• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Astra G - voda v aute , příčina , řešení , návod na opravu.
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tlumex
Tuesday 06 November 2007 - 08:11:48 Citovat
Host
Yper napsal ...

Ne, knihu nenapíšu, ale nějakou dobu se zaobírám myšlenkou, že založím servis na značky Opel _;
Lanařím Palice, aby do toho šel se mnou.


On te zna on do toho nepujde, ty bys tvoril romany a on by makal jak sroubek _; ?lola
Mirek
Wednesday 07 November 2007 - 11:21:09 Citovat
Host
Supr navod!! Nakonec jsem na to prisel. Ucpal jsem za zadnim kolem odvetravaci klapku, kudy jde vzduch z kabiny, abych ji mohl mirne natlakovat. Pustil jsem ventilator na max. a pri demontovany spodni liste skla jsem do mezery, ktera je mezi sklem a takovym malym zlabkem, kam se nacvakne ta lista, matlal napeneny JAR. Presne v prostredku se vyvalily bubliny. Navic v tom miste jsem si vsimnul, jak je lepidlo vyhreznuty smerem do toho zlabku. Dal se protahnout dratek az nad palubku. Tak jsem to vysusil a nacpal jsem tam neutralni silikon a ocekavam, ze bude pokoj. Jinak ale nechapu, proc sklo nema vetsi presah nebo neni ten zlabek hlubsi a nejsou v nem dole diry. Pak by se nemohlo stat, ze pod sklem natece, i kdyby to tam netesnilo.
Pokud jde o vysoušeni, tak se mi do toho odstrojovani opravdu nechce. Minule mi tam nateklo podobne nekdy o vanocich, vyschlo to az nekdy v cervnu. Takze ocekavam, ze pres zimu to nevyschne. Karoserie pod nohama je pry dostatecne odolna proti korozi, tak uvidime. Spis se bojim, aby to nejak neplesnivelo nebo nehnilo.
Hujer
Wednesday 07 November 2007 - 12:35:12 Citovat
Host
Blahopřeji k opravě. Ale na tu odolnost karoserie proti korozi bych příliš nespoléhal.
Antikorozní ochrana je odolná zvenku.
Pokud ti stojí uvnitř voda a máš nacucaný koberce, je to pro korozi ideální prostředí, zvlástě pri dlouhodobém působení, plus teplo od topení a vlétě od sluníčka. Navíc si tam v zimě nanosíš sůl na botách.
Někdy se zajdi podívat k někomu, kdo vyvařuje starší vůz, jak je to doopravdy s tou odolností proti korozi.
A to vůbec nemluvím o plísních a hnilobách a s nimi spojeným zápachem.
Akvárium do auta nepatří.
Yper
Wednesday 07 November 2007 - 13:16:12 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Hujer: _;
chtěl jsem napsat něco samého v tom smyslu, protože je to naprostá pravda.
Pokud si odmyslím to vaření podlahy za nějaký čas, tak rozhodně je nejvážnější aspekt množení plísní, jejichž spóry pak vdechuješ a na nohou toho nanosíš spousty a to se tam pak uchytí a bují to. Navíc plísně urychlují korozi.
Spousta nemocí je z plísní a lékaři dlouho nedokáží diagnostikovat, proč ti je pořád špatně, jseš unavený a máš v jednom kuse chřipku.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
KopA
Wednesday 07 November 2007 - 18:17:01 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Yper napsal ...

Ne, knihu nenapíšu, ale nějakou dobu se zaobírám myšlenkou, že založím servis na značky Opel _;
Lanařím Palice, aby do toho šel se mnou.


Yper tebe snad spatne platej?

Jestli do toho pujdes tak ja bych se pridal. Zrovna to u mne vypada na vypoved. (

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Yper
Thursday 08 November 2007 - 06:07:21 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 KoPa: ..zatím špatně neplatěj, ale i na mne určitě jednou dojde a vzhledem k mému odstupnému, tzv. zlatému padáku, bych měl mít na zaplacení všech dluhů, dovolenou u moře a na dva hevery do nějaké dílny. Teď k narozkám, které budu oslavovat teprve teď, tak mám dostat sadu pěkného nářadí! ?lola _;

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Mirek
Friday 09 November 2007 - 09:48:33 Citovat
Host
To jsem prave nekde cetl, ze pod nohama je podlaha slusne odolna proti korozi, protoze se predpoklada, ze v zime tam kazdej vleze s botama obalenyma ve snehu nebo ve slany brecce. To nejakej litr destovky je proti tomu balzam.
Co se tyce plisni a hniloby, tak je zajimava jedna vec. Kdyz jsem to prvne vysousel, tak jsem mel vodou nacucany hadry. Po jejich vysuseni v nich cosi zustalo. Kdybych byl hodne optimisticky, tak bych si mohl myslet, ze je to nejaky svinstvo, kterym jsou ty vrstvy napusteny s tim, ze maji branit rustu plisni a mnozeni bakterii. Jak jsem psal, prvne mi to schnulo pul roku a za tu dobu by tam musely vyrust zampiony (prehanim). A ono ne, ani zadna plisen, ani zadnej smrad z hniloby.
Mirek
Wednesday 02 January 2008 - 09:59:16 Citovat
Host
Tak vysledek tech mych problemu je nasledujici: Teklo jak prednim sklem, tak chladici kapalina. Sklo mam uz prelepene a do chladici kapaliny mi mechanik nalil nejaky pripravek, co ma zacelit netesnost v tom radiatoru, jak se rika vymeniku topeni, ze pry urcite tece z neho. Chladici kapalina presto ubyva. Nevim kam, pod nohama je stale mokro, ale tezko rici, jestli to jen nestacilo vyschnout nebo je to nova voda. Chtel bych se zeptat, kudy jeste muze tect, kdyz ani toto nepomohlo. Zadny ventil tam pry neni, ze by teklo nejakym o-krouzkem. Dale by me zajimalo, jestli ten pripravek tam muze zustat natrvalo a jestli neudela nejakou neplechu, treba skraloup v expanzce, kdyz udajne reaguje se vzduchem.
Diky za rady.
Yper
Wednesday 02 January 2008 - 10:25:22 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Přípravků na zacelení netěsností na spojích hadic, chladiči a radiátoru topení je spousta.
Jeden z nich je dokonce na bázi mletých otrub (prodává se u pump v malé lahvičce v suchém stavu) , které se přidá do chl. náplně a nikde nebylo napsáno, že by se měl následně okruh vypustit a nalít nová náplň.
Nicméně jeden z nejúčinnějších zacelovačů celého chladícího systému je "křemžská hořčice". Ať je to sebevíc podivné, tak má dokonce i největší účinnost. _;
Na horkých částech, kde projde ven, tak rozotk uschne a to co zbyde dokonale zacelí netěsnost.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Martas
Wednesday 02 January 2008 - 10:30:59 Citovat
Host
Yper napsal ...

Nicméně jeden z nejúčinnějších zacelovačů celého chladícího systému je "křemžská hořčice". Ať je to sebevíc podivné, tak má dokonce i největší účinnost. _;


A nebo sedlina z turecke kavy (Logr) _;

[ Upraveno Wednesday 02 January 2008 - 10:46:52 ]

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1358 sec,0.1046 z toho dotazů.