Autor
|
Příspěvek
|
P.o.o.l. | Sunday 08 May 2005 - 19:55:49 | | |
| |
|
riwal | Monday 09 May 2005 - 07:08:29 | | |
Nechápu jak si se s tímhle dotazem trefil do oddělení Omega. |
| |
|
aaa | Monday 09 May 2005 - 08:44:05 | | |
hm,ten motor pokud fachčí,tak s timhle autíčkem upaluje jako blázen.Kaľdopádně jak tak sleduji vąe okolo těhlech Opliků(měl jsem GSi),tak jich uľ tolik nelítá.Neni to jen tim,ľe by je někdo zbořil,ale prostě nevydrľeli.Na tu dobu,to byl sluąně výkonnej motůrek,ale třeba později Opel u motorů 2.0 16V ten výkon stáhnul aby dosáhl větąí spolehlivosti.Psát takhle na co vąe si dávat majzla je nanic,chytni za ruku nějakého automechanika aľ se na to pujdeą podívat.Kaľdopádně Astry tohoto typu nebyly ani nějak extra chráněné proti korozi,takľe koukat na podběhy,na podlahu atd... |
| |
|
Anonymní | Monday 09 May 2005 - 14:38:42 | | |
Klasika - koroze koroze a zase koroze ... a co se týká motoru tak praskaly jim hlavy - na to pozor .... záleľí celkově na autě ..... v jakym je stavu - to ti dost napoví jak se o něj majitel staral .... já například měl nalítáno 250 tisíc a pak ąel na generálku .... za tu dobu mi odeąel kat, zrezlo auto, a bylo potřeba vyměnit těsnění pod hlavou .... ale motor ąel furt dobře ..... |
| |
|
Roman | Tuesday 10 May 2005 - 12:42:42 | | |
Cest, mam Astru 2.0l 16V rok98. Mam ji dva roky, koupil jsem ji kdyz mela najeto 150tis.Ja jsem na ni udelal 65tis. a zatim jen liju benzin.Mel jsem jen problem s cidlem ABS a kolisanim otacek.Otacky jsem si vyresil sam vycistenim krokoveho motorku.Nechal jsem take pro jistotu vymenit rozvody.Jinak vse ok. |
| |
|
|