• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klimatizace-napln
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Friday 02 September 2005 - 10:08:28 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Takže jsem zjistil, že to utíká ucpávkou kompresoru - to se dalo čekat, že Kompresor jsem demontoval, vypustil z něj asi deci oleje (moc tam toho nezbylo) a demontoval. Ucpávka byla totálně sjetá, zřejmě byl už i naprasklý těsnící břit. Nová ucpávka + o-kroužek + ségrovka v sadě za cca 400kč, olej taky tak nějak. Zjistil jsem, že ucpávka se dá vyměnit bez demontáže kompresoru, jen bude asi problém ji dostat ven, nejlíp zřejmě natlakováním po odstranění ségrovky. Možná mě to čeká,protože se nová ucpávka lehce drbla o drážku na hřídeli, jsou tam ale 2 břity tak uvidím (ten venkovní je spíš jako prachovka a stejně hřídel na tom místě, kde sedí už je trochu špatná, tek to aspoň přeleští než to vyměním znovu. Původní ucpávka měla jen jeden břit.) Dnes namontuju,natlakuju a uvidím, jsem rád, že to už půjde bez demontáže kompresoru,je tam úžasný přístup(V6). Ten zbytek oleje byl docela humus, trošku do černa. Ještě že si rád hraju, když tak na jaře koupím kompresor

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Friday 02 September 2005 - 11:52:55 Citovat
Host
otazka na jarduB : jak obtížné je demontovat kom presor, zatí se totiz do toho nikomu moc nechtelo.
Mam ho asi 5 let nefunkcni (2,5V6) a po vymene spojky (bez demontaze) sepina ale nechladi.Plnivo kontrolovano!Pry je nutná vymena nebo repase.Diky za odpoved. Email
JardaB
Friday 02 September 2005 - 12:32:01 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Na první pohled to vzpadá zoufale, ale zespoda to jde. Chce to golu a hodně nástavců, včetně kloubového. Zepředu 3 šrouby bez problémů, zezadu 2 celkem jdou s kloubovým nástavcem, nejhorší je příruba s trubkama - tam jsem musel nastrčit dlouhý nástavec mezi hadicema a kabelama zeshora, po posunutí kompresoru dopředu (na potrubí jsou hadice, jde to). Pak už jen vyndat komresor, musí se demontovat sání za chladičem a kompresor vytáhnout tudy. Pro mě zajímavější otázka je, jak ho tam teď dostanu, za chvíli se do toho pustím Ale chtělo by to nejdřív změřit tlaky při běžícím kompresoru, když spíná, jestli není třeba v pytli expanzní ventil. Na tom kompresoru se totiž podle mě nemá co podělat kromě netěsnosti, případně zadření.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1456 sec,0.1198 z toho dotazů.