Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna oleje za 440kč a baterka za 1660kč!!! |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Lib |
| ||
Host | sem nekde videl oplackej PDF dokument o olejich pro Vectru C a psali tam ze opel tam lije ELF (pro vectru C 0W30 longlife, tj prodlouzenej interval na 30k) | ||
| |||
LarryE |
| ||
Uživatel #192 Registrován: Friday 12 March 2004 - 15:07:36Příspěvků: 217 | ..jak to,ľe do Astry je ta výměna za 530,- a do VeBe 440,- ? VeBe má menąí náplň nebo levnějąí filtr? LarryE Chibama se človjek učý | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2Lib: hahaha tomu prodlouľenýmu intervalu. Kaľdopádně jsem se zrovna díval na některá auta a oleje do nich podle katalogu, které mívají na pumpách. Je pravda, ľe např. Fiat u některých vozů, ale je to podle typu motoru, předepisuje plnou syntetiku a to i do naąich klimatických podmínek. Je to ale tím, jak je motor vyroben - tj. jak má nastavené vůle. Pokud je motor udělán jako tuhej, tak je tam jednoznačně full a kdyľ do něj dáte polosyntetiku, nebo minerál, tak odejde po čase vačka, protoľe se tenhle olej neprotlačí přes tyhle vůle-málo bude mazat a neochladí. Pokud se do motoru, kde je předepsána polos. nebo minerál bude dávat full, tak ta vačka po čase můľe také odejít, protoľe syntetika zase zřídne po zahřátí tak, ľe uteče na vůlích na klice atp. a nahoru se moc nedostane. Mazání jako takové je prostě věda! a z vlastní zkuąenosti nedoporučuji lejt do motorů něco jiného, neľ co píąe výrobce. 4Klubo: člověče, asi máą o těch olejích v nabídce servisů Opel pravdu, protoľe já jen tak jedním uchem dnes ráno na F1 tuhle hláąku zaslechl jako reklamu. Hovořili tam o výměně oleje a i s prací na Astru -650,- Kč. V pátek nebo v Po pojedu do Chomutova, protoľe jsem si objednal novou boční liątu a tak se na to tam zeptám. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2LarryE: do VéBé musím při kaľdé výměně nacpat asi 5,5l oleje. A filtr (tedy ta blbá vloľka-systém staré ©100) je podle výrobce cca 2x draľąí neľ ten kovový vcelku. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | To Lib: jo prodlouzenej interval. Videli jste uz olej po 15 tis. Ja vidam ty setrilky co jezzdi po 30tis. To uz ani nejde v kamnech na vyjety olej spalit. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | NIO & Yper: jo kuci ja vam verim, ja bych taky menim nejpozdeji po 15k (letos to bude i o chlup drive) a uz ted pred nedavnem kdyz sem kontroloval hladinu tak sem ten olej nejak na merce nemohl poznat - jeste tak po 5k najetych slo blbe poznat na merce kolik tam toho je (on je takovej dost svetlej) a ted uz je jak bota. Takze po 30k ... no skoda mluvit. Btw NIO, vyjetej olej se jeste furt spaluje nebo uz se likviduje nejak lepe (a radostneji) ? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2NIO 2Lib Na větąině pump jsou teď dvouobalové nerezové kontejnery na vyjetej olej, ale pokud vím, tak syntetika se nesmí dávat do minerálu - dělalo by to problémy při přepracování. Daląí výhoda polosynt. a minerálu - neřeąíą Nerudovské "Kam s ním..?" Také jsem viděl jednu firmu, co má v dílně kamna na vyje»ák a berou ho - těch je ale málo. Včera jsem opravoval jedno turbo - jen díly (axiální+radiální loľiska) přiąly majitele na 3.500,-Kč.Kluzná radiální loľiska a i to axiální jsou vyrobena z beriliového bronzu - měli byste vąichni vidět, jak jsou vorvaný - doslova a do písmene. Dokonce i litinové těleso turba má pouzdra nadranc. Navíc by se mělo koupit i zadní turbínové kolo s hřídelí, protoľe ta hřídel je také chycená (min. daląích 3,5 klacku). Přední dmychadlové kolo stojí daląích 3,5 a také by se mělo koupit, protoľe jakmile trochu ujede axiální loľisko, tak dmychadlo začne dřít o přední ąnek. Píąu to proto, aby si vąichni, co se spoléhají na doporučení výrobce olejů uvědomili, ľe tahle součást motoru je etrémně namáhaná. Dokud funguje, tak o ní větąina řidičů ani neví nebo nemá zájem.Pak se diví, ľe kouří a ztrácí se olej a auto má malý výkon. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | no ja to ale rikam porad ze s turbem neni zadna prdel, ze nevydrzi vecne (stejne jako laska k jedne slecne) ale me to nikdo neveri Proto radeji atmosferak ... | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Tak tak Ferrari Enzo a turba jdou k ąípku a je to. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | uz sem kdesi zminoval hondu S2000, dvoulitr VTEC a 240kobyl, to staci a navic "jen" za 1.2mega | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |