Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prasklé těsnění pod hlavou ? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
karkuku |
| ||
Host | Ahoj Oplisti , mám problém mou Vectra B 1,6 16V z r.97 - najeto 160.000 - pokud to není stočený *JOKINGLY* Auto, resp. motor se najednou se začal chvět na volnoběžné otáčky a v malých rychlostech (do40km/h) ztratil výkon a zvuk to má jak když to jede jen na 3 válce ... Od 40kmh když se to rozvalí tak to celkem jede normálně -nechvěje se ... Doma jsem se zkusil podívat na svíčky , ale zhrozil jsem se když jsem zjistil že \"fajfky\" zapalovacích kabelů stojí celé v oleji . Někudy se tedy dostal olej nad svíčky . Svíčky nebyly zrovna šedivě opálené jak by měli být ale byly celé zakarbované do černa - je fakt že auto teď ćoudí jak stará Avie . Nerozumím tomu (laicky si říkám jestli není prasklé těsnění pod hlavou válců) , je mi jané že mi to tu na foru neopravíte , jen se chci zeptat co by to mohlo být a co můžu čekat v servisu - abych nebyl za úplného blbce ... Díky za každý příspěvek *THUMBS | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Netěsní víko ventilů, proto se zpod něho ke svíčkám dostává olej. V 99% to svíčkám ale nevadí, se ztrátou výkonu to nemusí mít vůbec souvislost. Kup nový těsnění, sundej víko ventilů a těsnění vyměň... Pokud motor hodně čoudí, může být problém s těsněním dříků ventilů nebo pístními kroužky (při větším nájezdu km tyhle motory na kroužky celkem trpí.) Nech změřit kompresní tlaky ve válcích. [ Upraveno Tuesday 04 March 2014 - 21:07:20 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||