Autor
|
Příspěvek
|
benji | Friday 03 June 2005 - 16:40:42 | | |
2 Papír: To je pravda, moje maximum je 5000, ale bez tohoto pocitu se dá ľít - i já zaľívám zase jiné příjemné pocity, třeba na dálnici do Brna v kopci, na tempomatu 140-150 na pětku a větąina těch benzínů v pravém pruhu marně zkouąí, na jakej kvalt to do toho kopce pojede alespoň 130. Moľná jim to na rovince točí i těch 6000, ale najednou je to jaksi k ničemu. Je ale pravda, ľe nakonec mi to stejně nandaj, protoľe následuje kopec dolů a já tam mám pořád těch 140-150. A já jim to přeju, celá ta akce je stála zhruba 2x tolik na benzínu neľ mě na naftě. |
| |
|
Papír | Friday 03 June 2005 - 16:48:33 | | |
Benji: to se ti to mluví kdyľ máą 2,2 ale kdyby jsi měl 2l DTI 74 kw tak by jsi mluvil trochu jinak. Ale tím netvdím ľe je DTI ąpatný motor. I mě to drľí do kopce kdyľ jedeme vo dvou 140 kopec nekopec na pětku. |
| |
|
benji | Friday 03 June 2005 - 17:14:45 | | |
V pohodě, tam bylo trochu nadsázky. Motor X20DTH znám, má ho ľena ve VB hatchbag. Je slabąí, ale s tím kopcem si taky poradí, i kdyľ rychlost o 15-20km spadne. Obecně jsem chtěl říct, ľe diesely se mi zdají vhodnějąí do Caravanu neľ benzín, je to dáno účelem kombi (semtam něco odvézt, dovolená - prostě deląí trasy nebo vyąąí zatíľení). Naopak sedanu určitě víc sluąí i vyhovuje benzín. Hatchbag je podle mě nejlepąí verze VB vůbec, hezký tvar jako sedan, ale kdyľ potřebujeą jó něco odvézt (třeba televizi), tak to narozdíl od sedanu není problém. tady je asi jedno, jestli benzín nebo diesel. Akorát těch hatchbagů se vyrobilo nejmíň a proto není tak jednoduché ho sehnat. |
| |
|
|