• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
sekundarni vhaneni vzduchu
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Motýlek
Sunday 10 August 2014 - 19:41:53 Citovat
Uživatel #1193
Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16
Příspěvků: 100
Zdravim,nemate někdo zkušenost s rozebranim motoru tohoto zarizeni,toci se jen to hvizda cim dal vic,ocividne by to chtelo namazat,z jedne strany se to namazat da,ale ze strany te turbiny to je uz horsi,kolem dokola je to snytovany,nyty jsem oddelal (daji se pak nahradit srouby),jde pak ale oddělat jen viko a dal se nemuzu dostat,je tam ta turbina,a ted nevim jestli je na hrideli nalisovana,nebo nasroubovana,zatim nechci pouzit hrube nasili.Diky za rady.


Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher
Colommbo
Sunday 10 August 2014 - 20:42:16 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Ahoj, Motýlku! Zkušenost je taková, že když ten bazmek celej vyhodíš nebo odpojíš, popř. vyndáš pojistku, tak se nestane vůbec nic, motor funguje i bez toho...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Motýlek
Monday 11 August 2014 - 19:01:16 Citovat
Uživatel #1193
Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16
Příspěvků: 100
No to ja vim,to jsem se tu docetl,ale prislo mi to skoda vyhodit jen kvůli tomu ze by stacilo to zrejme jen promazat,koukam na to jako strojar,tak proto se ptam.

Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher
Colommbo
Monday 11 August 2014 - 22:16:29 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Tož s tím ti, bohužel, poradit neumím - nejsem strojař, na svém motoru tenhle pochystátor už nemám a co vím, tak to lidi jen odpojují, protože na funkci (rostlináře) to žádný vliv nemá...

[ Upraveno Tuesday 12 August 2014 - 09:44:50 ]

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
JardaB
Tuesday 12 August 2014 - 07:06:15 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Je to uplne nanic, vyhodit to je nejlepsi reseni... Jediny ucel byl IMHO pro splneni nejakych ukazatelu emisni normy, teoreticky to rychleji zahreje katalyzatory a kratsi dobu to smrdi ale jde o par desitek sec.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Motýlek
Sunday 31 August 2014 - 15:39:27 Citovat
Uživatel #1193
Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16
Příspěvků: 100
Tak se to podarilo kompletne rozebrat a dela to lozisko 626 2RS,bylo vyschle a tak piskalo,je tam jedno,na strane u uhliku je kluzne,to je v poradku.

Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher
Anonymní
Friday 10 April 2015 - 10:47:24 Citovat
Host
Resim stejny problem. Jakym zpusobem jsi oddelil turbinu od motoru ?
Je tam zavit, nebo je to jen nalisovane ??
Stepo
Friday 10 April 2015 - 15:37:24 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Ten anonym jsem byl ja. Takze, situace se ma tak.
Turbina je nalisovana, na stahnuti jsem pouzil M5 zavitnik, ktery jsem vrazil do osicky, pridrzujice ji klestemi - to bez problemu sunda turbinku.
Motor se vytahuje z pouzdra zezadu a to tak, ze je potreba stlacit celkem 6 protismernych zapadek, ktere jsou mirne utopene - plochym sroubovakem to jde samo, aby se nevratily, vrazil jsem mezi ne a pouzdro vyvazovaci pasky. Pak se da cela plastova objimka vytahnout a motor vypadne sam.
Pak uz jen obykla rozborka a sborka elektromotoru.

Je to zabava urcite na par hodin, ale vzhledem k cene nahrady cerpadla ( 13000 ) se investice 2-3 hodin casu spolu s nakladem na lozisko 45Kc asi vyplati.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2213 sec,0.1628 z toho dotazů.