• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega Hi-Fi
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Problém s ventilátorem po výměně baterie u omega b mv6 automat r.v x30xe
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Brejla Daniel
Thursday 26 October 2017 - 13:56:00 Citovat
Host
Dobrý den,poradí mi někdo prosím,po výměně nové baterie mi neustále svítí na displeji i po zamknutí auta venkovní teplota a stále běží všechny ventilátory.Měl jsem auto u elektrikář,neví čím by to mohlo být,jelikož se vybiji baterie,nainstaloval mi odpojovac.Děkuji Daniel
Anonymní
Thursday 26 October 2017 - 16:03:55 Citovat
Host
Takhle se chovala jedna astra G pokud se odpojilo čidlo teploty vody. Pokud se zapojilo a vymazaly se závady z řj tak to vše bylo ok.
A ještě by to mohl teoreticky být na okruhu klimaizace bezpečnostní prvek, který, pokud vyhodnotí vysoký tlak v okruhu, tak sepne všechny ventilátory aby se tlak snižíl.
Dej vědět jestli jsem se trefil, nebo to bylo něčím jiným.
Anonymní
Friday 27 October 2017 - 11:04:10 Citovat
Host
Ahoj,musim se domluvit s kamarádem,na diagnostice ale hledám vhodnou redukci na obd,je tam stary16Pin vstup
pod volantem u pojistek.Nevím jestli by to zvládla načíst a připojit se z Rj diagnostika s programem,kde je připojování Wi-fi nebo Blootu,aby se vymazaly chyby,popřípadě určila závada,nemůžu tu.redukci 16Pin na novou16Pin najit.Všude je redukce 10 Pin na 16Pin.Klimatizace je bez náplně už asi 8 let a vůbec ji nepoužívám.Děkuji a dám vědět.
Anonymní
Friday 27 October 2017 - 11:22:18 Citovat
Host
Omlouvám se Blueth
Anonymní
Friday 27 October 2017 - 19:17:48 Citovat
Host
Redukce? Proč? Pro jednou stačí z 16ti pinu vyvést 2 dráty do 10 pinu - na správné místo. Informací po netu se válí dost.