou to stihnul jeste v den nakupu roztrelit. Pred pul rokem to v baziku koupil za 109 t. Ted to po pul roce prodal me za 45 t. S tim, ze prej blbne jenom vaha vzduchu. Je to tahleta.. Odkaz . No dneska mi kamos odhadne, kolik by stala oprava a pak to budu resit.. Kua sem si zase nabeh... Zlatej kada |
| |
|
klubo | Friday 26 August 2005 - 12:01:50 | | |
no 45 tis za 96 rok neni moc, ja bych teda natuzený (viz Odkaz auto nechtěl, ale když to dáš do cajku tak snad v poho....opravit se dá vše, ale za kolik.....? |
| |
|
K_P | Friday 26 August 2005 - 12:32:09 | | |
2 P.G.:tak to mě zajíma jak to dopadne. Určitě potom napiš, nás korzáky to bude zajímat. Hlavně Moongose ten má taky GSi, aspoň se doví jak to dopadne když se o to svoje Béčkový GSi nebude starat. _s103 |
| |
|
|