• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Co mě jeątě čeká???
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lumix
Tuesday 17 May 2005 - 10:47:36 Citovat
Host
Mám VeBe 1.8 16V r.v. 1998, koupenou v 10/04 a i kdyľ jsem velmi spokojen tak mám tak nějak obavy a strach, protoľe:
Kdyľ jsem jí koupil měla najeto cca 150000 a tak jsem si hned nechal udělat rozvody + kladky, svíčky a olej. (8700)u jednoho ?automechanika?. Pak jsem ale musel do Opelu, protoľe začala svítiti kontrolka motoru - výsledek porucha čidla vačkového hřídele a i kdyľ naznačili, ľe po opravě mi řeknou, jestli mi ho zničil ten jouda co mi ty rozvody dělal, tak nakonec začali tlachat, ľe se to nedá a tak. Následovala tedy výměna čidla vačkového hřídele (2000). Pak nastala asi ?normální? vectrácká sranda: krokový motůrek. Po peripetiích s čiątěním a sháněním po vąech moľných i nemoľných místech nějaké náhrady nebo pomoci a rady jsem se dostal do stavu, ľe jsem na červené někdy musel vypínat motor, protoľe kolísání otáček bylo opravdu drsné (od cca 1000 do 2500 ?3000), normálně jsem cítil pod zadkem jak motor ?maká?. Do toho se přidala jeątě kontrolka motoru a uľ jsem nevydrľel čekat aľ se ?něco? naskytne a vyrazil jsem do opelu. Mimo krokáče mi jeątě odeąlo čidlo klikového hřídel (to byla ta kontrolka) a tak mi to udělali komplet ? 8400!! Ale od té doby pohoda. Spotřeba klesla cca o 2 litry na 100 a vąe se dalo do normálu. Pak jsem si jeątě nechal udělat diagnostiku a vąe je OK.
Ale nakonec jeątě něco málo: aľ nyní jsem se začal věnovat tomu, ľe mi nejde otevírání dveří klíčem, dálka normálně funguje!! Potřeboval bych poradit co s tím?
Na závěr snad jen na co se mám jeątě tak nachystat???
Po zimě sleduji jak začíná pomalu koroze na konci předních blatníků u dveří, troąku i dveře a začátek zadních blatníků ? co radíte: opel nebo nějaký klempíř? A jaké jsou zkuąenosti s dutinama?
Poradí mi někdo jeątě s displejem na radio? Mám Panasonic RDR 3838Nna MP3. Dá se to na displej nějak popojit?

Díky vąem za rady a porady.
aaa
Tuesday 17 May 2005 - 10:54:54 Citovat
Host
čidla ti nezávidim,jen je divné ľe ąla obě hned posobě,vnitřek krokáče(táhlo) se dá vrobit a motorek maká jako novej.Pokud nejde klíč do zámku,je bud jinej nebo zmrąenej,nevim jak na V.B ale na Ačkové ąlo poskládat zámek podle klíče,ale v oplu se jim do toho moc nechtělo a kdyľ,tak za ranec..Jinak k rádiu,pokud vim,tak Panasonic nepropojíą,reduákce existují určitě na Sony a Philips...
opel.vectra
Tuesday 17 May 2005 - 11:04:21 Citovat
Host
No. Zacal jsem celkem podobne, jenze jsem to koupil ve 163tkm a byly rozvody a vodni pumpa. Pak praskly svody, oba dily vyfuku, novy kotouce a desky, obe cidla, svicky, kabely, atd. atd. Secteno podtrzeno. Za 2.5 roku jezdeni jsem nainvestoval sakumprask bez benzinu a povinnyho ruceni s havarkou 77 tisic kacaku. Takze asi tak. Ted mam najeto 220 tacu a troufnu si rict, ze aute je v lepsim stavu, nez kdyz jsem ho kupoval.
Lib
Tuesday 17 May 2005 - 11:14:31 Citovat
Host
proste po 140-150 se to zacne secko srat, no aspon vim, kdyz prodat ... ve 130-140, coz bych videl tak za dva roky (ted to ma kilo)
opel.vectra
Tuesday 17 May 2005 - 11:21:25 Citovat
Host
A to uz zacinam setrit na spojku.. Holt je puvodni
Anonymní
Tuesday 17 May 2005 - 12:33:32 Citovat
Host
Heh .... za tři roky co jsem byl majitelem VeA jsem na ní provařil 110 litrů - bez pojiątění a jinejch provozních nákladů .... ale nedám na ní dopustit .... btw kupoval jsem kdyľ měla najeto 195 tis. a prodával s 260ti ....
aaa
Tuesday 17 May 2005 - 13:10:27 Citovat
Host
opel.vectra: spojka vydrľí i 300tisíc(zkuąenost)..
riwal
Tuesday 17 May 2005 - 13:40:37 Citovat
Host
jj taky jsem slyąel z více stran - takľe »uk, »uk, »uk
Yper
Tuesday 17 May 2005 - 14:15:59 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No, já 2l ropáka kupoval před 2ma lety.Měnil jsem dveřní přední 620,- a zadní 820,- liątu.
Pak mi něco cinkalo při chodu na volnoběh a mrskal ssebou plochý řemen - vyměnili jsme napínací kladku(komplet), vodní čerpadlo a plochý řemen -materiál za 6600,-.
Jo a jeątě k tomu jsme museli sundat vanu a dát nové těsnění pod ni - cca800,- (sehnal mi ho Praetor, bo to bylo v So a Ne a já chtěl v pondělí uľ jezdit).
Přestalo mi fungovat centrálko na LZD - to ale počká-musím si najít čas zajet za Andrejem.
Taky jsem měnil kuláky na řízení a kuláky na ramenech - materiál cca 2000,-
Pak jsem ty kuláky na ramenech měnil jeątě jednou, za 3/4 roku, bo to byly ąmejdy! Materiál 1500,-
Letos v lednu jsem měnil celý termostat a těsnění - cca 1200,-
Mám koupené nové přepadové hadičky na vstřiky a těsnění pod sání, které se chystám taky vyměnit -matroą zase 200,- + sprej na karbon - 200,-.
Olejové a vzduchové filtry a provozní náplně (antifrééz atp.) nepočítám.
Také jsem koupil novou sadu těsnění na zadní brzdiče, protoľe se je chystám opískovat a natřít na ľluto, takľe rovnou provedu jejich repas - 300,-ká.
Nějakej vocas narazil do ľeny a musel jsem zakitovat zadní dveře - ten spodní lem, takľe zase peníze ven za lak a případné dodělky.
Taky mám po letoąní zimě totál osekanou haubnu a budu ji muset dát letos do laku - předběľná cena 2-2,5 tis. Kč.
Naątěstí levně jsem koupil boční liąty na přední sklo - byly zničené po častých výměnách skla (jak vypadaly sloupky pod nimi si ani nepřejte vědít!).
Taky asi budu muset vyměnit silentbloky na předních ramenech a moľná některé na zadních!
Dutiny jsem vystříkal přípravkem na dutiny, který mi prodali ve Standoxu - "Penetrant" 3 balení za celkem 900 kč - ale zatím jsem nic lepąího neviděl a to jsem toho vyzkouąel uľ spoustu.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
klubo
Tuesday 17 May 2005 - 22:06:27 Citovat
Host
no moje auto je taky v lepąim stavu neľ při koupi zatim sem koupil přední desky, klíňák, váhu vzduchu, těsnění pod sání (po vyčistění), coupe nárazník+mlhovky, kryt pod motor, dodělal sem si pal pc a různý drobnosti v řádu stokorun a teď mě čeká napínací kladka klíňáku (to je asi bolest naąí nafty viď Ypere?:) a vnitřní kloub řízení a kotóče na předek...no prostě neni to favorit na kterej stojí vąe 1/10 ceny....ale stim musí člověk počítat

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2103 sec,0.1789 z toho dotazů.